پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

مرورگر Brave به کاربران خود توکن BAT جایزه می‌دهد

مرورگر توزیع شده Brave تا 70 درصد درآمد تبلیغاتی را به کاربرانی پاداش می‌دهد که تبلیغات را مشاهده کنند.

مرورگر توزیع شده Brave قابلیت جدیدی به نام Brave Ads راه‌اندزی کرده است که به کاربرها اجازه می‌دهد با تماشای تبلیغات، پاداش دریافت کنند. آغاز به کار این پلتفرم روی 24 آوریل روی وب سایت Brave اعلام شد.

در این بیانیه آمده است که کاربران Brave (یک مروگر منبع باز مبتنی بر بلاک‌چین که از پخش تبلیغات و ردیابی تاریخچه فعالیت‌های کاربر جلوگیری می‌کند)، اکنون می‌توانند تا 70 درصد از درآمد حاصل از تبلیغات را به عنوان پاداشی برای توجه کردن به تبلیغات دریافت کنند. مبلغ این پاداش به رمزارز اختصاصی این مرورگر پرداخت می‌شود که توکن توجه پایه (BAT) نام دارند. Brave Ads ادعا می‌کند امکان ارتباط برندها با افرادی را برقرار می‌کند که به مشاهده تبلیغات علاقه دارند و با این کار هزینه‌ها و ریسک مربوط به حریم خصوصی، امنیت و کلاه‌برداری را کاهش می‌کدهد.

این شرکت همچنین اعلام کرده که با استارتاپ بلاک‌چینی Giving Block که در زمینه کارهای خیریه فعال است و بنیاد حقوق بشر همکاری می‌کند تا کاربرها بتوانند بخشی از درآمد خود را به کارهای خیر اختصاص دهند. برندن آیک مدیر عامل و هم‌بنیان‌گذار Brave Software در این رابطه گفته است:

Brave Ads اولین پلتفرم تبلیغات دیجیتال است که حقوق داده‌ای کاربر را حفظ کرده و به خاطر توجه کاربران به آن‌ها پاداش می‌دهد. ما همچنین می‌خواهیم شرایط اقتصادی و نرخ تبدیل صنعت تبلیغات آنلاین را افزایش دهیم تا ناشرها و تبلیغ‌دهنده‌ها بتوانند بدون وجود واسطه‌هایی که هزینه‌های زیادی دریافت می‌کنند و فقط داده جمع‌آوری می‌کنند، به رشد و فعالیت خود ادامه دهند.

مرورگر توزیع شده Brave در ژانویه امسال مشارکتی با وب سایت خبری Cheddar انجام داد تا کاربران آن بتوانند به مدت سه ماه دسترسی رایگان به محتواهای پولی این سایت خبری داشته باشند. کاربرهای این مرورگر می‌توانند بدون هیچ کار اضافه‌ای، محتواها را مطالعه کنند.  

اواخر دسامبر سال گذشته اعلام شد که Brave مرورگر پیش‌فرض گوشی HTC Exodus 1 خواهد بود؛ اولین تلفن هوشمندی که به صورت اختصاصی برای بلاک‌چین ساخته شده است و از چند بلاک‌چین متختلف، از جلمه شبکه‌های بیت‌ کوین و اتریوم پشتیبانی می‌کند.

طبق اطلاعات CoinMarketCap، در حال حاضر هرBAT، حدود 0.433 دلار قیمت دارد و در بیست‌وچهار ساعت گذشته 6.79 درصد افزایش قیمت داشته است. ارزش بازار این توکن حدود 541 میلیون دلار است و هر روز حدود 136.9 میلیون دلار مبادله می‌شود.

منبع : cointelegraph

بیشتر بخوانید

هاوینگ (Halving) چیست؟

میزان تولید شبکه بیت کوین هر چهار سال یک بار طی یک رویداد ویژه به نام "Halving" نصف می شود. هاوینگ در لغت نیز...

آشنایی با ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

سندباکس که در سال 2011 راه اندازی شد، یک دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین است که به کاربران امکان می دهد دارایی های...

آشنایی با ارز دیجیتال زی کی سواپ (ZKS)

زی کی سواپ یک صرافی غیر متمرکز لایه 2 است که از مدل بازارگردان خودکار (AMM) و فناوری zk-Rollup استفاده می کند. این صرافی...

آشنایی با ارز دیجیتال سینگل کولترال دای (SAI)

سینگل کولترال دای (SAI) یک استیبل کوین وابسته به دلار آمریکا است که روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است و هیچ متولی متمرکزی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته