جمعه 7 اردیبهشت 1403

ریپل اختلاف حقوقی خود را با یوتیوب حل و فصل کرد

مدیر عامل شرکت ریپل، برد گارلینگهاوس در توییتر خود به عموم اطلاع داده است که این شرکت اختلاف حقوقی خود را با یوتیوب حل و فصل کرده است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوینانس، در یک شکایت که در آوریل 2020 به دادگاه منطقه ای ایالات متحده در شمال کالیفرنیا ارسال شد، شرکت بلاک چین ریپل ادعا کرد که، قربانیان مورد کلاهبرداری میلیون ها XRP با ارزش صدها هزار دلار در یوتیوب قرار گرفته اند.

ریپل، این غول استریم ویدئو را به دلیل عدم توانایی در غیرفعال کردن حساب های کلاهبرداری ارز دیجیتال مقصر دانسته بود.


ریپل چیست؟


کلاهبرداران در یوتیوب، شخصیت مدیرعامل ریپل، گارلینگهاوس را جعل می کردند تا در ازای پرداخت اندک، به کاربرانXRP اهدا کنند. این یک طرح محبوب برای کلاهبرداری از سرمایه گذاران است.
در این شکایت آمده است:

«آسیب جبران ناپذیر به وجهه عمومی، مارک و شهرت ریپل در نتیجه عدم موفقیت عمدی و غیرقابل توجیه یوتیوب در رسیدگی به کلاهبرداری فراگیر و مضر در پلتفرم آن بود.»

مدیر عامل شرکت ریپل، برد گارلینگهاوس فاش کرد که هر دو شرکت به وسیله یک سری توییت ها به توافق رسیده اند.

شرایط توافق محرمانه باقی می ماند

مدیر عامل شرکت ریپل در توئیتی نوشت: «سال گذشته، من و ریپل از یوتیوب شکایت کردیم، به دلیل عدم اجرای سیاست های خود با اجازه دادن به فعالیت حساب های جعلی که کلاهبرداری های XRP را انجام داده اند.» گارلینگهاوس افزود: «ما اکنون به یک تصمیم رسیده ایم که با هم کار کنیم تا از این کلاهبرداری ها جلوگیری، و آنها را شناسایی و ساقط کنیم.»

مدیر عامل شرکت همچنین اشاره کرد که شرایط خاص این توافق محرمانه است، اما برای همه واضح است که بدون مسئولیت پذیری و اقدامات لازم، اعتماد در این صنعت فرسایش می یابد، در زمان بسیار مهمی که دولت های سراسر جهان به دقت به رمزارز نگاه می کنند. شرکت بلاک چین مستقر در ایالات متحده به دلیل ادعای فروش غیرقانونی XRP با پرونده قضایی SEC روبرو است. در پاسخ اخیر خود، ریپل ادعای SEC مبنی بر اینكه این شركت در هنگام عرضه XRP برای سرمایه گذاران اقدام به عرضه غیرقانونی اوراق بهادار كرده است را رد كرد.

کد خبر: 1399122105MGMMMH

مطالب مرتبط:

دلیل کاهش قیمت ریپل

پایان رسمی همکاری ریپل و مانی گرام

ایجاد بلاک چین خصوصی ریپل برای ساخت CBDC

بیشتر بخوانید

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

پرده برداری از واقعیت زندگی مجازی

  مفهوم نظریه زندگی مجازی به رابطه پیچیده بین واقعیت های دیجیتال و آگاهی انسان می پردازد. همانطور که علم در درک پیچیدگی های ذهن...

مطالب داغ هفته