جمعه 10 فروردین 1403

کیف پول الکترونیکی کونوس نسخه 1.9.0 | قدم به قدم

امروزه مردم در دنیای رمزارزها و بلاک چین دارایی های خود را در کیف پول الکترونیکی و یا بعضا در نسخه های فیزیکی و سخت افزاری ذخیره می کنند. اما همیشه دغدغه افراد حرفه ای پیدا کردن کیف پول هایی با سرعت بالا و امنیت کامل است که می توان در کیف پول الکترونیکی کونوس 1.9.0 آن را به وضوح مشاهده کرد. این کیف پول الکرونیکی از رمزارزهای مشهور مثل: بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و غیره تا سکه های اصلی پلتفرم کونوس و استیبل کوین های کونوس را پشتیبانی می کند. اگر موجودی شما سکه ای بود که کیف پول الکترونیکی کونوس 1.9.0 آن را پشتیبانی می کرد، پیشنهاد می کنیم با ما در این مقاله همراه باشید تا به شما نحوه استفاده از این نرم افزار فوق العاده را آموزش دهیم. از ابتدای نصب این نرم افزار تا امکانات و همینطور تنظیمات را با شرح عکس به شما عزیزان نشان خواهیم داد تا بتوانید از دارایی خود به نحو احسنت محافظت کنید و برای دریافت و یا انتقال دارایی از این سرویس به راحتی استفاده کنید.

1. نصب کیف پول الکترونیکی کونوس 1.9.0

برای نصب نسخه جدید کیف پول الکترونیکی کونوس می توانید از طریق دکمه های زیر آخرین نسخه مربوط به سیستم عامل های مربوطه را دانلود نمایید:

بعد از نصب کامل سیستم عامل مورد نظر خود، برای ساخت اکانت یک ایمیل در دسترس داشته باشید.

2. ثبت نام

 صفحه ورود به کیف پول الکترونیکی کونوسپس از نصب کامل کیف پول الکترونیکی کونوس 1.9.0 برای ثبت نام بر روی دکمه “Create New Account” کلیک کنید تا به صفحه دیگری منتقل شوید و در آنجا اطلاعات مورد نیاز را وارد نمایید.

ساخت اکانت در کیف پول الکترونیکی کونوسدر این قسمت موارد و قوانین پلتفرم کونوس را مطالعه کنید و پس از تایید و قبول قوانین دکمه “NEXT” را لمس کنید.

 

 

 

 

 

پس از تایید و قبول قوانین کونوس پلتفرم به این صفحه ارجاع داده خواهید شد که باید اطلاعات خود را با دقت وارد کنید و مطمعن باشید که در جای امنی نیز از آن نسخه برداری می کنید، زیرا به این رمز ها و اطلاعات در آینده نیاز خواهید داشت. ساخت اکانت ثبت اطلاعات در کیف پول الکترونیکی کونوس

در قسمت اول، ایمیل معتبر خود را وارد کنید.

در قسمت دوم، رمز اول ( جهت ورود به برنامه ) را وارد کنید.

در قسمت سوم، رمز دوم ( جهت انتقال و تراکنش ) را وارد کنید و توجه داشته باشید که این دو رمز نباید شباهت داشته باشند.

نکته مهم: در انتخاب رمز خود دقت کنید و سعی کنید از حروف بزرگ و اعداد در رمز های خود برای امنیت بیشتر استفاده نمایید و به هیچ عنوان رمز ایمیل خود را برای رمز اول و دوم استفاده نکنید.

ساخت اکانت ایمیل وریفای کیف پول الکترونیکی کونوس

پس از ثبت اطلاعات درخواستی ایمیلی برای شما ارسال خواهد شد که باید آن را تایید کنید. بعد از تایید ایمیل ارسال از طرف کونوس پلتفرم می توانید وارد اکانت خود شوید.

 

 

 

 

 

 

3. ورود

صفحه ورود کیف پول الکترونیکی کونوستا این مرحله توانسته اید به راحتی اکانت خود را آماده برای استفاده کنید و در سیستم کیف پول الکترونیکی کونوس ثبت نام موفق داشته باشید. برای ورود ایمیل خود را در قسمت اول و رمز اول خود را در قسمت دوم وارد نمایید و دکمه “LOG IN” را لمس کنید.

 

 

 

 

4. آشنایی با فضای داخلی کیف پول الکترونیکی کونوس 1.9.0

پس از ورود موفق به صفحه اصلی کیف پول الکترونیکی کونوس 1.9.0 ارجاع داده خواهید شد که می توانید لیست سکه های کونوس و سکه های مشهور و پر مخاطب را در لیست مشاهده نمایید.

صفحه اصلی کیف پول الکترونیکی کونوس

دکمه هایی که در این صفحه مشاهده می کنید به صورت کامل و شرح عکس به شما توضیح داده شده است که می توانید در عکس های مربوطه توضیحات آن را مطالعه نمایید.

 

 

 

 

 

دکمه ورود به صرافیصفحه اصلی لیست سکه هادکمه تنظیماتدکمه پیام هادکمه بازسازی صفحهموجودی کل به دلار

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. بخش های اصلی کیف پول الکترونیکی کونوس 1.9.0

تنظیمات

قسمت تنظیمات در این بخش شما می توانید تنظیمات کلی کیف پول خود را به دلخواه تغییر دهید و یا اگر به موردی بر خوردید از این بخش کمک بگیرید.

 تمامی بخش ها در عکس مربوطه توضیح داده شده است که می توانید آن را مطالعه نمایید.

