سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

آشنایی با کشور ایالات متحده آمریکا و قوانین ارزهای دیجیتال + شرایط ویزا

ایالات متحده آمریکا، کشوری است که در آمریکای شمالی واقع شده است. این کشور از 50 ایالت، یک منطقه فدرال، پنج قلمرو اصلی خودگردان، 326 منطقه اختصاصی سرخپوستی و تعدادی جزایر کوچک حاشیه‌ای تشکیل شده است. این کشور با 9.8 میلیون کیلومتر مربع سومین یا چهارمین کشور بزرگ جهان از نظر مساحت است. این کشور با بیش از 328 میلیون نفر جمعیت، سومین کشور پرجمعیت در جهان است. پایتخت کشور واشنگتن دی سی و پرجمعیت ترین شهر نیویورک است.

سرخپوستان دیرین حداقل 12000 سال پیش از سیبری به سرزمین اصلی آمریکای شمالی مهاجرت کردند و استعمار اروپا در قرن شانزدهم آغاز شد. ایالات متحده از مستعمرات سیزده گانه بریتانیا که در امتداد ساحل شرقی تأسیس شده بودند، ظهور کرد. اختلافات بر سر مالیات و نمایندگی سیاسی با بریتانیا منجر به جنگ انقلاب آمریکا از 1775 تا 1783 شد که استقلال کشور را تثبیت کرد.

در اواخر قرن هجدهم، ایالات متحده به شدت در حال گسترش در سراسر آمریکای شمالی بود (معروف به مانیفست سرنوشت، یک باور فرهنگی امپریالیستی آمریکایی)، و به تدریج مناطق جدیدی را به دست آورد، بومیان آمریکایی را بطور مکرر آواره ساخت و ایالت های جدید را به عضویت پذیرفت. برده داری در جنوب ایالات متحده قانونی بود تا نیمه دوم قرن 19 که جنگ داخلی آمریکا منجر به لغو آن شد. جنگ اسپانیا – آمریکا و جنگ جهانی اول، ایالات متحده را به یک قدرت جهانی مبدل کرد، وضعیتی که با نتیجه جنگ جهانی دوم تثبیت شد.

در طول جنگ سرد، ایالات متحده و اتحاد جماهیر شوروی درگیر جنگ های نیابتی مختلف بودند اما از درگیری مستقیم نظامی اجتناب کردند. آنها همچنین در یک رقابت فضایی شرکت کردند که در نهایت با پرواز فضایی در سال 1969 که برای اولین بار انسانها را روی ماه فرود آورد، به اوج خود رسید. انحلال اتحاد جماهیر شوروی در سال 1991 به جنگ سرد پایان داد و ایالات متحده را به عنوان تنها ابرقدرت جهان باقی گذاشت.

ایالات متحده یک جمهوری فدرال و یک دموکراسی نیابتی با سه شاخه حکومتی جداگانه، از جمله سیستم قانونگذاری دو مجلسی است. این کشور عضو موسس سازمان ملل، بانک جهانی، صندوق بین المللی پول، سازمان کشورهای آمریکایی، ناتو و سایر سازمان های بین المللی است. این کشور عضو دائمی شورای امنیت سازمان ملل است.

ایالات متحده به عنوان یک «دیگ ذوب» از فرهنگ ها و اقوام گوناگون شناخته می شود، که جمعیت آن در طی قرن ها مهاجرت شکل گرفته است. ایالات متحده در معیارهای بین المللی آزادی اقتصادی، شاخص احساس فساد، کیفیت زندگی و کیفیت آموزش عالی رتبه بالایی دارد. این کشور علیرغم دریافت این رتبه های نسبتاً بالا، انتقاداتی را در رابطه با نابرابری مربوط به نژاد، ثروت و درآمد، نرخ بالای حبس و عدم مراقبت های بهداشتی جهانی و سایر موارد دریافت کرده است.

ایالات متحده کشوری بسیار پیشرفته است و به طور مداوم در اندازه گیری عملکرد اقتصادی – اجتماعی در رتبه بالایی قرار دارد. این کشور تقریباً یک چهارم تولید ناخالص داخلی جهانی را تشکیل می دهد و بزرگترین اقتصاد جهان از نظر تولید ناخالص داخلی بر اساس تبدیل نرخ ارز بازار است. از نظر ارزش، ایالات متحده بزرگترین وارد کننده جهان و دومین صادر کننده کالا است. اگرچه جمعیت آن تنها 4.2 درصد از کل جهان است، 29.4 درصد از کل ثروت جهان را در اختیار دارد که بیشترین در جهان است. ایالات متحده بیش از یک سوم هزینه های نظامی جهانی را تشکیل می دهد و یکی از بزرگترین قدرت های نظامی در جهان است.

اقتصاد ایالات متحده آمریکا

اقتصاد ایالات متحده از نوع کشور های بسیار پیشرفته با اقتصادی مختلط است. این کشور بر اساس تولید ناخالص داخلی و ثروت خالص بزرگترین اقتصاد جهان و از نظر برابری قدرت خرید (PPP) دومین اقتصاد جهان است. این کشور رتبه پنجم تولید ناخالص داخلی سرانه و رتبه هفتم بالاترین تولید ناخالص داخلی بر مبنای برابری قدرت خرید سرانه (PPP) جهان در سال 2020 را دارد. ایالات متحده از نظر فناوری قدرتمندترین اقتصاد جهان را دارد و شرکت های آن از نظر فناوری در خط مقدم یا نزدیک به آن هستند، به ویژه در رایانه ها، داروسازی و تجهیزات پزشکی، هوافضا و نظامی.

آشنایی با کشور ایالات متحده آمریکا و قوانین ارزهای دیجیتال + شرایط ویزا

دلار آمریکا ارزی است که بیشتر در تراکنش های بین المللی مورد استفاده قرار می گیرد و مهمترین ارز ذخیره جهان است که توسط اقتصاد، ارتش، سیستم نفتی و بازار بزرگ خزانه داری ایالات متحده و ارز های وابسته به آن پشتیبانی می شود. چندین کشور از آن به عنوان واحد پول رسمی خود استفاده می کنند و در برخی دیگر این یک ارز بالفعل است. بزرگترین شرکای تجاری ایالات متحده شامل چین، کانادا، مکزیک، هند، ژاپن، آلمان، کره جنوبی، انگلستان، فرانسه و تایوان هستند. ایالات متحده بزرگترین وارد کننده جهان و دومین صادر کننده بزرگ است. این کشور دارای توافق نامه تجارت آزاد با چندین کشور از جمله توافق ایالات متحده مکزیک، کانادا، استرالیا، کره جنوبی، و چند کشور دیگر است که در حال انجام یا در حال مذاکره هستند.

اقتصاد کشور از طریق منابع طبیعی فراوان، زیرساخت های توسعه یافته و بهره وری بالا تامین می شود. این کشور دارای هفتمین ارزش کل تخمینی منابع طبیعی است که در سال 2015 بالغ بر 45 تریلیون دلار ارزش دارد. آمریکایی ها بالاترین درآمد متوسط ​​خانوار و کارمندان را در میان کشورهای عضو سازمان توسعه و همکاری اقتصادی دارند و در سال 2013 ، آنها رتبه ششم درآمد متوسط ​​خانوار را در اختیاردارند. تا سال 1890 ایالات متحده موفق شد امپراتوری بریتانیا را به عنوان مولدترین اقتصاد جهان پشت سر بگذارد.

این کشور بزرگترین تولید کننده نفت و گاز طبیعی در جهان است. در سال 2016، ایالات متحده بزرگترین کشور تجاری جهان و همچنین دومین تولید کننده بزرگ آن بود که یک پنجم تولید جهانی را بازتاب می دهد. ایالات متحده نه تنها بزرگترین بازار داخلی کالاها را دارد، بلکه بر تجارت خدمات نیز تسلط دارد. تجارت کل ایالات متحده در سال 2018 بالغ بر 4.2 تریلیون دلار بود. از 500 شرکت بزرگ جهان، 121 مورد در ایالات متحده هستند. ایالات متحده با دارایی کل 3.0 تریلیون دلار بالاترین تعداد میلیاردر ها در جهان را دارد. تا آگوست سال 2020 دارایی بانک های تجاری ایالات متحده 20 تریلیون دلار بود. دارایی های جهانی تحت مدیریت آمریکا بیش از 30 تریلیون دلار ارزیابی می شود.

«بورس اوراق بهادار نیویورک» و «نزدک» بزرگترین بورس های سهام جهان از نظر سرمایه بازار و حجم معاملات هستند. سرمایه گذاری های خارجی انجام شده در ایالات متحده تقریباً 4.0 تریلیون دلار است، در حالی که سرمایه گذاری های آمریکایی در کشورهای خارجی بیش از 5.6 تریلیون دلار است. اقتصاد ایالات متحده در رتبه بندی بین المللی سرمایه گذاری مخاطره آمیز و بودجه تحقیق و توسعه جهانی در رتبه اول قرار دارد.

هزینه های مصرف کننده 68 درصد اقتصاد ایالات متحده در سال 2018 را تشکیل می دهد، در حالی که سهم نیروی کار آن 43 درصد در سال 2017 بود. ایالات متحده بزرگترین بازار مصرف جهان را دارد. بازار کار این کشور مهاجران را از سراسر جهان جذب کرده و نرخ مهاجرت خالص آن بالاترین نرخ در جهان است. ایالات متحده در بررسی هایی مانند شاخص آسانی انجام کسب و کار، گزارش رقابت جهانی و سایر شاخص ها یکی از بهترین اقتصادها است.

اقتصاد ایالات متحده در دوران رکود مالی بزرگ، که از دسامبر 2007 تا ژوئن 2009 ادامه داشت دچار رکود جدی اقتصادی شد. با این حال، تولید ناخالص داخلی واقعی، اوج قبل از بحران (اواخر 2007) را تا سال 2011 جبران کرد. در شش ماهه اول سال 2020، اقتصاد ایالات متحده به دلیل پاندمی کووید 19 وارد رکود شد. این رکود اقتصادی ناشی از ویروس کرونا به طور گسترده ای به عنوان شدیدترین رکود اقتصادی جهانی از زمان رکود بزرگ دهه 30 میلادی و بسیار بدتر از رکود بزرگ مالی در اواخر دهه 2010 توصیف شده است. این کشور بر اساس نابرابری در درآمد در سال 2017 در میان 156 کشور در رتبه 41 و در مقایسه با سایر کشورهای غربی بالاترین رتبه را دارد.

با داشتن 4.24 درصد از جمعیت جهان، آمریکایی ها در مجموع 29.4 درصد از کل ثروت جهان را در اختیار دارند. آمریکایی ها تقریباً نیمی از جمعیت میلیونرهای جهان را تشکیل می دهند. ایالات متحده از نظر شاخص جهانی امنیت غذایی در مارس 2013 رتبه اول را از نظر استحقاق غذا و امنیت کلی غذایی به خود اختصاص داده است. ایالات متحده در برنامه توسعه سازمان ملل متحد 2017 از نظر شاخص توسعه انسانی (HDI) در بین 189 کشور در رتبه سیزدهم و از نظر نابرابری تعدیل ‌شده شاخص توسعه انسانی (IHDI) در بین 151 کشور در رتبه 25 قرار دارد.

ثروت، مانند درآمد و مالیات، بسیار متمرکز است: ثروتمندترین 10 درصد از جمعیت بزرگسال، 72 درصد از ثروت خانوار کشور را در اختیار دارند، در حالی که نیمه پایینی تنها 2 درصد را در اختیار دارند. بر اساس گزارش فدرال رزرو، یک درصد جمعیت کشور، 38.6 درصد از کل ثروت کشور را در سال 2016 در اختیار داشته اند. در سال 2017 ، فوربس دریافت که فقط سه نفر (جف بزوس، وارن بافت و بیل گیتس) پول بیشتری نسبت به نیمه پایین جمعیت کشور در اختیار داشتند.

طبق مطالعه ای که توسط سازمان همکاری و توسعه اقتصادی در سال 2018 انجام شد، ایالات متحده درصد بیشتری از کارگران کم درآمد را تقریباً از هر کشور توسعه یافته دیگر در اختیار دارد، که بیشتر به دلیل ضعف سیستم چانه زنی جمعی و عدم حمایت دولت از کارگران در معرض خطر است. این طبقه فرادست یک درصدی، مسئول 52 درصد درآمد به دست آمده از 2009 تا 2015 هستند، جایی که درآمد به عنوان درآمد بازار به استثنای نقل و انتقالات دولت تعریف می شود.

پس از سالها رکود، متوسط ​​درآمد خانوار در سال 2016 و پس از دو سال رکورد متوالی به بالاترین حد رسید. نابرابری درآمد در بالاترین حد خود باقی مانده است، و یک پنجم برتر، بیش از نیمی از کل درآمد را به جیب می زنند. افزایش سهم کل درآمد سالانه دریافت شده توسط یک درصد برتر، به طور قابل توجهی بر نابرابری درآمد تأثیر گذاشته و ایالات متحده را به کشوری با توزیع درآمد بسیار پراکنده در میان کشور های سازمان همکاری و توسعه تبدیل کرده است.

در ژانویه 2019 حدود 567715 بی خانمان بی پناه و پناه داده شده در ایالات متحده وجود داشتند که تقریباً دو سوم آنها در پناهگاه های اضطراری یا یک برنامه مسکن انتقالی اقامت داشتند. در سال 2011، 16.7 میلیون کودک در خانه های ناامن غذایی زندگی می کردند که حدود 35 درصد بیشتر از سطح 2007 است. تا ژوئن 2018، 40 میلیون نفر، تقریباً 12.7 درصد از جمعیت ایالات متحده، از جمله 13.3 میلیون کودک زیر خط فقر زندگی می کردند. از این افراد فقیر، 18.5 میلیون نفر در فقر عمیق و بیش از پنج میلیون نفر در شرایط جهان سوم زندگی می کنند.

در سال 2017، ایالت ها یا سرزمین های ایالات متحده بر اساس کمترین و بالاترین میزان فقر به ترتیب نیوهمپشایر (7.6٪) و ساموآ آمریکایی (65٪) بودند. تأثیر اقتصادی و بیکاری گسترده ناشی از بیماری ویروس کرونا ،ترس از بحران اخراج های گسترده را افزایش داده است، و تجزیه و تحلیل موسسه آسپن نشان می دهد که بین 30 تا 40 میلیون نفر در معرض خطر اخراج تا پایان سال 2020 بوده اند.

مهاجرت به ایالات متحده آمریکا

آمریکا کشوری بسیار پیشرفته است که اقتصاد آن بر پایه تولید ناخالص داخلی است و به دلیل اقتصاد پرقدرتی که دارد در زمینه های سیاسی و روابط دیپلماتیک نفوذ بالایی دارد و این کشور را به یک ابر قدرت در دنیا تبدیل کرده است و این امر سبب گردیده مهاجرت به آمریکا برای بسیاری از مردم دنیا امری مهم و مقصدی شگفت انگیز باشد.

آشنایی با کشور ایالات متحده آمریکا و قوانین ارزهای دیجیتال + شرایط ویزا

مهاجرت به آمریکا از طریق کار

مهاجرت به آمریکا از طریق روش کاری از روش های مهم مهاجرت به این کشور پهناور می باشد. اهمیت این روش از این حیث است که انواع مختلف و متفاوتی از این نوع مهاجرت به آمریکا معرفی شده است و بنابراین پیشنهاد می گردد قبل از هرگونه اقدام در این خصوص با مشاورین و وکلایی که اطلاعات و تجربه کافی در این زمینه را دارند مشورت نمایید.

اگر تصمیم نهایی برای مهاجرت به آمریکا از روش کاری را گرفته اید قطعاً مقصود شما گرفتن گرین کارت است اما باید این نکته را در نظر داشته باشید با توجه به انواع متفاوتی که ویزای کشور آمریکا دارد و همچنین قاعدتاً تمام این ویزاها به اخذ گرین کارت ختم نمی شوند بنابراین مشورت با افراد خبره به منظور تعیین مسیری مشخص قبل از اقدام، امری ضروری و غیر قابل انکار به نظر می رسد.

برای اخذ اقامت دائم شخص متقاضی باید حداقل 5 الی 7 سال در کشور آمریکا اقامت داشته باشد و پس از 10 سال هم می تواند درخواست گرین کارت دهد.

مهاجرت به آمریکا از طریق تحصیل

یکی از بهترین راه ها برای مهاجرت به امریکا، تحصیل در این کشور است. در این مسیر مهمترین نکته این است که شما باید بتوانید به افسر پرونده ثابت کنید که بعد از اتمام دوره تحصیل به کشور خود باز خواهید گشت. اثبات این موضوع و قبولی در مصاحبه با آفیسر سفارت نیازمند تجربه و علم تخصصی مهاجرت می باشد. یکی از مهمترین نکات برای اقدام در این روش قبولی در یکی از آزمون های SAT یا ACT می باشد که بسته به دانشگاه و ایالت یکی از این دو آزمون را باید انتخاب کنید. مفاد این آزمون ها دروس پایه همچون طریقه نگارش، ریاضیات و روانشناسی می باشد.

مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه گذاری

یکی دیگر از راه های مهاجرت به امریکا، از طریق سرمایه گذاری می باشد. که باید ویزای EB5 را دریافت کرد. برنامه سرمایه گذاری مهاجر، معروف به EB-5 توسط کنگره آمریکا در سال 1990 ایجاد شد تا اقتصاد ایالات متحده را از طریق ایجاد شغل و سرمایه گذاری توسط سرمایه گذاران خارجی تحریک کند.

برای واجد شرایط بودن در برنامه EB-5 ، یک سرمایه گذار خارجی باید حداقل سرمایه ای را در شرکت تجاری جدید سرمایه گذاری کند که حداقل 10 کارگر واجد شرایط ایالات متحده را به صورت تمام وقت استخدام کند. حداقل مبلغ مورد نیاز برای سرمایه گذاری در شرکت تجاری که در آن فعالیت می کنید و یا شغل ایجاد می کنید به طور کلی یک میلیون دلار برای مناطق شهری و برای مناطق روستایی و مناطقی که نرخ بیکاری بالا است 500،000 دلار باید سرمایه گذاری کنید.

برای شروع مراحل درخواست ویزای مهاجرتی EB-5 ، باید:

فرم I-526 را تکمیل کنید. هزینه های تشکیل پرونده را پرداخت کنید. فرم I-526 را امضا و مطابق دستورالعمل فرم ، دادخواست را در محل صحیح تشکیل پرونده ثبت کنید. اگر خارج از ایالات متحده هستید، درخواست DS-260 ، که برای ثبت نام بیگانگان و مهاجران است را برای دریافت ویزا ثبت کنید. همچنین شخص سرمایه گذار باید منابع سرمایه خود را که ممکن است شامل مالکیت یک کسب و کار، سرمایه گذاری و یا ارث باشد به صورت قانونی نشان دهد. شخص باید حتما اظهارنامه مالیاتی خود را از کشوری که محل اقامت فعلی او است با اسناد و مدارک کافی و مشخص به USCIS ارائه دهد. در صورت تأیید ویزای شخص، به وی و اعضای خانواده او برای مدت دو سال اقامت دائم مشروط داده می شود و بعد از آن قابلیت تبدیل به گرین کارت یا اقامت دائم را دارد.

مهاجرت به آمریکا و اخذ تابعیت از طریق تولد

یکی دیگر از راه های مهاجرت یا اخذ تابعیت آمریکا از طریق تولد می باشد. در کل کشورها برای اعطای تابعیت یا از سیستم خاک تبعیت می کنند یا از سیستم خون. اکثر کشورهای اروپایی مثل دانمارک، اتریش، هلند و … از سیستم خون تبعیت می کنند، بدین معنا که پدر یا مادر کودک متولد شده باید تبعه آن کشور باشند. اما در مورد کشور آمریکا تابعیت از طریق سیستم خاک اعطا می شود. اگر پدر و مادری فرزند خود را در خاک آمریکا به دنیا بیاورند، فارغ از اینکه پدر و مادر چه تابعیتی دارند فرزند آنها تبعه آمریکا خواهد بود. این نکته قابل توجه است که تولد فرزند در خاک آمریکا و اخذ تابعیت این کشور برای فرزند هیچ گونه آثار تابعیتی برای پدر و مادر ندارد و بعد از 14-15 سال ممکن است بتوانند درخواست تابعیت و پاسپورت دهند.

ویزای ازدواج آمریکا

یکی دیگر از راه های مهاجرت به امریکا ازدواج با تبعه این کشور است. این ویزا تحت عنوان ویزای K1 یا فیانسه (نامزدی) می باشد. این ویزا 3 ماهه (90 روز) است. برای کسانی که سیتیزن آمریکا باشند و بخواهند همسر یا نامزد خود را به این کشور بیاورند این روند نهایتا 1 سال تا 1 سال و نیم به طول می انجامد. بعد از این که شخص وارد خاک آمریکا شد می تواند مراحل و مراسم ازدواج خود را انجام دهد. شما 90 روز فرصت دارید مراحل قانونی ازدواج خود را طی کنید. بعد از ازدواج ابتدا یک اقامت 3 ساله و بعد از آن گرین کارت آمریکا را دریافت می کند.

برای کسب این نوع ویزا شرایط و مدارک خاصی نیاز هست که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

  • پر کردن فرم i-129f و ارسال این فرم به مرکز ویزاهای بین المللی (NVC).
  • صدور Case Number از طرف NVC و ارسال آن به کنسولگری.
  • ارائه مدارکی که ثابت کند شما و نامزدتان در طول دو سال گذشته با هم در ارتباط بوده اید.
  • اگر قبلاً ازدواج کرده اید باید مدارک مربوط به طلاق یا فوت همسر سابق خود را ارائه دهید.
  • پر کردن فرم I-134 که در مورد اطلاعات مربوط به ساپورت مالی است.
  • ارائه پاسپورت معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار.
  • گواهی عدم سوء پیشینه و سلامت پزشکی.
  • پرداخت هزینه های مربوط به این مراحل.

تمامی مدارک باید 15 روز قبل از روز تعیین شده برای مصاحبه به سفارت ارسال شود.

اگر در مدت این 90 روز ازدواج صورت نگیرد فرد متقاضی مجبور به ترک خاک آمریکا می شود و اگر این کشور را ترک نکند مورد پیگرد قانونی قرار می گیرد و ممکن است بعداً دیگر اجازه ورود به آمریکا به وی داده نشود. اگر شخصی که درخواست ویزای K1 داده است دارای فرزند زیر 21 سال و مجرد باشد می تواند درخواست ویزای K2 برای فرزندش دهد. بعد از اینکه ویزای فرد متقاضی صادر شد می تواند با پر کردن فرم I-765 درخواست اخذ شغل به طور موقت را داشته باشد که 90 روز اعتبار دارد. همچنین با پر کردن فرم I-485 می تواند اجازه کار بلند مدت را دریافت کند.

مهاجرت به آمریکا برای هنرمندان و افراد فوق موفق

مهاجرت به آمریکا برای هنرمندان و افرادی که فعالیت های خاص و خارق العاده دارند از طریق ویزاهای نوع O و P ارائه می شود که خود شامل دسته بندی های مختلفی است که به اختصار بیان می کنیم:

ویزای O1: این ویزا برای اشخاصی است که توانایی های فوق العاده ای در علوم، هنر، آموزش، تجارت یا دو و میدانی داشته باشند، یا اینکه سابقه قابل توجه و درخشانی در صنعت فیلمبرداری یا صنعت تلویزیون داشته و در سطح ملی یا بین المللی شناخته شده باشند.

ویزای O2: افرادی که با هنرمندان یا ورزشکاران همراهی می کنند و به آنها در انجام یک رویداد یا اجرای خاص کمک کنند. این ویزا معمولا برای افرادی که همراه کسانی که ویزای O1 را دریافت کرده اند صادر می شود و بخشی جدایی ناپذیر از فعالیت O-1 می باشد و برای تکمیل آن ضروری است. این دسته از افراد مهارت و تجربه بسیار مهمی دارند که توسط یک کارگر آمریکایی به راحتی قابل اجرا نیست و برای عملکرد موفق O-1 ضروری است.

ویزای O3: این ویزا برای همسران و یا فرزندان کسانی که ویزای O-1 و O-2 را دریافت کرده اند صادر می شود.

ویزای P1: مختص هنرمندان و ورزشکارانی است که برای شرکت در یک تورنومتر خاص در یک بازه زمانی مشخص درخواست ویزا می کنند و در سطح جهانی شناخته شده هستند.

ویزای P2: برای هنرمندان و ورزشکارانی صادر می شود که به هدف یک برنامه تبادلی بین سازمانی در آمریکا و یک سازمان در کشوری دیگر شرکت می کنند.

ویزای P3: این ویزا معمولاً برای گروه های هنرمندی و موسیقی که فرهنگ و موسیقی ملی کشور خود را در یک دوره کوتاه مدت اجرا و یا تعلیم دهند صادر می شود.

در کل ویزا های نوع P برای کسانی است که در سطح بین المللی شناخته شده بوده و در برنامه های پربیننده و مصاحبه های تلویزیونی شرکت کرده باشند. فرد می تواند مادامی که فعالیت خود را در زمینه های هنری و ورزشی ادامه می دهد این ویزا را تمدید کند و در عین حال از اداره مهاجرت آمریکا درخواست گرین کارت کند.

قوانین رمزارزها در ایالات متحده

قوانین رمزارز ها در ایالات متحده آمریکا

در حالی که یافتن یک رویکرد قانونی ثابت در سطح ایالتی دشوار است، ایالات متحده همچنان به پیشرفت در زمینه توسعه قانون رمزارزها در سطح فدرال ادامه می دهد. شبکه اجرای جرایم مالی، رمزارزها را به عنوان پول قانونی در نظر نمی گیرد اما مبادلات رمزارزها را به عنوان انتقال دهنده پول بر این اساس که توکن های رمزارز «ارزش دیگری هستند که جایگزین پول می شوند» در نظر می گیرد. سرویس درآمد داخلی، رمزارزها را پول قانونی تلقی نمی کند اما آن را به عنوان «نمایش دیجیتالی ارزش که به عنوان یک وسیله مبادله، واحد حساب و یا ذخیره ارزش عمل می کند» تعریف می کند و دستورالعمل های مالیاتی را بر این اساس منتشر کرده است.

مبادلات رمزارزها در ایالات متحده واجد شرایط قانونی است و تحت محدوده نظارتی قانون اسرار بانکی (BSA) قرار دارد. در عمل، این بدان معنی است که ارائه دهندگان خدمات مبادله رمزارزها باید مجوز لازم را از شبکه اجرای جرایم مالی دریافت کنند، برنامه های مبارزه با پولشویی و مبارزه با تأمین مالی تروریسم و تحریم ها را پیاده سازی کنند، سوابق مناسب را حفظ کرده و گزارشات خود را به مقامات ارائه دهند.

در همین حال، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده اعلام کرده است که این کمیسیون رمزارزها را به عنوان اوراق بهادار در نظر می گیرد و قوانین مربوط به اوراق بهادار را به طور جامع برای کیف پول های دیجیتال اعمال می کند که هم بر صرافی ها و هم بر سرمایه گذاران به طور یکسان تأثیر خواهد گذاشت. در مقابل، کمیسیون معاملات آتی کالاهای ایالات متحده، یک رویکرد دوستانه تر به نام «آسیب نزن» اتخاذ کرده است، بیت کوین و اتریوم را به عنوان کالا شناسایی میکند و به سایر مشتقات مجازی و رمزارزها اجازه می دهد تا به صورت عمومی در صرافی هایی که آن ها را قانونی یا نظارت می کند تجارت کنند.

در پاسخ به دستورالعمل های منتشر شده توسط گروه ویژه اقدام مالی در ژوئن 2019 ، شبکه اجرای جرایم مالی همچنین روشن کرده است که انتظار دارد صرافی های رمزارز با به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد مبدا و ذینفعان معاملات رمزارزها، از التزام ثبت سوابق و «قانون اسرار بانکی» پیروی کنند. ایالات متحده، مبادلات ارز مجازی را در همان دسته قانونی قرار می دهد که دروازه بانهای سنتی مبارزه با پولشویی و مبارزه با تأمین مالی تروریسم، موسسات مالی و فرستنده های پول را بر این اساس، قوانین مشابه، از جمله آنهایی که در اصلاحیه های 2021 قانون رازداری بانک مندرج شده است (که نسخه خاص خود را از قانون اسرار بانکی گرفته است) را برای این موارد اعمال می کند.

خزانه داری ایالات متحده بر نیاز فوری به مقررات رمزارز برای مبارزه با فعالیت های جنایی جهانی و داخلی تأکید کرده است. در سال 2018 ، استیو منوچین، وزیر خزانه داری ایالات متحده، یک گروه کاری جدید شورای نظارت بر ثبات مالی را برای بررسی بازار شلوغ رمزارزها اعلام کرد و در دسامبر سال 2020 ، شبکه اجرای جرایم مالی برای افرادی که مسئولیت مدیریت مبادلات رمزارزها، دارایی های دیجیتال، DTL ها و پرداخت های رمزارزها و برخی کیف پول های دیجیتال خصوصی را دارند، لزوم جمع آوری اطلاعات جدید را پیشنهاد کرد.

در صورت اجرا، این مقررات همچنین صرافی ها را ملزوم می دارد تا گزارش فعالیت های مشکوک و گزارش معاملات ارزی را برای معاملات (بیش از آستانه فعلی 10 هزار دلار) ارائه دهند و هم چنین موسسات مالی ثبت نشده یا دارندگان کیف پول MSB را مستلزم می کند تا هنگام ارسال 3000 دلار یا بیشتر در یک یا چند معامله مرتبط، خود را شناسایی کنند.

وزارت دادگستری به منظور اطمینان از حمایت موثر از مصرف کننده و نظارت دقیق تر بر مقررات، همچنان با کمیسیون بورس و اوراق بهادار، کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده و سایر آژانس ها در مورد مقررات رمزارزها در آینده هماهنگی می کند. با این حال، با توجه به بحران کووید-19(که به این عملکرد اضطرار می بخشد) تلاش برای پیشبرد تنظیم رمزارزها به تدریج ادامه می یابد. علیرغم موانع، قانون گذاران آمریکایی همچنان مشتاق هستند که رمزارزها را تحت نظارت قانونی برحسب آینده نگری تأثیر ناپایدار بالقوه آنها بر دلار آمریکا در سطح جهانی و تاثیری که ممکن است بر ارزهای خصوصی و بانکی مرکزی داشته باشند، قرار دهد.

کد خبر: 1400020314MGMCMF

مطالب مرتبط:

آشنایی با کشور کانادا و قوانین ارزهای دیجیتال + شرایط ویزا

آشنایی با کشور آلمان و قوانین ارزهای دیجیتال + شرایط ویزا

آشنایی با کشور اتریش و قوانین ارزهای دیجیتال + شرایط ویزا

آشنایی با کشور سوئیس و قوانین ارزهای دیجیتال + شرایط ویزا

آشنایی با کشور هندوراس و قوانین ارزهای دیجیتال + شرایط ویزا

بیشتر بخوانید

آشنایی با کشور جامائیکا و قوانین ارزهای دیجیتال

جامائیکا کشوری جزیره ای است که در دریای کارائیب واقع شده است. این جزیره با مساحت 10,990 کیلومتر مربع، سومین جزیره بزرگ آنتیل بزرگ...

آشنایی با کشور گرنادا و قوانین ارزهای دیجیتال

گرنادا یک کشور جزیره ای در هند غربی واقع در دریای کارائیب در منتهی علیه جنوبی رشته جزایر گرنادین ها است. گرنادا از جزیره...

پرداخت قبوض با رمزارز در یک شهر آمریکا

شهری در ایالت داکوتای شمالی ایالات متحده پذیرش ارزهای دیجیتال را برای پرداخت قبوض خدماتی آغاز کرده است. مدیر امور مالی شهر می گوید:...

آشنایی با کشور جمهوری دومینیکن و قوانین ارزهای دیجیتال

جمهوری دومینیکن کشوری است که در جزیره هیسپانیولا در مجمع الجزایر آنتیل بزرگ در منطقه کارائیب واقع شده است. جمهوری دومینیکن دومین کشور بزرگ...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

قوانین و مقررات رمزارزها در انگلیس

در این مقاله قصد داریم به برخی از اطلاعات دقیق در مورد ارزهای دیجیتال و قوانین مربوط به آنها در بریتانیا بپردازیم: وضعیت حقوقی:...

مطالب داغ هفته