پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

آغاز جلسه علنی مجلس برای بررسی وضعیت استخراج

بررسی وضعیت صنعت استخراج رمزارزهای جهان روا و مبادلات داخلی آن در کشور و گزارش مرکز پژوهش‌ ها در مورد عملکرد آن مرکز در مجلس یازدهم در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از ایسنا، جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور ۲۲۵ نماینده آغاز شد.

ادامه بررسی لایحه یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده ۱۴ قانون صدور چک، رسیدگی به ایرادات شورای نگهبان در لایحه اصلاح ماده ۱ قانون پولی و بانکی کشور و بررسی لایحه نحوه کمک‌های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

بررسی لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی بین ایران و برزیل و همچنین لایحه معاهده استرداد مجرمین بین ایران و برزیل و لایحه نحوه واگذاری اموال، تأسیسات، ماشین‌آلات و هرگونه مالکیت مربوط به تأسیسات آب و فاضلاب از دیگر موارد کاری امروز مجلس است.

انتخاب یک نفر از اعضاء هیأت رئیسه مجلس با معرفی هیأت رئیسه مجلس جهت عضویت در هیأت اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری، گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در مورد عملکرد آن مرکز در مجلس یازدهم، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد چگونگی اجرای سامانه های نظارتی در حوزه امور بانکی و گزارش دیگر این کمیسیون در خصوص بررسی وضعیت صنعت استخراج رمزارزهای جهان روا و مبادلات داخلی آن در کشور نیز در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

کد خبر: 1400012904MGMMMF

اگر میخواهید از جدیدترین اخبار رمزارز آگاه شوید کافی است وب سایت سکه نیوز را دنبال کنید.

مطالب مرتبط:

استفاده از رمزارز برای کاهش تاثیر دلار در کشور

فعالیت بدون مجوز پلتفرم ها با دارا بودن شرایط لازم

بلاک چین در ایران: فرصتی که نباید به راحتی از دست داد

فعالیت ۱۲ مزرعه استخراج رمزارز در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

دستور معاون قضایی دادستان به برخورد با مراکز غیر مجاز استخراج رمزارز

طبق این گزارش، رضا خشنودی، معاون قضايی دادستان كل كشور در حقوق عامه، پس از خاموشی ها اخیر و مشکلات قطعی برق، طی یک نامه خطاب به دادستان‌های عمومی سراسر كشور، خواهان برخورد قاطع با مراكز غيرمجاز استخراج رمزارز و همكاری با وزارت نيرو در جهت کنترل مصرف برق و جلوگیری از قطعی برق شد.

مطالب داغ هفته