پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

کشف مزرعه استخراج 1.5 میلیارد تومانی در استان یزد

مقامات انتظامی استان یزد به موفق به کشف یک مزرعه استخراج ارز دیجیتال به ارزش بیش از 1.5 میلیارد تومان شدند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار عباسعلی بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اشکذر پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی، موفق به شناسایی محل نگهداری دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در یک کارگاه شدند.


ارز دیجیتال چیست ؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمز ارز و ارز مجازی


وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی در بازرسی از کارگاه مورد نظر، 79 دستگاه ماینر که به صورت غیرمجاز از برق شهری استفاده می کرد، کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه ماینرها تحویل مراجع قانونی شد، گفت: برابر اعلام کارشناسان، ارزش این دستگاه های استخراج ارز دیجیتال 15میلیارد و 800 میلیون ریال ریال برآورد شده است.

برخورد با استخراج کنندگان غیر مجاز با جدیت ادامه دارد

امروز همچنین یک متهم به استخراج رمزارز در خراسان جنوبی به 496 میلیون ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، خزائی، رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان قائنات گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان قائنات در پی گزارش رسیده به یک باب منزل در این شهرستان مراجعه و تعداد 7 دستگاه تولید ارز دیجیتال کشف و گزارش آن را به اداره تعزیرات حکومتی قائنات برای رسیدگی ارسال کردند.

او افزود: با تشریفات قانونی و پس از محرز شدن تخلف، متهم علاوه بر ضبط دستگاه ‌های کشف شده به پرداخت 496 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

کد خبر: 1400010206MGMMMF

مطالب مرتبط:

فعالیت ۱۲ مزرعه استخراج رمزارز در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

جریمه سنگین در انتظار استخراج کنندگان رمز ارز در منازل

استفاده از پی اس 5 برای استخراج اتریوم

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته