جمعه 10 فروردین 1403

قیمت بیت کوین با ریزش شدید رکورد شکست

قیمت بیت کوین در بیست و چهار ساعت گذشته کاهش شدیدی داشته و به کمترین مقدار خود طی دو هفته گذشته رسیده است. قیمت بیت کوین با ریزش شدید رکورد شکست، این سقوط قیمت باعث به وجود آمدن روندهای جدیدی در بازار شده است.

بازار رمزارزهای مختلف روز گذشته افت شدیدی داشت و از میان آن‌ها، بیت کوین با ۱۴۰۰ دلار ریزش قیمت، شدیدترین آسیب را تحمل کرد.

[mcrypto id=”2949″]

ساعت ۹ صبح به وقت جهانی، بیت کوین ابتدا ۱۴۰۰ دلار افت را تجربه کرد و قیمتش به زیر ۱۱۰۰۰ دلار رسید. پس از آن قیمت بیت کوین با ریزش شدید دیگری در ۱۰۵۰۰ دلار متوقف شد که در دو هفته اخیر بی‌سابقه است. 

پس از مدتی قیمت شروع به رالی مثبت کرد و به ۱۰۸۰۰ دلار هم نزدیک شد ولی این روند صعودی ناموفق بود و شاهد سقوط قیمت‌ها به زیر ۱۰ هزار دلار بودیم.

در حال حاضر، جدیدترین قیمت بیت کوین ۹۹۷۴ دلار است.

قیمت بیت کوین با ریزش شدید رکورد شکست

طبق داده‌های کوین مارکت کپ، همزمان با این افت قیمت‌ها، حجم معاملات حدود ۲.۸ میلیارد دلار در ۲۴ ساعت گذشته افزایش پیدا کرده زیرا گروهی از افراد به دنبال این هستند که بیت کوین را با قیمت کم بخرند و گروهی دیگر می‌خواهند قبل از اینکه بیشتر ضرر کنند از بازار خارج شوند.

با توجه به آخرین اخبار بلاک چین و رمزارز سایر رمزارزهای مهم، مثل اتر، لایت کوین، XRP و EOS نیز با کاهش ارزش مواجه شده‌اند و بین ۱۵ تا ۲۰ درصد از ارزش خود را در ۶ ساعت گذشته از دست داده‌اند.

علاوه بر آن، کل ارزش بازار رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲۰ میلیارد دلار افت داشته که بیشترین افت قیمت در ۲۰ روز گذشته است.

به نظر می‌رسد شرایط در کوتاه مدت بی‌ثبات باشد و احتمال تغییر شدید قیمت‌ها زیاد است ولی روند صعودی بزرگی باید شکل بگیرد تا ریزش اخیر قیمت‌ها جبران شود.

منبع : coindesk

بیشتر بخوانید

بیت بوی کریپتو: آماده پایان رشد قیمت بیت‌کوین باشید

تحلیلگر و تریدر رمزارز، بن آرمسترانگ پس از افزایش قیمت های اخیر بیت کوین اعلام کرده است که معامله گران باید آماده پایان روند...

بیت کوین چیست؟ هرآنچه که باید بدانید

بیت کوین یک ارز رمزپایه است و اولین و بزرگترین نمونه از آن محسوب می شود. در اصل، این پدیده نوظهور شکل جدیدی از...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

شباهت رمزارزها و بانک ها: سقوط بیت کوین به 4،000 دلار

اقتصاد مدرن بر مبنای بانک ها است. سرتاسر دنیا در کشورهای مختلف هزاران هزار بانک وجود دارند و چرخ های اقتصاد جهانی را به...

مطالب داغ هفته