جمعه 10 فروردین 1403

اینوکوین چیست؟ (INOcoin)

اینوکوین بستری تازه برای انجام پروژه‌های بلاک‌چین و رمزارزها فراهم کرده است که با اتریوم کار می‌کند. تیمی که این فناوری تازه را ارائه داده است، قویا تاکید می‌کند، اینوکوین یک انکوباتور یا مرکز رشد عرضه اولیه رمز ارز نیست بلکه بیشتر به پلت‌فرم و بستری برای جمع‌سپاری فعالیت‌ها در زمینه رمزارزها شبیه است. افراد می‌توانند با مرور پروژه‌هایی که در زمینه رمزارزها در این پلت‌فرم تعریف می‌شود از آنها با رأی مثبت خود استقبال کرده و موافقت خود را با پیشرفت پروژه‌ها اعلام کنند یا به سرمایه‌گذاری در آنها بپردازند. جمع‌سپاری یکی از بهترین روش‌ها برای تأمین بودجه و پیش‌برد پروژه‌های مختلف به ویژه در زمینه رمزارزها و فناوری است.

خلاصه‌ و مروری بر رمز ارز اینوکوین

گردش اینوکوین تا تاریخ ۲۶ فوریه ۲۰۱۹ رقم قابل تأملی بوده است. اینوکوین برای تبلیغ و جلب نظر مخاطبان از فضای مجازی استفاده زیادی می‌کند و با طراحی و تشکیل کمپین‌های مختلف سعی دارد که به رشد این نام در میان عموم کمک کند. برای دست‌یابی به اینوکوین نیازی به استخراج نیست. در واقع اینوکوین مانند بیت‌کوین و رمزارزهای دیگر از روش‌های استخراج یا همان ماینینگ بهره نمی‌برد. بلکه باید آن را از طریق پلت‌فرم اینوکوین یا از طریق یک واسطه خریداری کنید.

پروژه‌های مختلف در اینوکوین

اینو (INO) نوعی ارز است که برای سرمایه‌گذاری پروژه‌های موجود در پلت‌فرم اینوکوین مورد استفاده قرار می‌گیرد. و ارزش آن براساس ارزش اتریوم تعیین می‌شود زیرا یک توکن اتریوم به شمار می‌رود. پروژه‌های مختلفی در پلت‌فرم اینوکوین در حال اجرا هستند. از نمونه‌های این پروژه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اینوچت: پلت‌فرمی برای گفتگو یا اصطلاحا چَت کردن کاربران است.
  • اینوپِی: پلت‌فرمی برای پرداخت از طریق موبایل است.
  • وِلث‌من: پلت‌فرمی اقتصادی برای مدیریت درآمد و ثروت است.
  • اینوپِتز: پلت‌فرمی برای جمع‌آوری مبالغ خیریه در راستای تامین غذا و امکانات برای حیوانات بی‌سرپرست است.

در آخر

به نظر می‌رسد، بازارهای اینوکوین مکانی فوق‌العاده مناسب برای سرمایه‌گذاری در حوزه رمزارزها هستند. البته با وجود پلت‌فرم‌های مشابه متعددی که در بازار وجود دارد، به نظر می‌رسد کار اینوکوین کمی دشوار است. نقاط قوت این بستر تازه برای سرمایه‌گذاری رمزارزها با وجود استفاده از قراردادهای هوشمند اتریوم از امنیت و قوانین مستحکمی برخوردار است. این می‌تواند یکی از نقاط قوت این پلتفرم باشد.

کیفیت پروژه‌هایی که برای جمع‌سپاری در بستر اینوکوین ارائه می‌شوند، از سوی تیم مدیریتی آن به دقت و تک‌ به تک مورد بررسی قرار گرفته و تنها گزینه‌هایی تأیید می‌شوند که از ظرفیت کافی و لازم برای به نتیجه رسیدن برخوردار باشند. به عبارت بهتر، کیفیت در میان پروژه‌های موجود در اینوکوین به شدت مورد توجه قرار می‌گیرد.

همان‌طور که می‌بینید، روز به روز دنیای رمزارزها با پیشرفت و توسعه بیشتری رو به رو می‌شود. این توسعه می‌تواند در سال‌های آینده به شکلی دقیق‌تر و عمیق‌تر دنیا را تحت نفوذ خود قرار دهد. دنیایی که روابط موجود در آن برای اهداف سیاسی و اقتصادی از طریق شبکه‌های گسترده‌ای اداره می‌شود که غیرمتمرکزند، چگونه خواهد بود؟ نظم و آرامش به دنیای مشوش بازخواهد گشت یا هم چیز در هیاهویی وخیم‌تر غرق می‌شود؟ شما چه فکر می‌کنید؟

منبع : cintjournal 

بیشتر بخوانید

نگاهی به تاریخچه ارز: از داد و ستد ماقبل تاریخ تا ارزهای دیجیتال

  روایت ارز، اودیسه ای فریبنده است که تلاش بی وقفه بشریت برای نبوغ اقتصادی و ارتباط متقابل را ترسیم می کند. از سیستم‌های مبادله...

نگاهی به میراث ادامه دار سوئیس

  سوئیس که در میان زیبایی های باشکوه کوه های آلپ قرار گرفته است، نه تنها به عنوان یک ملت بلکه به عنوان نمادی از...

لذت های بهاری: نگاهی به سنت های نوروزی و اروپایی

  این مقاله که توسط دکتر پویان قمری، یک ایده پرداز سوئیسی نوشته شده است، به نقش جشن های بهاری می پردازد و ارتباطات بین...

جشن نوروز: ضربان قلب مشترک بشریت

نوروز فقط یک جشن سال نو نیست. نوروز یک نفس عمیق از زندگی تازه است، گواهی بر این که چگونه ما، به عنوان انسان،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نگاهی به تاریخچه ارز: از داد و ستد ماقبل تاریخ تا ارزهای دیجیتال

  روایت ارز، اودیسه ای فریبنده است که تلاش بی وقفه بشریت برای نبوغ اقتصادی و ارتباط متقابل را ترسیم می کند. از سیستم‌های مبادله...

مطالب داغ هفته