پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

ریپل در برزیل شعبه افتتاح می‌کند

شرکت ریپل به زودی دفتری در برزیل افتتاح خواهد کرد تا بتواند راه‌حل‌های مالی خود را در اختیار مشتریان برزیلی قرار دهد و همچنین ارتباط تنگاتنگی با دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی این کشور خواهد داشت.

واحد برزیل Cointelegraph دهم ژوئن گزارش داد که ریپل، شرکت ارائه‌دهنده XRP، سومین رمزارز جهان از لحاظ ارزش بازار با هدف گسترش کسب‌وکارش در آمریکای لاتین، دفتری در برزیل افتتاح کرده است.

براساس این گزارش، این خبر در رویداد فین‌تک و بانکداری بزرگ CIAB Febraban که از ۱۱ تا ۱۳ ژوئن در سائو پائولو برگزار می‌شود، به‌صورت رسمی اعلام خواهد شد.

گزارش‌ها حاکی از این است که مدیریت این دفتر جدید را لوئیز آنتونیو ساکو بر عهده خواهد گرفت که مدیر عامل سابق شعبه برزیل The Warranty Group، شرکت بین‌المللی ارائه‌دهنده راه‌حل‌های ضمانت است.

ساکو که در مارس ۲۰۱۹ به ریپل ملحق شده، اظهار داشت که این شرکت قصد دارد مشتریان بیشتری را به شبکه پرداخت RippleNet جذب کند و نه تنها برزیل بلکه بقیه کشورهای آمریکای جنوبی را نیز هدف گرفته است. تا کنون ۳ مشتری در برزیل شامل Santander Brasil، BeeTech Global و Banco Rendimento به راه‌حل پرداخت ریپل روی آورده‌اند.

ریپل علاوه بر ارائه مزایای برجسته در حوزه پرداخت، به‌دنبال راه‌اندازی برنامه‌های آموزشی و کارآموزی با همکاری دانشگاه‌های بزرگ برزیل مثل دانشگاه سائوپائولو وFundação Getúlio Vargas است. ساکو می‌گوید سرمایه‌گذاری در آموزش در ترویج فناوری بلاک‌چین نقش بسزایی ایفا خواهد کرد و انتظار می‌رود پژوهش در این حوزه فرصت‌های شغلی گسترده‌تری را در منطقه آمریکای جنوبی فراهم کند.

همان‌طور که قبلا گزارش شده بود، مشتریان جهانی شبکه پرداخت ریپل، RippleNet چند ماه پیش به بیش از ۲۰۰ شرکت رسید که از این تعداد ۵ مشتری (شامل JNFX، SendFriend، Transpaygo، FTCS و Euro Exim Bank) از XRP در پرداخت‌های فرامرزی استفاده می‌کنند.

در پی انتشار گزارش جدید Bitwise که در آن ادعا می‌شود ۹۵ درصد از حجم معاملات بیت‌کوین جعلی هستند، ریپل به‌تازگی از برنامه‌هایی برای افزایش دقت گزارش‌‌های حجم معاملات و فروش XRP خبر داد.

Cointelegraph سوم ژوئن گزارش داد که یکی از بانک‌های دولتی برزیل به نام بانک ملی توسعه اقتصادی و اجتماعی برزیل (BNDES) از طریق استیبل‌کوین مبتنی بر اتر این بانک، BNDES token، سرمایه مورد نیاز فیلمی مستند را تامین می‌کند.

منبع : cointelegraph

بیشتر بخوانید

پلی میان انسانیت، نوآوری و عدالت محوری

  در عصری که مرزهای بین واقعیت و تفکر گمانه‌زنی به طور فزاینده‌ای محو می‌شود، این ایده جذاب که انسان‌ها در اصل می‌توانند شبیه ماشین‌های...

فراتر از مرزهای تخیل: انسانیت، رباتیک، و تلاش برای برابری

    این ایده که انسان‌ها ممکن است شبیه ربات‌های پیشرفته باشند، به‌طور بالقوه توسط هوش‌های برتر از جهان‌های دور یا گوشه‌های مخفی سیاره‌ی خودمان مهندسی...

بررسی استفاده از هوش مصنوعی در سیستم نظارتی مدرن حاکم بر جوامع

در عصری که مرزهای بین حوزه عمومی و خصوصی به طور فزاینده‌ای محو می‌شود، مفهوم زندگی در یک آکواریوم واقعی، که مانند شرکت‌کنندگان در...

نگاهی به تاریخچه ارز: از داد و ستد ماقبل تاریخ تا ارزهای دیجیتال

  روایت ارز، اودیسه ای فریبنده است که تلاش بی وقفه بشریت برای نبوغ اقتصادی و ارتباط متقابل را ترسیم می کند. از سیستم‌های مبادله...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته