جمعه 10 فروردین 1403

چین و اپلیکیشن مبتنی بر بلاک چین برای نظارت

در یکی ازایالت های چین قانونگذاران بازار با استفاده از بلاک چین اپلیکیشن موبایلی ابداع کرده اند تا بر فروش آنلان کالا و سرویس از طریق پخش زنده ویدئویی نظارت کنند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از شینهوا، مقامات قانونگذاری بازار در ایالت شرقی ژجیانگ به طور رسمی یک اپلیکیشن  بلاک چین موبایل عرضه کرده تا نظارت بر قوانین مربوط به پخش زنده ویدو با استفاده از اینترنت برای فروش کالا و سرویس ها را گسترش دهد.

این اپلیکیشن در هانگژو، مرکز ایالت ژجیانگ عرضه شده  است. به گفته قانونگذاران بازار این اپ نقش مهمی در نظارت و اجرای قانون در شبکه های اجتماعی و البته پلتفرم های پخش زنده ویدئو برای فروش سرویس کالا و خدمات است.

فروش کالا و خدمات با استفاده از پخش زنده به سرعت به یک روش بازاریابی مهم در اقتصاد اینترنتی منجر شده است. با این وجود چالش هایی مانند فروشندگان متخلف یا حقوق مشتریان و توجه به محبوبیت و افزایش سودآوری هر روز پر رنگ تر می شوند.

اما اپ گفته شده که در فضای اندروید ارائه می شود به نیروهای اجرای قانون کمک می کند تا به شواهدی درباره اپلیکیشن های موبایل مرتبط، برنامه ها و جلسه های پخش زنده برای فروش آنلاین کالا و سرویس دسترسی یابند.

این سیستم به طور خودکار گواهی را ثبت می کند که حاوی اطلاعات بلاک چین است و به این ترتیب گواه مذکور دستکاری نمی شود وغیر قابل ردیابی خواهدبود.

بیشتر بخوانید

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته