شنبه 1 اردیبهشت 1403

خرید و فروش کونوس – قسمت اول | خرید

خرید و فروش کونوس از صرافی معتبر کونوس دکس

در این مقاله نحوه خرید سکه های مختلف کونوس پلتفرم را به ارز های مختلف از جمله ریال برای شما شرح خواهیم داد. فروش و خرید کونوس از سایت صرافی غیر متمرکز کونوس پلتفرم DEX بهترین و امن ترین روش برای فروش و خرید کونوس و انواع رمزارز ها است. در این مقاله با شرح تصویر، قدم به قدم نحوه خرید و فروش سکه کونوس کوین CCA را با ارز فیات (ریال ایران) به شما عزیزان شرح می دهیم. ضمنا برای خرید استیبل کوین نیز شما می توانید از سرویس دکس استفاده نمایید.

خرید از کونوس دکس

1- ورود به اکانت کونوس sso

ابتدا وارد صرافی غیر متمرکز کونوس پلتفرم (DEX) شوید. برای آنکه بتوانید خرید و فروش سکه های کونوس را با امن ترین و بهترین روش امتحان کنید باید در کونوس sso اکانت احراز شده، داشته باشید. می توانید مراحل ثبت نام در کونوس را از* اینجا *مطالعه نمایید. با فرض بر اینکه شما اکانت احراز هویت شده در کونوس دارید، با کلیک بر روی دکمه Sign in اطلاعات خود را وارد کنید و به اکانت خود بروید.

خرید کونوس کوین مرحله 1

2- انتخاب رمزارز مورد نظر برای خرید

بعد از وارد شدن به قسمت بازار می توانید هر رمزارزی که قصد خرید دارید را جستجو نمایید. سکه کونوس کوین را با ریال انتخاب کنید تا تمام پیشنهاد هایی که در صرافی از کونوس کوین به ریال موجود است به شما نمایش داده شود.(در صورتی که قصد خرید با رمز ارز دیگری را دارید می توانید تنظیمات دلخواه خود را انتخاب نمایید) بعد از انتخاب گزینه های دلخواه، بر روی دکمه جستجو کلیک کنید تا پیشنهاد های گذاشته شده توسط دیگران به شما نمایش داده شود.

خرید کونوس کوین مرحله دوم

بعد از انتخاب گزینه های دلخواه و جستجو می توانید، پیشنهاد های گذاشته شده است را مشاهده نمایید و برای خرید اقدام نمایید.

خرید کونوس کوین از صرافی دکس

3- سفارش خرید کونوس و انتخاب ناظر قرارداد

شما در واقع برای خرید و فروش در دکس و استفاده از این سرویس کونوس پلتفرم، وارد یک قرارداد خواهید شد. این قرارداد توسط یک ناظر کنترل می شود و اگر شکایتی از هر طرف معامله باشد این قرارداد با نظر ناظر لغو و یا تکمیل می گردد. امن ترین راه حل برای فروش و خرید کونوس و انواع رمزارز را با کونوس دکس تجربه کنید.

در این قسمت می توانید مقدار مورد نظر خود را انتخاب کنید ( توجه داشته باشید که باید حداقل خرید را وارد نمایید).

بعد از انتخاب مقدار مورد نظر برای خرید باید یک ناظر را برای قرارداد خود انتخاب کنید تا بتوانید درخواست خود را ثبت نمایید.

سرویس جدید چت این امکان را به شما می دهد تا بتوانید با استفاده از سرویس مطمعن و امن دکس، با طرف قرارداد خود صحبت کنید و اطلاعاتی را که می خواهید به دست آورید از ایشان بپرسید. این سرویس یکی از پر سرعت ترین و امن ترین سرویس های چت در صرافی های بزرگ دنیا است.

خرید کونوس از صرافی

4- انتظار برای واریز از طرف فروشنده

در مرحله بعدی باید صبر داشته باشید تا فروشنده مقدار مورد نظر شما را به حساب امن اسکرو وارد نماید تا شما از پرداخت مبلغ مورد نظر به فروشنده اطمینان کافی داشته باشید.

ثبت درخواست برای خرید کونوس

انتظار برای واریز فروشنده

5- واریز وجه به حساب فروشنده

بعد از اینکه فروشنده مقدار مورد شما را به اسکرو پرداخت کند، اطلاعات حسابش برای شما نمایش داده خواهد شد. حال نوبت شماست که مبلغ قرارداد را به حساب فروشنده پرداخت کنید. پس از انتقال وجه از طرف فروشنده، شما می توانید با خیال راحت مبلغ مورد نظر را به حساب فروشنده واریز نمایید. در اسکرو یک قسمت برای بارگزاری تصویر رسید وجه واریزی وجود دارد که باید آن را بارگزاری کنید. یک متن کوتاه جهت اثبات واریز وجه به حساب فروشنده نیز در قسمت بعدی بنویسید و بر روی دکمه submit کلیک کنید.

شما می توانید با فروشنده از طریق چت در تماس باشید و قرارداد خود را پیگیری نمایید اما اگر فروشنده به هر دلیلی، بعد از گذشت زمان قابل توجه، واریز وجه مورد نظر شما را تایید نکرد، این را با کلیک بر روی دکمه نشان داده شده در تصویر سوم، به ناظر قرارداد اطلاع دهید. 

خرید کونوس از طریق اسکرو

خرید کونوس از دکس

خرید کونوس کوین

  • نکته مهم:اگر ناظر قرارداد به هر دلیلی از دو طرف فرا خوانده شد، هیچ کدام از طرفین قادر به بستن یا تکمیل کردن قرارداد نخواهند بود، بلکه ناظر با دلایل و مدارک موجود که از هر طرف دریافت می کند این قرارداد را با توجه به شرایط انجام خواهد داد.

بعد از اینکه فروشنده متوجه واریز وجه قرارداد از طرف شما شد، واریزی وجه قرارداد را در اسکرو تایید می کند و شما می توانید مبلغ قرارداد را برداشت کنید.

برداشت وجه از اسکرو

6- برداشت مبلغ قرارداد از اسکرو

پس از اینکه فروشنده مبلغ قرارداد را از طرف شما را دریافت کرد، واریز شما را تایید می کند و شما می توانید مبلغ قرارداد را از حساب امن اسکرو برداشت نمایید. برای این کار شما باید عبارت نمونیک خود را به همراه داشته باشید.( از این کد محافظت کنید زیرا این کد قابل برگشت نیست و فقط یکبار تولید می شود)

پس از وارد کردن عبارت نمونیک خود که در شروع ساخت اکانت دکس برای شما ارسال شده بود، مبلغ قرارداد برای آدرس کیف پولی که در اسکرو ثبت کرده اید واریز می گردد.

برداشت وجه از کونوس کوین

ثبت نهایی خرید کونوس کوین

 

پیشنهاد می کنیم حتما این ویدئو را تماشا کنید تا با صرافی غیر متمرکز کونوس دکس و همینطور سرویس کونوس اسکرو بیشتر آشنا شوید !! 

 

 

آدرس سایت صرافی غیر متمرکز کونوس دکس : https://dex.counos.world/

آدرس سایت سرویس کونوس اسکرو: https://escrow.counos.com/

 

صحبت آخر 

در این روش شما امن ترین و سریع ترین راه برای خرید انواع رمزارز ها و پول فیات و … را تجربه خواهید کرد. با سرویس دکس و اسکرو می توانید مبالغ بالا را به راحتی و با اطمینان خاطر جابجا کنید و تجربه ای بی نظیر از این سرویس داشته باشید. 

در قسمت بعدی با ما همراه باشید تا با یکدیگر با مثال، نحوه فروش کونوس کوین و دریافت ریال را در صرافی کونوس دکس تجربه کنیم !!! 

اگر از کونوس دکس برای خرید و فروش و از کونوس اسکرو برای انجام معامله ای تجربه کسب نموده اید، تجربه خود را به اشتراک بگذارید تا دیگران نیز بتوانند از این تجربیات ارزشمند شما استفاده کنند.

منبع: sekeh.news

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال کونوس کوین (CCA)

کونوس کوین یک ارز رمزنگاری شده است که در یک شبکه کاملاً مستقل فعالیت می کند. این سکه از الگوریتم مبتنی بر اسکریپت (SCRYPT)...

آشنایی با ارز دیجیتال کونوس ایکس (CCXX)

آخرین دستاورد کونوس دنیا را زیر و رو کرده است. اگرچه سکه های زیادی وجود دارند که تراکنش های سریع و ارزان را قادر می سازند، اما به دلیل نوسانات قیمت نمی توان آنها را به عنوان راه حل ایده آل برای پرداخت ها و نقل و انتقالات مالی در نظر گرفت.

پایان مونوپولیسم در بیت‌کوین ، با هاردفورک جدید ؟

کونوس بیت رمزارز جدیدی است که توسط شرکت سوئیسی مبتنی بر بلاک چین، کونوس پلتفرم، ارائه شده است و بر اساس برنامه های موجود...

باج افزار چیست؟حملات باج خواهانه چگونه صورت می گیرند؟

مجرمان سایبری معمولا از کدهای نرم افزاری آلوده به ویروس برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کنند. در این مواقع هکرها دسترسی مردم و دیگر نهادهای دولتی و تجاری را به سیستم های مرکزی دریافت داده مسدود می کنند. سپس در ازای آزاد سازی اطلاعات مسدود شده و یا رمز گذاری شده، از قربانیان باج خواهی می کنند.

2 COMMENTS

  1. سلام
    من سه مرتبه در اسکرو درخواست خرید کونوس کوین داده ام
    هر سه مرتبه درخواست بعد از مدتی کنسل شده است .
    دلیلش این بوده که فروشنده هیچ اقدامی برای قرارداد انجام نداده و کونوس کوین فروشی اش را در مهلت مقرر به حساب اسکرو واریز نکرده است .
    چرا ؟

    • سلام و وقت بخیر، بله بار دیگر سعی کنید تا فرد فروشنده مقدار پول مورد نظر شما را به حساب اسکرو وارد نماید، بعد از اینکه درخواست خود را ثبت کردید می توانید با فروشنده نیز چت کنید

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

پلی میان انسانیت، نوآوری و عدالت محوری

  در عصری که مرزهای بین واقعیت و تفکر گمانه‌زنی به طور فزاینده‌ای محو می‌شود، این ایده جذاب که انسان‌ها در اصل می‌توانند شبیه ماشین‌های...

مطالب داغ هفته