پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

اضافه شدن سکه های جدید به کیف پول کاغذی کونوس

کیف پول کاغذی کونوس سکه های جدیدی به فهرست سکه های تحت پشتیبان خود اضافه کرده است. به این ترتیب شما می توانید برای سکه های بیت کوین، بیت کوین کش، لایت کوین، دوج کوین و دش، کیف پول کاغذی ایجاد کنید.
کیف پول کاغذی که توسط شرکت سوئیسی مبتنی بر بلاک چین کونوس ارائه می شود، به کاربران این امکان را میدهد تا در ایمن ترین حالت ممکن و با ایجاد کیف پول های مختلف در نسخه های سخت، رمزارزهای خود را ذخیره سازی کنند.
شما می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی کونوس و از طریق لینک ایجاد کیف پول کاغذی، نسبت به ایجاد و چاپ کیف پول خود اقدام کنید. در طی فرایند ایجاد کیف پول، یک کلید عمومی و یک کلید خصوصی برای شما ایجاد می شود. سپس شما می توانید کیف پول کاغذی خود را چاپ کنید. سکه های رمزارز شما پس از ایجاد کیف پول کاغذی به آدرس رمزارز یا آدرس کلید عمومی ارسال می شود.
هم اکنون شما یک نسخه سخت یا یک کیف پول کاغذی از رمزارزهای خود در اختیار دارید که با ضریب امنیتی بسیار بالا و در نهایت اطمینان ذخیره سازی شده اند.
وقتی می خواهید از سکه های رمزارز خود استفاده کنید، می توانید از طریق کلید خصوصی، سکه های ذخیره شده در کیف پول کاغذی خود را به کیف پول دیگری منتقل کنید، (مثلاً انتقال سکه های رمزارز از کیف پول کاغذی کونوس به کیف پول موبایل کونوس). پس از اینکه سکه های رمزارز را از کیف پول کاغذی به کیف پول موبایل یا وب منتقل کردید، می توانید از رمزارزهای خود برای انجام معاملات استفاده کنید.
هم اکنون و با جدیدترین نسخه بروز رسانی شده کیف پول کاغذی کونوس شما می توانید سکه های بیشتری را ذخیره سازی کنید. با اضافه شدن رمزارزهای جدید، شمار سکه های تحت پشتیبان کیف پول کاغذی کونوس به عدد 10 ارتقا پیدا کرده است. سکه های تحت پشتیبان کیف پول کاغذی کونوس به شرح زیر است:

  • کونوس ایکس
  •  کونوس کوین
  • کونوس یو
  • کونوس ای
  • کونوس کش
  • بیت کوین
  • بیت کوین کش
  • لایت کوین
  • دش
  • دوج کوین

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

هاوینگ (Halving) چیست؟

میزان تولید شبکه بیت کوین هر چهار سال یک بار طی یک رویداد ویژه به نام "Halving" نصف می شود. هاوینگ در لغت نیز...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

پرده برداری از واقعیت زندگی مجازی

  مفهوم نظریه زندگی مجازی به رابطه پیچیده بین واقعیت های دیجیتال و آگاهی انسان می پردازد. همانطور که علم در درک پیچیدگی های ذهن...

مطالب داغ هفته