جمعه 10 فروردین 1403

قیمت بیت کوین از مرز ۹۰۰۰ دلار فراتر رفت

امروز صبح و در پایان هفته کاری میلادی، قیمت بیت کوین از ۹۲۰۰ دلار عبور کرد که رشد چشم‌گیری نسبت به روزهای گذشته است.

بازار بیت کوین و سایر رمزارزها طی چند ماه گذشته روندی صعودی داشته و فشار خرید آن به شدت بالا رفته است. همین موضوع باعث شده که بازار از شرایط نزولی سال 2018 فاصله زیادی بگیرد.

اکنون تحلیل‌گران بیت کوین معتقدند که قیمت این ارز دیجیتال می‌تواند تا پایان جولای، مرز 12 هزار دلار را نیز رد کند.

افزایش ناگهانی قیمت بیت کوین به 9200 دلار

طبق آخرین اخبار بلاک چین در حال حاضر قیمت بیت کوین با تقریبا 9 درصد رشد، به بیش از  ۹۲۰۰ دلار رسیده است که نسبت به کمترین قیمت آن در روزهای گذشته، رشد بسیار چشم‌گیری به حساب می‌آید.

فشار برای خرید بیت کوین طی هفته گذشته بسیار بالا رفته و همین امر باعث شده که بیت کوین از 7600 دلار به قیمت کنونی خود برسد.

این تغییر، حاکی از صعودی شدن بازار (بازار گاوی) است که در نهایت می‌تواند باعث به وجود آمدن دور جدید رشد نمایی قیمت بیت کوین شود و این احتمال وجود دارد که رکوردهای قبلی بازار شکسته شوند.

یکی از تحلیل‌گران محبوب دنیای کریپتو که با نام کاربری Flood در توییتر فعالیت می‌کند و بیش از 70 هزار نفر فالوور دارد، می‌گوید پس از شکسته شدن مرز 8000 دلار، شاهد جهش بزرگی در قیمت‌ها خواهیم بود.

[mcrypto id=”2949″]

بیت کوین 12 هزار دلاری

Flood تنها فردی نیست که معتقد است بازار صعودی خواهد ماند. دیگر تحلیل‌گرهای برجسته نیز معتقدند که بیت کوین حتی می‌تواند شتاب بیشتری بگیرد.

تحلیل‌گر دیگری با نام کاربری Red به تازگی ادعا کرده که شرایط کنونی بازار، شباهت زیادی با شرایط آن در آوریل 2018 دارد و احتمالا شاهد بالاتر رفتن قیمت تا مرز 12 هزار دلار در هفته‌های آتی خواهیم بود.

با ادامه یافتن روند صعودی بازار بیت کوین، دور از انتظار نیست که قبل از پایان یافتن ماه ژوئن، شاهد پنج رقمی شدن قیمت بیت کوین باشیم. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، می‌توان منتظر افزایش‌های بعدی قیمت نیز بود.

منبع : newsbtc

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

آشنایی با ارز دیجیتال هگز (HEX)

ارز هگز توسط ریچارد هارت در 2 دسامبر 2019 طراحی و راه اندازی شد و خود را به عنوان یک گواهی سپرده بر روی...

آشنایی با ارز دیجیتال سینتروپی (NOIA)

سینتروپی، اینترنت عمومی را به یک اینترنت ایمن و کاربر محور تبدیل می کند که در آن رمزگذاری و عملکردِ داخلی وجود دارد و...

آشنایی با ارز دیجیتال متال (MTL)

متال (MTL) واحد پول بومی محصولات متال و بخشی اساسی از اکوسیستم متال است. به گفته تیم سازنده، ارسال و دریافت هرگونه رمزارز به...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته