پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

اتریوم از هکرهای کلاه سفید برای افشای آسیب پذیری های امنیتی شبکه اتریوم 2.0 دعوت می کند

پروتکل شبکه اتریوم 2.0 به زودی راه اندازی می شود و در همین راستا این شرکت از هکرهای کلاه سفید برای افشای آسیب پذیری های امنیتی شبکه اتریوم 2.0 دعوت کرده است.

هکرهای کلاه سفید به گروهی از هکرها گفته می شود که کارهای مفید انجام می دهند. این هکرها به سیستم های امنیتی یک شبکه رخنه می کنند اما نیت بدی ندارند. این هکرها آسیب پذیری سیستم امنیتی یک شبکه را شناسایی می کنند.

در شبکه های امنیتی هدف اصلی حملات سایبری سرقت اطلاعات و انجام فعالیت های خرابکارانه است. در این حملات، هکرها با استفاده از بدافزارها و باج افزارها به سیستم های امنیتی رخنه می کنند.

شبکه اتریوم امیدوار است با دعوت هکرهای کلاه سفید، آسیب پذیری های امنیتی شبکه اتریوم 2.0 را به خوبی شناسایی کند. 

هکرها موظف هستند 102 دقیقه فرایند قطعیت (finality) بلاک چین را متوقف کنند. در فضای بلاک چین قطعیت به این معناست که تمامی بلوک هایی که اصولی ساخته شده اند، پس از ثبت در بلاک چین قابل ابطال نیستد.

به عبارتی قطعیت از برگشت پذیری تراکنش های مالی جلوگیری می کند. هکرهایی که موفق به این کار شوند 5000 هزار دلار پاداش دریافت می کنند.

ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم در مصاحبه اخیر خود عنوان کرد به دلیل ظرفیت داده بسیار گسترده، پروژه اتريوم 2.0 کماکان در حال توسعه است. او گفت پروتکل جدید اتریوم مستلزماً ظرفیت معاملاتی این شبکه را افزایش نخواهد داد.

پروتکل اتریوم 2.0 بر اساس الگوریتم اثبات سهام طراحی شده است. این الگوریتم به کاربران و سرمایه گذاران این امکان را می دهد تا بخشی از سرمایه رمزارز خود را در ازای دریافت کارمزد شبکه، در بستر بلاک چین سپرده گذاری کنند.

استکینگ رمزارز کونوس

سیستم سپرده گذاری (استکینگ رمزارز) شبکه کونوس

یکی از پلتفرم های موفق در زمینه استکینگ رمزارز، پلتفرم کونوس است. این پلتفرم جامع با ایجاد یک فضای امن معاملاتی این امکان را برای سرمایه گذاران فراهم کرده است تا دارایی رمزارز خود را در بستر بلاک چین شبکه کونوس نگهداری کنند.

بیشتر بخوانید:

کونوس پلتفرم – پاسخگوی تمام نیازهای مالی آنلاین شما

پلتفرم کونوس یک شبکه جامع خدمات رمزارز است که به دلیل برخورداری از پشتوانه مالی قدرتمند و تیم حقوقی خبره در مسائل جزای بین الملل در سالیان اخیر توانسته است اعتماد سرمایه گذاران را از سراسر جهان جلب کند.

پلتفرم کونوس با ایجاد سیستم استکینگ رمزارز، این امکان را برای سرمایه گذاران خود فراهم ساخته است تا بخشی از سرمایه رمزارز خود را در بستر بلاک چین کونوس سپرده گذاری کنند و از کارمزدهای شبکه نیز بهره مند شوند. سرمایه گذاران در ازای سپرده گذاری سکه کونوس یو 3.9 درصد و سکه کونوس ایکس 5 درصد سود سالانه از شبکه بلاک چین کونوس دریافت خواهند کرد

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال زی کی سواپ (ZKS)

زی کی سواپ یک صرافی غیر متمرکز لایه 2 است که از مدل بازارگردان خودکار (AMM) و فناوری zk-Rollup استفاده می کند. این صرافی...

آشنایی با ارز دیجیتال سینگل کولترال دای (SAI)

سینگل کولترال دای (SAI) یک استیبل کوین وابسته به دلار آمریکا است که روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است و هیچ متولی متمرکزی...

آشنایی با ارز دیجیتال اسکیل نتورک (SKL)

اسکیل نتورک (SKL) به عنوان یک شبکه انعطاف پذیر توصیف شده است که برای ایجاد مقیاس پذیری در اتریوم طراحی شده است. این پروژه...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

پرده برداری از واقعیت زندگی مجازی

  مفهوم نظریه زندگی مجازی به رابطه پیچیده بین واقعیت های دیجیتال و آگاهی انسان می پردازد. همانطور که علم در درک پیچیدگی های ذهن...

مطالب داغ هفته