پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

همه چیز درباره ایکس بیت (Xbit)

چه چیزی بهتر از یک رمزارز که به طور خاص برای بازی‌های آنلاین طراحی شده و در کنار آن فواید و سودآوری زیادی هم برای کاربران دارد؟ این دقیقا همان کاری است که ایکس بیت انجام می‌دهد.

ایکس بیت یک رمزارز است که بر اساس بخشی از پروژه ایکس بیت طراحی شده است. این پروژه همچنین یک پلتفرم گیمینگ آنلاین نیز ارائه می دهد.

این پلتفرم بازی آنلاین به نوعی به عنوان پشتوانه مالی این سکه عمل می‌کند. به همین دلیل هم ایکس بیت در حقیقت نمایانگر سود سهام این پلتفرم گیمینگ به شمار می آید. در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت. نخست بیایید ببینیم چطور می‌ توان ایکس بیت را خریداری کرد.

 

چطور ایکس بیت بخریم؟

راه های زیادی برای خرید ایکس بیت وجود خواهند داشت. اما احتمالا بهترین روش خرید مستقیم و بدون واسطه این سکه از طریق این لینک می باشد.

این روش ساده به شما این امکان را می دهد تا سکه ایکس بیت را به طور مستقیم و در سریع ترین روش ممکن خریداری کنید. بدین جهت تنها کافی است فرم موجود در صفحه را کامل کرده و سپس مبلغ مورد نیاز را به آدرس آورده شده واریز کنید. در گام بعدی مدرک اثبات پرداخت خود را ارائه کرده و به همین راحتی خرید شما به پایان می رسد. سپس سکه های ایکس بیت با توجه به میزان درخواستی و میزان پرداختی به آدرسی که فراهم کردید واریز خواهد شد.

با کمک این روش خرید مستقیم می توانید با پرداخت رمزارزهایی همچون کونوس ایکس (Counos X)، تتر (USDT)، و Wrapped Xbit (WXBT) اقدام به خرید ایکس بیت کنید.

به علاوه، سکه ایکس بیت به زودی در صرافی های بسیار زیادی نیز لیست خواهد شد. در بین این صرافی ها می توان به موارد مقابل اشاره کرد: Alterdice، ExMarkets، DexTrade، Emirex، Koopal، DEX Koopal، Counos Exchange، و Counos DEX.

 

فواید و کارایی ها

نخست لازم به ذکر است که گرچه ایکس بیت به طور خاص برای بازی آنلاین و بخصوص پلتفرم گیمینگ ایکس بیت طراحی گردیده است، اما کماکان مانند تمام ارزهای دیجیتال دیگر می توان از آن برای نقل و انتقال مالی بهره برد.

به علاوه هر شخصی که دارنده ی سکه Xbit می باشد از طریق سود پلتفرم گیمینگ به سودآوری خواهد رسید، چراکه همانطور که پیشتر به آن اشاره شد این سکه ها در حقیقت نمایانگر سود سهام این پلتفرم گیمینگ آنلاین می باشند.

Xbit  سکه ای است که خودش ثروت و ارزش خلق می کند و دارندگان آن نیز از همین ایجاد ثروت به سود خواهند رسید.

همچنین کاربران قادر هستند از طریق استیک کردن سکه Xbit یا همان  stakingبه سود آوری بیشتری برسند.

از طریق استیک کردن سکه Xbit کاربران به طور سالانه سودی معادل با 5 درصد را دریافت خواهند کرد، رقمی که در مقیاس بین المللی چشمگیر می باشد.

در این روش سکه ها فریز می شوند و دیگر قابل انتقال نخواهند بود. به ازای هر سال استیکینگ، 5 درصد سود به کاربران تعلق خواهد گرفت.

با استیک شدن سکه ها، میزان گردش آنها در صرافی ها نیز پایین خواهد آمد. این مسئله با ایجاد تقاضای بیشتر به دلیل عرضه کمتر منجر به افزایش قیمت این سکه می شود. از این طریق نیز دارندگان سکه می توانند سودآوری بیشتری را تجربه کنند.

 

کیف پول های ایکس بیت

کیف پول های مختلفی هستند که ایکس بیت را ساپورت می کنند. در این قسمت هر کدام از آن ها را به طور جدا بررسی خواهیم کرد.

والت موبایلی کونوس

والت یا کیف پول موبایلی کونوس کاربران را قادر می سازد تا گستره ی بسیار زیادی از سکه ها و توکن ها را ارسال، دریافت، و ذخیره کنند. در میان این سکه ها و توکن ها می توان به کونوس ایکس، بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، تتر و بسیاری دیگر اشاره کرد.

والت موبایلی کونوس برای دستگاه های اندروید و آی او اس ارائه می شود. این کیف پول ویژگی های منحصر بفرد زیادی را به کاربران خود ارائه می دهد، از جمله پرداخت با استفاده از ایمیل و درخواست فاکتور پرداخت.

وب والت کونوس

وب والت یا کیف پول آنلاین کونوس به کاربران این اجازه را می دهد تا با کمک مرورگر اینترنت خود به راحتی و با سرعت اقدام به ارسال، دریافت و همچنین ذخیره رمزارزهای متعددی کنند.

این کیف پول به طور کامل غیرمتمرکز است و کلید های شخصی کاربران به طور کامل تنها در اختیار خودشان است.

والت کاغذی کونوس

کیف پول کاغذی کونوس در کنار کارآیی بالا، امنیت بسیار بالایی نیز دارد. با کمک این کیف پول کاغذی، کاربران قادر خواهند بود کیف پول به اصطلاح سرد و با بیشترین ایمنی ممکن برای بیش از 200 رمزارز متنوع ایجاد کنند.

 

سخن نهایی

بنابراین با سکه ایکس بیت می توانید کارهایی زیادی بکنید. احتمالا مهمترین آن ها استفاده از آن برای انجام هزاران بازی متنوع در پلتفرم گیمینگ ایکس بیت باشد. به علاوه می توانید از روش های مختلف دیگر نیز از این سکه بهره ببرید. به عنوان مثال از طریق استیک کردن آن. همچنین قادر هستید برای نقل و انتقالات مالی نیز از این سکه استفاده کنید.

بیشتر بخوانید

نگاهی به تاریخچه ارز: از داد و ستد ماقبل تاریخ تا ارزهای دیجیتال

  روایت ارز، اودیسه ای فریبنده است که تلاش بی وقفه بشریت برای نبوغ اقتصادی و ارتباط متقابل را ترسیم می کند. از سیستم‌های مبادله...

نگاهی به میراث ادامه دار سوئیس

  سوئیس که در میان زیبایی های باشکوه کوه های آلپ قرار گرفته است، نه تنها به عنوان یک ملت بلکه به عنوان نمادی از...

لذت های بهاری: نگاهی به سنت های نوروزی و اروپایی

  این مقاله که توسط دکتر پویان قمری، یک ایده پرداز سوئیسی نوشته شده است، به نقش جشن های بهاری می پردازد و ارتباطات بین...

جشن نوروز: ضربان قلب مشترک بشریت

نوروز فقط یک جشن سال نو نیست. نوروز یک نفس عمیق از زندگی تازه است، گواهی بر این که چگونه ما، به عنوان انسان،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نگاهی به تاریخچه ارز: از داد و ستد ماقبل تاریخ تا ارزهای دیجیتال

  روایت ارز، اودیسه ای فریبنده است که تلاش بی وقفه بشریت برای نبوغ اقتصادی و ارتباط متقابل را ترسیم می کند. از سیستم‌های مبادله...

مطالب داغ هفته