جمعه 31 فروردین 1403

شبکه TON تلگرام در سه ماه سوم 2019 شروع به کار می‌کند

خبرهای جدید حاکی از آن است که پیام‌رسان تلگرام، شبکه TON خود و کوین اختصاصی آن به نام Gram را تا پایان اکتبر 2019 راه‌اندازی خواهد کرد.

به گفته سایت خبری The Block، پیام‌رسان تلگرام اعلام کرده که شبکه TON)Telegram Open Network) را در سه ماه سوم 2019 راه‌اندازی خواهد کرد.

تلگرام این موضوع را به اطلاع سرمایه‌گذارهای خود رسانده و تست‌هایش نشان می‌دهد که ماشین مجازی TON، شبکه TON و الگوریتم توافق بیزانس آن، می‌توانند هدف‌های بیان شده در مقاله سفید این شبکه را برآورده کنند.

کوین‌تلگراف در آوریل امسال اعلام کرد که تلگرام به چند توسعه‌دهنده خاص اجازه دسترسی به نسخه تست بلاک چین TON را داده است و چند توسعه‌دهنده که هویتشان مشخص نیست، بیان کرده‌اند که این شبکه «سرعت تراکنش بسیار زیادی دارد».

گفته می‌شود که شبکه TON تلگرام مثل اتریوم برای میزبانی از اپلیکیشن‌های توزیع شده استفاده خواهد کرد.

در قراردادی که سرمایه‌گذارها در فوریه برای خرید سکه اختصاصی بلاک چین تلگرام (به نام Gram) امضا کرده‌اند، ذکر شده که اگر این شبکه تا 31 اکتبر 2019 آغاز به کار نکند، قرارداد به صورت خودکار فسخ خواهد شد.

تلگرام در سال 2013 توسط دو برادر به نام‌های نیکولای و پاوول دوراف بنیان‌گذاری شد و سال گذشته توانست در دور عرضه اولیه سکه خصوصی، 1.7 میلیارد دلار سرمایه جذب کند. این پلتفرم در حال حاضر 200 میلیون کاربر دارد.

ماه گذشته، تیم توسعه TON، همکاری خود با شرکت مالی Wirecard آلمان را آغاز کرد. این دو سازمان قصد دارند با کمک یکدیگر، محصولات مالی دیجیتال تولید کنند.

منبع : cointelegraph

بیشتر بخوانید

پلی میان انسانیت، نوآوری و عدالت محوری

  در عصری که مرزهای بین واقعیت و تفکر گمانه‌زنی به طور فزاینده‌ای محو می‌شود، این ایده جذاب که انسان‌ها در اصل می‌توانند شبیه ماشین‌های...

فراتر از مرزهای تخیل: انسانیت، رباتیک، و تلاش برای برابری

    این ایده که انسان‌ها ممکن است شبیه ربات‌های پیشرفته باشند، به‌طور بالقوه توسط هوش‌های برتر از جهان‌های دور یا گوشه‌های مخفی سیاره‌ی خودمان مهندسی...

بررسی استفاده از هوش مصنوعی در سیستم نظارتی مدرن حاکم بر جوامع

در عصری که مرزهای بین حوزه عمومی و خصوصی به طور فزاینده‌ای محو می‌شود، مفهوم زندگی در یک آکواریوم واقعی، که مانند شرکت‌کنندگان در...

نگاهی به تاریخچه ارز: از داد و ستد ماقبل تاریخ تا ارزهای دیجیتال

  روایت ارز، اودیسه ای فریبنده است که تلاش بی وقفه بشریت برای نبوغ اقتصادی و ارتباط متقابل را ترسیم می کند. از سیستم‌های مبادله...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته