شنبه 1 اردیبهشت 1403

همکاری یک مارکت‌پلیس اهل آمریکای جنوبی با فیسبوک برای ایجاد پروژه کریپتو

شرکت مرکادو لیبر که یکی از محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین آمریکای جنوبی است، اعلام کرده که در پروژه رمزارز فیسبوک با این شرکت همکاری خواهد داشت. جزئیات این همکاری هنوز مشخص نیست.

مارکت‌پلیس آنلاین مرکادو لیبر (Mercado Libre) شروع به همکاری با فیسبوک کرده تا نقشی در آغاز به کار پروژه رمزارز این شبکه اجتماعی داشته باشد.

یکی از مدیران مرکادو لیبر به کوین‌تلگراف برزیل گفته است که رمزارز فیسبوک به روش‌های پرداخت این پلتفرم آنلاین اضافه خواهد شد ولی هنوز جزئیات این شراکت مشخص نشده است. این احتمال وجود دارد که مرکادو لیبر به عنوان یکی از گره‌های بلاک چین فیسبوک کار کند.

مرکادو لیبر یکی از محبوب‌ترین فروشگاه‌های آنلاین آمریکای جنوبی است و در 19 کشور این قاره فعالیت می‌کند.

در گزارش‌ها آمده که تست‌نت بلاک چین فیسبوک در اواخر این هفته ارائه خواهد شد. گفته می‌شود که این شبکه اجتماعی پرطرفدار توانسته حمایت ده‌ها شرکت بزرگ از جمله ویزا، مسترکارد، پی‌پل و اوبر را برای پیاده‌سازی این پروژه جلب کند.

سایت The Block به تازگی گزارش داد که کنسرسیومی برای حاکمیت این پروژه تشکیل خواهد شد و سرمایه‌گذارها و شرکت‌هایی مثل اندریسون هورویتز و Union Square Venture در آن عضو خواهند بود.

مارک ماهانی، یکی از تحلیل‌گران شرکت RBC Capital، به تازگی در جدیدترین اخبار بلاک چین و تحلیل‌‌‌های مرتبط اعلام کرد  که ورود استیبل کوین فیسبوک به بازار، یکی از بزرگ‌ترین اتفاقات تاریخ این شرکت خواهد بود که جریان‌های درآمدی متعددی برای آن به وجود خواهد آورد.

منبع : cointelegraph

بیشتر بخوانید

افشای اطلاعات نیم میلیارد کاربر فیسبوک

این اطلاعات درز شده شامل شماره تلفن، شناسه فیسبوک، نام کامل، موقعیت مکانی، مکان های گذشته، تاریخ تولد، آدرس ایمیل، وضعیت ارتباط و بیوگرافی...

تکنولوژی بلاک چین می تواند سودآوری تولید محتوا را افزایش دهد

شبکه تیک تاک که اخیراً با استقبال گسترده کاربران در سراسر جهان مواجه شده است، چندان بستر مناسب سودآوری تولید محتوا برای تولیدکنندگان این صنعت ندارد. تیک تاک سریعترین رشد را در میان شبکه های اجتماعی در طول تاریخ به خود اختصاص داده است و هم اکنون بیش از 800 میلیون کاربر در سراسر جهان از این رسانه پرطرفدار استفاده می کنند.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مقدمه ای بر الگوریتم Paxos: یک الگوریتم اجماع برای سیستم های توزیع شده

Paxos (پاکسوس) خانواده ای از پروتکل ها برای ایجاد اجماع در شبکه ای از پردازنده های غیرقابل اعتماد است. در سیستم های توزیع شده،...

مطالب داغ هفته