سه‌شنبه 29 اسفند 1402

ضرر 4 میلیارد دلاری «گری اسکیل» با سقوط بیت کوین

شرکت سرمایه گذاری گری اسکیل با سقوط بیت کوین به 44 هزار دلار، بش از 4 میلیارد دلار از دارایی های تحت مدیریت خود را از دست داد.
به گزارش سکه نیوز به نقل از یوتودی، شرکت گری اسکیل (Grayscale) در توییتی در 23 فوریه اعلام کرد که ارزش دارایی های تحت مدیریت آن اکنون 37.9 میلیارد دلار است.
این مقدار اعلام شده 4.1 میلیارد دلار کمتر از مقداری است که تنها یک روز قبل از آن گری اسکیل در اختیار داشت. دارایی های تحت مدیریت گری اسکیل شامل رمزارزهای بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و… روز قبل از آن 42 میلیارد دلار بود.


بیت کوین چیست


اکنون دارایی های بیت کوین گری اسکیل که شرکت تابعه گروه ارز دیجیتال (Digital Currency Group) متعلق به بری سیلبرت (Barry Silbert)، از 35.2 میلیارد دلار به 31.9 میلیارد دلار کاهش یافته است.
همچنین، دارایی های اتر این شرکت در صندوق اتریوم آن، از 5.58 میلیارد دلار در روز 22 فوریه به 4.87 میلیارد دلار در روز بعد کاهش یافت.

بیت کوین روز سه شنبه 23 فوریه شاهد سقوط بیش از 20 درصدی بود و قیمت آن از سقف تاریخی 58 هزار دلار به 44,900 دلار ریزش کرد. اگرچه مدت کمی پس از آن بخشی از ارزش از دست رفته خود را بازیافت.
منتقد مشهور بیت کوین پیتر شیف (Peter Schiff) در توییتر ادعا کرده است که گری اسکیل در کل روز 23 فوریه مشغول فروش بیت کوین با تخفیف به قیمت ارزش خالص دارایی (NAV) بوده است.
شیف گفت که اگر این شرکت به این کار ادامه دهد، دیگر هیچ سرمایه ورودی از سوی سرمایه گذاران برای خرید بیت کوین بیشتر نخواهد داشت.
به گفته شیف، بازار نیاز به جریان مداومی از خریداران جدید دارد تا دارندگان کنونی بیت کوین بتوانند از دارایی خود سود کنند.

مطالب مرتبط:

بیل گیتس: بیت کوین برای کره زمین مضر است

هشدار بیل گیتس به سرمایه‌گذاران خرد برای خرید بیت کوین

بیشتر بخوانید

بیت بوی کریپتو: آماده پایان رشد قیمت بیت‌کوین باشید

تحلیلگر و تریدر رمزارز، بن آرمسترانگ پس از افزایش قیمت های اخیر بیت کوین اعلام کرده است که معامله گران باید آماده پایان روند...

بیت کوین چیست؟ هرآنچه که باید بدانید

بیت کوین یک ارز رمزپایه است و اولین و بزرگترین نمونه از آن محسوب می شود. در اصل، این پدیده نوظهور شکل جدیدی از...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته