پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

دامپ 5 میلیارد دلاری سهام کوین بیس توسط خودی ها

پس از صدور دستور به کارکنان مبنی بر تمرکز بر ماموریت، مدیران کوین بیس اکنون موفق به کسب ثروت زیادی شده اند.گزارش فعالیت های افراد نزدیک و سهامداران کوین بیس نشان می دهد که چندین سرمایه گذار و مدیر اولیه، اندکی پس از لیستینگ مستقیم سهام COIN ، میلیاردها دلار سهام خود را فروخته اند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، در حالی که پرونده ها در ابتدا نشان می داد که چندین مدیر درصد بالایی از سهام خود را در شرکت فروخته اند، یک نماینده از کوین بیس به کوین تلگراف گفت که فروشندگان همچنان موقعیت های مالکیت خوبی دارند.

داده های حاصل از «آزمایشگاه های کپیتال مارکت» و پرونده های تایید شده موجود در وب سایت Coinbase’s Investor Affairs نشان می دهد که در مجموع 12،965،079 سهم توسط خودی ها فروخته شده است که ارزش آنها بر اساس هر COIN معادل 344.38 دلار در روز جمعه مجموعا بیش از 4.6 میلیارد دلار بوده است.

معاملات قابل توجه شامل فروش حدود 255،500 سهم با قیمت 388.73 دلار توسط مدیر ارشد امور مالی، الشیا هاس، بوده است، در حالی که مدیر عامل شرکت برایان آرمسترانگ 749،999 سهم را در سه معامله با قیمت های مختلف فروخت و در مجموع 291،827،966 دلار کسب کرد.

طبق اطلاعات، پس از فروش، آرمسترانگ 300001 سهم به ارزش بیش از 1 میلیارد دلار را حفظ کرده است. با این حال، در پرونده ای مربوط به قبل از لیستینگ مستقیم، گزارش شد که وی 36 میلیون و 851 هزار و 833 سهم دارد که نشان می دهد او کمی بیش از 2 درصد از سهام خود را در این شرکت فروخته است.

داده های آزمایشگاه های کپیتال مارکت نشان دهنده این نیست که هیچ مدیر یا کارمندی سهام اضافی خریداری کرده، بلکه فقط فروش را نشان می دهد. این فروش ها را همچنین می توان از طریق اسکنر OpenInsider نیز مشاهده کرد.

یک نماینده کوین بیس به کوین تلگراف گفت که درصد مالکیت سهام هر مدیر توسط این سرویس های گزارش به طور دقیق گزارش نشده است و این فروش تنها بخشی از مالکیت مدیران و نزدیکان کوین بیس را نشان می دهد.

این گزارش ها باعث ایجاد هیاهو و سرگرمی در شبکه های اجتماعی شد، و بسیاری از ناظران این فروش ها را به یک پامپ و دامپ کلاسیک تشبیه کردند که در آن افراد خودی و اعضای تیم اندکی پس از لیستینگ، توکن ها را پس از فروش نقد می کنند.

در حالی که سرمایه گذاران و مدیران اولیه به دنبال نقد کردن بودند، حداقل تعداد انگشت شماری از خریداران عمده وجود دارند. مدیر صندوق سرمایه، کتی وود، شرط بندی بزرگی را در این صرافی انجام می دهد، زیرا بیش از 350 میلیون دلار سهام کوین بیس برای سه صندوق قابل مبادله مختلف خریداری کرده است.

به همین ترتیب، بسیاری از کارمندان کوین بیس در حال حاضر سهامدار این شرکت هستند، زیرا 1700 کارمند کوین بیس به عنوان قدردانی، هرکدام 100 سهم از طرف شرکت هدیه گرفتند.

در اوایل سال جاری، کوین بیس درگیر تعدادی از سر خط های منفی مربوط به سیاستگذاری های مدیر عامل برایان آرمسترانگ شد که تمرکز بر روی موضوعات سیاسی و اجتماعی در محل کار را محدود می کرد. آرمسترانگ اصرار داشت كه شركت همچنان متمركز بر ماموریت خود باقی بماند و ماموریت این شركت شامل هدفی برای تبدیل شدن به یک برند برتر جهانی برای كمك به مردم در تبدیل ارز دیجیتال به ارز محلی خود و فراتر از آن است.

کد خبر: 1400012905MGMMMF

مطالب مرتبط:

کوین بیس عرضه محصولات رمزارزی را تسهیل می کند

آیا خرید سهام کوین بیس سودآور است؟

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته