شنبه 1 اردیبهشت 1403

ناظران کونوس اسکرو در قراردادهای هوشمند

ناظران کونوس اسکرو ، هویت تمامی خریداران و فروشندگان را از طریق موازین امنیتی دقیق مورد بررسی و تایید قرار میدهند. بنابراین ناظران کونوس می توانند اطمینان حاصل کنند که تمامی ملاحظات حقوقی رعایت شده اند. دارایی ها سپس در نزد ناظران قرار خواهد گرفت و تنها زمانی که طرفین معامله از شرایط قرارداد رضایت داشته باشند، پرداخت خواهند شد.

راهکارهای اسکرو دیجیتال

تصور کنید قصد آن را دارید که معامله ای برخط (آنلاین) انجام دهید. اولین چیزی که به ذهنتان می رسد چیست؟ شاید شما امیدوار هستید که فروشنده به تعهدات خود عمل کند و برای شما چیزی را ارسال نکند که با کالای درخواستی تان هیچ شباهتی نداشته باشد.

معاملات برخط (آنلاین) جزو معاملات پُر ریسک محسوب می شوند، زیرا در این معاملات افراد با کسانی معامله می کنند که نه قبلاً آنها را ملاقات کرده اند و نه چیزی از آنها می دانند، چه بسا این افراد در آن سوی دنیا باشند.

دو طرف معامله که تا کنون یکدیگر را ملاقات نکرده اند باید معامله ای را صورت دهند، محصولاتی را ارسال یا دریافت کنند و مهم تر از همه اطمینان حاصل کنند که پرداخت ها با سرعت و ایمنی بالا اتفاق می افتند. تمامی این قدم ها در معاملات دیجیتال مستلزم اعتماد و حصول اطمینان است، که البته بسیار سخت و مشکل بدست می آید.

در سیستم پیچیده اقتصادی کنونی جهان، اعتماد نقش بسیار مهمی در معاملات برخط (آنلاین) ایفا می کند. مردم اغلب بر سر اینکه آیا می توانند به کسی که آن سوی دنیا قرار دارد اعتماد کنند، همواره دست به گریبان بوده اند. وقتی آنها پول را پرداخت می کنند، تنها می توانند امیدوار باشند که فروشنده کالای مورد نظر را به ایشان تحویل دهد.

راهکارهای اسکرو دیجیتال در معاملات اقتصادی، از منافع دو طرف معامله حفاظت میکند. اسکرو یک مفهوم حقوقی است که ابزاری اقتصادی را توصیف می کند که به واسطه آن پول اسکرو و یا دارایی ویژه ای توسط ناظر بی طرف سوم نگهداری می شود. این دارایی ویژه یا پول اسکرو به واسطه اختیاراتی که دو طرف معامله به نفر سوم تفویض می کنند، در اختیار او قرار می گیرد تا به عنوان ناظر، به فرایند تکمیل عادلانه معامله نظارت داشته باشد. حساب اسکرو (مولتی سیگ والت) توسط ناظر بی طرف سوم نگهداری می شود تا اطمینان حاصل شود طرفین معامله به تعهدات مالی خود پایبند هستند.

با استفاده از راهکارهای اسکرو دیجیتال، پول و یا دارایی ها توسط شخص سوم نگهداری می شود تا طرفین معامله تعهدات خود را تکمیل کرده و شرایط قید شده در قرارداد هوشمند را برآورده کنند. دارایی یا پول نگهداری شده به محض اینکه معامله صورت پذیرد، به طرف قرارداد پرداخت می شود.

امتیازهای استفاده از راهکارهای اسکرو

معاملات آنلاین (برخط) میتوانند از راهکارهایی که اسکرو دیجیتال ارائه می دهد استفاده های بسیاری کنند. ایجاد محیط ایمن و تجربه ای منحصر بفرد برای خریداران و کسب اعتماد دو طرف معامله از طریق تضمین امنیت بالای معاملات، تنها بخشی از امتیازهای استفاده از راهکارهای اسکرو می باشد. راهکارهای اسکرو این توانایی را دارند تا با ایجاد محیط امن معاملاتی، اعتماد طرفین معامله را جلب کنند.

 

امتیازهای استفاده از راهکارهای اسکرو

 

راهکارهای اسکرو دیجیتال به خریداران این اطمینان را می دهد که هزینه پرداختی ایشان در محیطی امن قرار خواهد گرفت و به محض برآورده کردن تعهدات معاملاتی، کالای ایشان تحویل داده خواهد شد. اسکرو دیجیتال با حذف هزارتوهای حقوقی، امنیت معاملات را تضمین کرده و در نهایت به جلب خاطر و اطمینان خریداران و فروشندگان منتهی می شود. 

ناظران اسکرو

ناظر اسکرو یک شخصیت حقوقی و طرف سوم معامله است که مورد قبول هر دو طرف معامله قرار دارد تا به فرایند معامله نظارت کند. ناظران اسکرو تلاش می کنند دارایی ها و موارد مالی هر دو طرف معامله را با حصول امنیت و ایمنی کامل نزد خود نگه دارند تا زمانی که تمام شرایط قید شده در قرارداد برآورده شود. داشتن یک ناظر اسکرو کمک بسیار زیادی می کند تا بهترین نتیجه برای طرفین معامله در نهایت رقم بخورد. 

 

کونوس اسکرو در قرار دادهای هوشمند

 

ناظران اسکرو وظایفی دارند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به عنوان شخصیت حقوقی و بی طرف، بین طرفین معامله عمل کند. آنها باید در فرایند معامله بی طرفی و عدالت را بدور از ملاحظات شخصی رعایت کنند.  
  • حصول اطمینان از اینکه تمامی تعهدات قید شده در متن قرارداد انجام می شود.
  • درخواست گواهی از فروشنده در مورد قرارداد.
  • درخواست گواهی از خریدار در مورد تعهداتی که باید به آنها پایبند باشد.
  • جمع آوری مدارک مربوط به برآورده شدن تعهدات طرفین در حین معامله.

ناظران کونوس اسکرو

از آنجایی که معاملات صورت گرفته در زمینه رمزارزها غیر قابل بازگشت هستند، خطرات ناشی از این معاملات نیز افزایش پیدا می کند. پلتفرم کونوس با استفاده از ناظران تخصصی خود، مانع از وقوع هرگونه طرح ها و برنامه های کلاه برداری می شود. پلتفرم کونوس اطمینان می دهد که پرداختی ها تنها در صورتی انجام خواهد شد که هر دو طرف معامله به تعهدات خود عمل کرده و از معامله نیز رضایت خاطر داشته باشند.

پلتفرم کونوس نقش مهمی به عنوان واسط سوم ایفا می کند و متعاقباً اطمینان حاصل می کند که خریداران و فروشندگان به حقوق خود در فرایند معامله دست پیدا کنند. تمامی رمزارزهای کونوس با نظارت دقیق ناظران کونوس اسکرو قابل معامله هستند.

ناظران کونوس اسکرو شخصیت های حقوقی برجسته ای هستند که مسئولیت ایجاد هماهنگی بین طرفین معامله را بر عهده دارند. ناظران کونوس به صورت ویژه اختیارات حقوقی دارند تا به تکمیل فرایند معامله نظارت کنند.

با تلاش های صادقانه، ناظران کونوس بر آن هستند تا شما را در مسیر حقوقی صحیح قرار دهند. ناظران کونوس اسکرو با تخصص حقوقی ویژه و احاطه کامل بر حقوق جزای بین الملل، بهترین تجربه ها را برای شما به ارمغان خواهند آورد. نظارت بر موارد حقوقی بین المللی، تجربه گسترده ای برای ناظران به همراه داشته است که یقیناً شما را در مسیر کسب اعتماد و اطمینان از معامله های خود، یاری خواهند رساند. 

با بهره گرفتن از راهکارهای اسکرو، پلتفرم کونوس تلاش می کند محیطی امن برای خریداران و فروشندگان فراهم سازد تا در زمینه های اقتصادی مشغول فعالیت شوند. ناظران اسکرو پلتفرم کونوس با بهره وری از دانش عمیق حقوقی و احاطه کامل بر تکنولوژی های روز دنیا، این توانایی را دارند تا با ارائه راهکارهای اسکرو، حقوق اساسی طرفین معامله را تضمین کند.

منبع: counos.io

بیشتر بخوانید

سرویس کونوس اسکرو چیست ؟

سرویس کونوس اسکرو یک سیستم مالی رمزارزی است که در آن یک طرف سوم مورد اعتماد پرداخت ها و تراکنش ها بین دو طرف...

قابلیت های محدود قراردادهای هوشمند بدون پشتیبانی حسگرهای اینترنت اشیا

پایگاه های پژوهشی و مقالات تحقیقاتی نشان می دهند که قراردادهای هوشمند بدون پشتیبانی حسگرهای اینترنت اشیا قابلیت های محدودی دارند. متخصصان بلاک چین و نوابغ صنعت شبکه های غیر متمرکز در دانشگاه نیویورک اخیراً طی مقاله ای اثبات کرده اند که قراردادهای هوشمند تنها به پشتوانه حسگرهای اینترنت اشیا می توانند در صنایع مختلف به صورت گسترده نهادینه سازی شوند.

پروژه بلاک چین تلگرام | تعویق برای دومین مرتبه

تلگرام برای دومین مرتبه پس از ماه اکتبر، آغاز به کار پروژه بلاک چین تلگرام TON را به تعویق انداخت. تلگرام در حال آماده کردن بسته پیشنهادی مبنی بر اعاده 72 درصد سهام هر یک از سرمایه گذاران است.

آموزش سرویس امن اسکرو | آشنایی با محیط کاربری

اگر بخواهیم در جمله ای ساده و مفهومی سرویس امن اسکرو را تعریف کنیم اینگونه این سیستم را به فرد مقابل توضیح می دهیم: سرویس امن اسکرو قراردادی 3 نفره است که به غیر از خریدار و فروشنده نفر سوم وکیل، قرارداد را از طرف کونوس پلتفرم نظارت می کند.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

استیکینگ هوشمند پلتفرم کونوس چیست؟

یکی از شبکه های غیر متمرکز موفق در زمینه سپرده گذاری رمزارز - استکینگ رمزارز پلتفرم جامع کونوس است. شرکت کونوس به عنوان یک نهاد خدمات مالی رمزارز در سال 2017 در کشور سوئیس تاسیس شد. شرکت کونوس به دلیل برخورداری از پشتوانه مالی قدرتمند و همچنین استفاده از افراد متخصص در زمینه حقوق جزای بین الملل توانسته است در سالیان اخیر جایگاه ممتازی در بین بهترین پلتفرم های بلاک چین جهان به خود اختصاص دهد.

مطالب داغ هفته