جمعه 10 فروردین 1403

توکن کادنا در بستر صرافی بیترکس گلوبال قرار خواهد گرفت

صرافی بیترکس گلوبال که به عنوان یکی از بزرگترین صرافی های خرید و فروش رمزارز در سطح بین المللی شناخته می شود قرار است به زودی توکن جدید شرکت جی پی مورگان به نام کادنا را در بستر صرافی خود قرار دهد.

در ابتدا قرار است توکن کادنا با بیت کوین و تتر قابلیت تبادل داشته باشد. جی پی مورگان یک شرکت خدمات مالی و بانکداری آمریکایی است. 

صرافی بیترکس

صرافی بیترکس در آمریکا و دیگر کشورهای تحریم شده در دسترس نیست

صرافی بیترکس یکی از بزرگترین صرافی های بین المللی محسوب می شود و روزانه بیش از 37 میلیون دلار در بستر این صرافی مبادله می شود.

مشکلی که هم اکنون پیش روی توکن کادنا قرار دارد این است که صرافی بیترکس گلوبال در آمریکا و دیگر کشورهای تحریم شده در دسترس نیست.

کادنا رمزارز اصلی پلتفرم بلاک چین کادنا محسوب می شود. این پلتفرم بر اساس الگوریتم جامع اثبات کار طراحی شده است. پس از اینکه در سال 2019 امکان استخراج رمزارز کادنا برای کاربران ایجاد شد، تاکنون بیش از 35 میلیون از این سکه استخراج شده است.

ویل مارتینو مدیر ارشد اجرایی و بنیانگذار کادنا می گوید در سال جاری بیش از 100 میلیون سکه کادنا استخراج خواهد شد.

مارتینو گفت به دلیل برخی مشکلات فنی، آمار رمزارز کادنا در وبسایت هایی مثل کوین مارکت کپ به صورت کامل نمایش داده نشده است. او گفت بیترکس مکس سکوی پرتاب این سکه برای بیشتر شناخته شدن در جهان رمزارزها خواهد بود.

در سال 2019 بلاک چین کادنا توانست بیش از 15 میلیون دلار از طریق فروش توکن بدست آورد. پیش از اینکه توکن کادنا در بستر صرافی بیترکس گلوبال قرار بگیرد، در بازارهای رسمی ارزش سرمایه بازار این توکن 13 میلیون دلار تخمین زده شده است.

انتظار می رود با قرار گرفتن در بستر صرافی شناخته شده بیترکس گلوبال، سرمایه بازار این توکن به شدت افزایش پیدا کند.

صرافی بیترکس و کادنا

بلاک چین کادنا اپلیکیشن غیرمتمرکز برای اعتبار بخشی به نتایج تست کرونا را به زودی راه اندازی می کند

بلاک چین کادنا قرار است یک اپلیکیشن غیرمتمرکز به کاربران خود معرفی کند. این اپلیکیشن می تواند درستی نتایج تست کرونا را تایید کند و اطلاعات مربوطه را در اختیار مراکز پزشکی و درمانی قرار دهد. 

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

شاخص ترس و طمع چیست؟

بازارهای مالی بر مدار عوامل مختلفی می گردند که به روندهای آن شکل داده و قیمت دارایی ها را تعیین می کنند. بخشی از...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مقدمه ای بر الگوریتم Paxos: یک الگوریتم اجماع برای سیستم های توزیع شده

Paxos (پاکسوس) خانواده ای از پروتکل ها برای ایجاد اجماع در شبکه ای از پردازنده های غیرقابل اعتماد است. در سیستم های توزیع شده،...

مطالب داغ هفته