 

 

 

 

قسمت تنظیمات ادرس بوکقسمت تنظیمات امنیتقسمت تنظیمات دسترسیقسمت تنظیمات پشتیبانیقسمت تنظیمات  سکه ها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

صرافی ها

قسمت صرافی ها در کیف پول الکترونیکی کونوس در این بخش می توانید صرافی هایی که سکه های کونوس پلتفرم را پشتیبایی می کنند را مشاهده کنید و با کلیک بر روی آن ها به آدرس های اصلی سایت صرافی منتقل شوید. بهترین صرافی که به شما برای خرید و فروش کونوس کوین و یا رمزارز های دیگر پیشنهاد می کنیم، ” صرافی غیر متمرکز کونوس” (DEX) است. شما می توانید بدون واسطه و با سرویس امن  اسکرو با فروشنده و یا خریدار وارد معامله شوید و قرارداد هوشمند خود را با سرعت بالا و بالاترین امنیت ممکن تکمیل نمایید.

 

 

 

صفحه اصلی

صفحه اصلی 2 این دکمه اصلی شما را به صفحه اصلی کیف پول الکترونیکی کونوس 1.9.0 منتقل خواهد کرد ک می توانید لیست سکه ها و رمزارزهای موجود و همینطور مقدار موجودی هر رمزارز و موجودی کل به دلار را مشاهده کنید. در این صفحه می توانید با کلیک بر روی هر رمزارز اطلاعات مربوط به آن رمزارز از جمله: موجودی، ساخت ادرس دریافت، انتقال و غیره را مشاهده نمایید.

 

 

 

 

پروموشن

قسمت پروموشن نسخه جدید کیف پول الکترونیکی کونوس 1.9.0 سیستم پروموشن را در خود جای داده است و شما می توانید از این قسمت برای احراز هویت و ثبت نام در سیستم پروموشن و ثبت اطلاعات در سیستم SSO  سکه هدیه دریافت کنید، همچنین موارد دیگری به سیستم پروموشن اضافه شده است که می توانید هدایای بیشتری در ازای دنبال کردن فضای مجازی کونوس پلتفرم دریافت کنید. تمامی این مراحل را با خواندن مقاله های آموزشی از “اینجا” بخوانید و در لاتاری 10 هزار دلاری هر 6 ماه یکبار و 100 هزار دلاری هر سه سال یکبار شرکت نمایید.

 

 

 

پیام ها

قسمت پیام ها در این قسمت می توانید دو نوع پیام را مشاهده کنید.

1- پیام هایی که کونوس پلتفرم به صورت خصوصی برای شما ارسال می کند.

2- پیام هایی که کونوس پلتفرم به صورت عمومی برای همه افرادی که کیف پول الکترونیکی کونوس 1.9.0 را نصب کرده اند ارسال می کند.

 

 

 

بلاگ

قسمت بلاگ کونوس در این قسمت آخرین مقاله های کونوس پلتفرم که شامل مقاله های آموزشی و نسخه های جدید پلتفرم و یا سرویس های جدید و اطلاع رسانی های مختلف است را می توانید مطالعه کنید.

 

 

 

 

 

6. انجام تراکنش در کیف پول الکترونیکی کونوس نسخه 1.9.0

برای دریافت و یا انتقال رمزارز های مورد نظر، آن را لمس کنید تا وارد اطلاعات کلی آن رمرزارز شوید. در صفحه ای که ارجاع داده شدید دکه های مختلفی وجود دارد که می توانید رمزارز مورد نظر را دریافت کنید و یا با لمس کردن دکمه ای دیگر رمزارز خود را انتقال دهید.

دکمه های مختلف در این بخش با شرح عکس توضیح داده شده است که می توانید آن ها را مشاهده کنید.

 

قسمت کوین دسترسی سریعقسمت کوین ساخت ادرس و دریافتقسمت کوین دریافت و ساخت ادرس

 

 

 

دریافت سکه مورد نظر از چپ به راست

 

 

 

قسمت کوین ارسالقسمت کوین ارسال سریع با کدقسمت کوین ارسال کوین

 

 

 

ارسال سکه مورد نظر از چپ به راست

 

 

 

امیدواریم که مقاله آموزشی کیف پول الکترونیکی کونوس نسخه 1.9.0 در توضیح کلی این نرم افزار فوق العاده به شما کمک کرده باشد و نیاز های شما را برای نگهداری و انتقال رمزارز برطرف کند. اگر به دنبال کیف پول الکترونیکی امن و سریع هستید از کیف پول الکترونیکی کونوس 1.9.0 استفاده کنید و آن را به دوستان خود نیز معرفی کنید.

منتظر خبر های بعدی در رابطه با سرویس های جدید کونوس پلتفرم باشید، امسال سال کونوس است.

اگر از کیف پول الکترونیکی کونوس نسخه جدید استفاده می کنید، تجربه استفاده از این کیف پول فوق العاده را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید.

منبع : counos.io

بیشتر بخوانید

کیف پول تراست (Trust Wallet) چیست؟

Trust Wallet یک کیف پول رمزنگاری شده است که برای کاربران موبایل طراحی شده است و به آنها امکان ارسال ، دریافت و ذخیره...

آشنایی با ارز دیجیتال کلور (KLV)

کلور (KLV) یک اکوسیستم کیف پول رمزارز است که از طریق اپلیکیشن Klever، کلور سواپ، و کلور او اس، به بیش از 2 میلیون...

3 COMMENTS

  1. در نسخه جدید کیفیت گرافیکی بهتر شده و کار با کیف پول راحت تر شده و خیلی بهتر از قبل عالیه

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نگاهی به تاریخچه ارز: از داد و ستد ماقبل تاریخ تا ارزهای دیجیتال

  روایت ارز، اودیسه ای فریبنده است که تلاش بی وقفه بشریت برای نبوغ اقتصادی و ارتباط متقابل را ترسیم می کند. از سیستم‌های مبادله...

مطالب داغ هفته