شنبه 1 اردیبهشت 1403

ناشر ژاپنی کتاب های الکترونیک به دلیل افزایش تقاضا از تکنولوژی دفتر کل توزیع شده (بلاک چین) استفاده می کند

با اینکه در ژاپن به دلیل همه گیری کرونا بسیاری از مدارس و فروشگاه ها بسته شده اند، یک ناشر ژاپنی برای توزیع کتاب های الکترونیک خود، 2.8 میلیون دلار در تکنولوژی دفتر کل توزیع شده سرمایه گذاری می کند. این میزان هزینه قرار است طی دو سال آینده در تکنولوژی بلاک چین سرمایه گذاری شود.

این شرکت تصریح کرد با استفاده از تکنولوژی بلاک چین می تواند پیشینه معاملاتی قابل اطمینانی را بدست آورد و همچنین با امکان پذیر ساختن فروش کتاب های کپی استفاده شده، این تکنولوژی نوظهور این توانایی را دارد تا اطمینان و اعتماد را بار دیگر به ناشران و نویسندگان کتاب بازگرداند. این ناشر ژاپنی برای نخستین بار از تکنولوژی دفتر کل توزیع شده در نشریات کارتونیست و صنعت کمیک خود استفاده کرد.

رئیس کل این نهاد انتشاراتی گفت: “قدرت کتاب های الکترونیک در این است که شما می توانید در هر زمان از شبانه روز از آنها استفاده کنید. شرایطی که به دلیل همه گیری کرونا ایجاد شده است، به ما این امکان را می دهد تا ارزش کتاب را درک کرده و از آن در زندگی خود بیشتر استفاده کنیم.”

فروش کتاب الکترونیک در طی دوران همه گیری کرونا

این توزیع کننده کتاب های الکترونیک در زمان حاضر با بیش از 2000 ناشر و 150 فروشگاه کتاب آنلاین همکاری می کند. پیش از همه گیری کرونا و صدور فرمان منع آمد و شد، این نهاد انتشاراتی در سال مالی منتهی به فوریه، بیش از 600 میلیون دلار فروش کتاب الکترونیکی از درگاه های رسمی انتشاراتی خود را گزارش داد.

این ناشر ژاپنی همچنین در ماه آوریل طی گزارشی اعلام کرد سالانه 20 درصد به فروش کتاب های الکترونیک اضافه می شود. به دلیل همه گیری کرونا و صدور فرمان های مرکز بهداشتی مبنی بر بسته شدن سراسری مدارس و فروشگاه های کتاب و اعلام وضعیت اضطراری در ژاپن، فروش کتاب های آنلاین در این کشور افزایش یافته است. از 16 آوریل شهرهای بزرگ ژاپن نظیر توکیو کماکان در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

اخبار رمزارز و بلاک چین | سکه نیوز

بیشتر بخوانید

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

پرده برداری از واقعیت زندگی مجازی

  مفهوم نظریه زندگی مجازی به رابطه پیچیده بین واقعیت های دیجیتال و آگاهی انسان می پردازد. همانطور که علم در درک پیچیدگی های ذهن...

مطالب داغ هفته