سه‌شنبه 29 اسفند 1402

آشنایی با ارز دیجیتال اسکیل نتورک (SKL)

اسکیل نتورک (SKL) به عنوان یک شبکه انعطاف پذیر توصیف شده است که برای ایجاد مقیاس پذیری در اتریوم طراحی شده است. این پروژه غیرمتمرکز علاوه بر تقویت ظرفیت تراکنش ها، کاهش تأخیر و اطمینان از هزینه هرچه ارزانتر پرداخت ها را نیز در دستور کار دارد.

وبسایت این پروژه می گوید که می خواهد افراد را قادر به ساخت و اجرای اپلیکیشن های غیرمتمرکز در یک ابر مقیاسی غیرمتمرکز کند که برای نیازهای واقعی ساخته شده و برای نیازهای همه تنظیم شده است. این تأکید بر تمرکز زدایی همچنین به ضرر امنیت نیست.

بر اساس پروژه، کسانی که بر روی این پلتفرم کار می کنند می توانند قرارداد های هوشمند با زبان برنامه نویسی «سولیدیتی» را هزاران برابر سریعتر با کسری از هزینه شبکه اصلی اجرا کنند.

چه کسانی بنیانگذار اسکیل نتورک هستند؟

اسکیل نتورک توسط جک اهولران و استن کلادکو تاسیس شد که هر دو تجربه زیادی در صنعت نرم افزار دارند.

اهولران بنیانگذار و مدیر عامل اسکیل، یک کارآفرین فناوری است که در زمینه بلاک چین و سیستم های غیرمتمرکز تخصص دارد. او همچنان به کار با عنوان مشاور استراتژیک در آکتانا، شرکت علوم زیستی که در سال 2008 تأسیس کرد، ادامه می دهد.

طبق مشخصات وی در لینکدین، اهولران مراحل اولیه فعالیت خود را به عنوان مدیر در گود تکنولوژی آغاز کرد. او دو سال را در آنجا گذراند و سپس به بخش توسعه تجارت و استراتژی محصول موتورولا پیوست.

کلادکو سالها برای اخذ دکترای فیزیک قبل از تأسیس مشترک اسکیل وقت صرف کرد و به مدت 16 سال به عنوان یک مدیر فناوری در سیلیکون ولی سانفرانسیسکو کار کرد.

وی چندین شرکت دیگر از جمله صرافی گلکتیک و Cloudessa را تاسیس کرده است.

چه چیزی شبکه SKALE را منحصر به فرد می کند؟

اسکیل نتورک در جهت بهبود امنیت و عدم تمرکز اپلیکیشن های مبتنی بر اتریوم ایجاد شده است.

دارندگان توکن در اسکیل نتورک با کمک به بهبود مقیاس پذیری و امنیت پلتفرم با اعتبارسنجی، پاداش می گیرند تا انگیزه داشته باشند.

اسکیل نتورک اولین پروژه ای بود که توکن را در پلتفرم ConsenSys Codefi’s Activate راه اندازی کرد، که برای راه اندازی شبکه های غیرمتمرکز طراحی شده است و به مشتریان امکان می دهد توکن های خود را خریداری، مدیریت و استفاده کنند.

اسکیل قصد دارد با راه اندازی توکن مطابق با استانداردهای رگولاتوری، توکن خود را به طور گسترده به سوی پذیرش هدایت کند و از هرگونه فعالیت جعلی جلوگیری نماید.

اتریوم به طور معمول کند و تأیید تراکنش را کند می کند. به گفته این تیم، استفاده از اسکیل نتورک سرعت تأیید تراکنش از طریق اتریوم را بهبود می بخشد زیرا اسکیل می تواند بسیار سریعتر عمل کند و حداکثر تا 2000 تراکنش در ثانیه در هر زنجیره را انجام دهد.

چند سکه اسکیل نتورک (SKL) در گردش وجود دارد؟

کل عرضه توکن های SKL در زمان راه اندازی شبکه 4.1 میلیارد بود. وقتی نوبت به حداکثر عرضه می رسد، این رقم 7 میلیارد توکن می باشد.

بر اساس وایت پیپر اسکیل، که توسط اسکیل نتورک در ژوئیه سال 2020 منتشر شد، یک سوم (33 درصد) از توکن ها به جوایز اعتبارسنجی اختصاص داده شد، 28.1 درصد برای نمایندگان در نظر گرفته شد، 16 درصد به تیم موسس متفرقه، 10 درصد به بنیاد اسکیل، 7.7 درصد به صندوق توسعه پروتکل، 4 درصد به تیم اصلی و 1.3 درصد به صندوق اکوسیستم اختصاص یافت.

امنیت اسکیل نتورک چگونه است؟

اعتبارسنج ها در اسکیل نتورک با پیشنهاد بلوک ها شبکه را ایمن می کنند. هنگامی که اعتبار سنج ها در مورد یک بلوک نهایی به اجماع رسیدند، بلوک ها به زنجیره متعهد می شوند.

اسکیل نتورک برای اطمینان از امنیت شبکه از اثبات سهام (PoS) استفاده می کند.

اسکیل نتورک (SKL) را از کجا می توانید خریداری کنید؟

صرافی های مختلفی وجود دارند که در آنها می توان توکن های SKL را خریداری کرد. اولین صرافی هایی که SKL را لیست کردند شامل هوبی ، صرافی بایننس، و یونی سواپ هستند.

توجه به این نکته مهم است که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال مانند هر فرصت سرمایه گذاری دیگر با خطراتی همراه است.

کد خبر: 1400030102MGMCMF

مطالب مرتبط:

آشنایی با ارز دیجیتال استاتوس (SNT)

آشنایی با ارز دیجیتال کازماس (ATOM)

آشنایی با ارز دیجیتال آکیتا اینو (AKITA)

آشنایی با ارز دیجیتال اینجکتیو پروتکل (INJ)

آشنایی با ارز دیجیتال ای بی بی سی کوین (ABBC)

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال زی کی سواپ (ZKS)

زی کی سواپ یک صرافی غیر متمرکز لایه 2 است که از مدل بازارگردان خودکار (AMM) و فناوری zk-Rollup استفاده می کند. این صرافی...

آشنایی با ارز دیجیتال سینگل کولترال دای (SAI)

سینگل کولترال دای (SAI) یک استیبل کوین وابسته به دلار آمریکا است که روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است و هیچ متولی متمرکزی...

آشنایی با ارز دیجیتال بیکری توکن (BAKE)

ارز بیکری توکن (BAKE) در سپتامبر سال 2020 راه اندازی شد و بخشی از اکوسیستم بیکری سواپ است. ارائه دهندگان نقدینگی از طریق توکن...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین BEP2 (BTCB)

یک توکن با استاندارد BEP2 است که 100 درصد توسط بیت کوین (BTC) پشتیبانی می شود. آدرس های ذخیره برای هر کسی جهت حسابرسی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته