جمعه 10 فروردین 1403

ارزش کل دارایی های قفل شده در نظام اقتصاد غیر متمرکز به بیش از 4 میلیارد دلار رسیده است

طبق گزارش مراجع پژوهشی، ارزش کل دارایی های قفل شده در نظام اقتصاد غیر متمرکز به 4 میلیارد دلار رسیده است. نظام اقتصاد غیر متمرکز یا دیفای به بازارهایی گفته می شود که از تکنولوژی بلاک چین، دارایی های دیجیتال، و قرارداد هوشمند در خدمات مالی خود استفاده می کنند.

پژوهش های آماری نشان می دهد 10 بازار بزرگ اقتصاد غیر متمرکز جهان در بستر شبکه بلاک چین اتریوم فعالیت می کنند. هم اکنون میکردائو (MakerDao) با در اختیار داشتن 30 درصد بازار اقتصاد غیر متمرکز جهان، بزرگترین شبکه غیر متمرکز جهان را در اختیار دارد.

دیگر داده های آماری نشان می دهد ارزش کل دارایی های قفل شده بازارهای اقتصاد غیر متمرکز تنها 1.5 درصد کل ارزش بازار رمزارزها است. ارزش دارایی بازار رمزارزها در سطح بین المللی بیش از 335 میلیارد دلار است.

کونوس ایکس

ارزش بازار رمزارز کونوس ایکس

کونوس ایکس (CCXX) نخستین سکه (رمزارز) قابل قبول بانک یا بانک پذیر می باشد که قیمت خرید و فروش آن پایدار است.

این مسئله پرداخت ها را برای خرده فروشان و مشتری ها بسیار جذاب کرده است؛ چرا که می توان برای یک محصول قیمت ثابت و نامتغیر تعریف کرد.

بنا به آمار سایت معتبر کوین مارکت کپ ارزش کل بازار رمزارز کونوس ایکس 356 میلیون دلار است.

دیگر مزیت کونوس ایکس استفاده شبکه بلاک چین این سکه از الگوریتم اثبات سهام می باشد. اگر بیش از یک سال سکه های CCXX را نگهداری کنید، 5 درصد سود دریافت خواهید کرد. اگر بیش از شش ماه سکه های کونوس ایکس را نگهداری کنید، ارزش سکه های شما 2 درصد افزایش پیدا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

آشنایی با ارز دیجیتال هگز (HEX)

ارز هگز توسط ریچارد هارت در 2 دسامبر 2019 طراحی و راه اندازی شد و خود را به عنوان یک گواهی سپرده بر روی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

پرده برداری از واقعیت زندگی مجازی

  مفهوم نظریه زندگی مجازی به رابطه پیچیده بین واقعیت های دیجیتال و آگاهی انسان می پردازد. همانطور که علم در درک پیچیدگی های ذهن...

مطالب داغ هفته