سه‌شنبه 29 اسفند 1402

آشنایی با توکن کارتسی (CTSI)

کارتسی قراردادهای هوشمند را به سطح بعدی می برد. این راهکار در حال برطرف کردن مشکل فوری مقیاس پذیری و کارمزد های بالای بلاک چین ها با اجرای انواع مختلف ساید چین های اپتیمیستیک است. از همه قابل توجه تر، کارتسی با اجازه دادن به توسعه دهندگان برای کدگذاری با پشته های نرم افزاری جریان اصلی، در برنامه نویسی قرارداد هوشمند انقلابی ایجاد کرده است. زنجیره جانبی (ساید چین) کارتسی، «نو انر» است که برای داده های موقت بهینه شده است، و دسترسی ارزان به داده ها برای اپلیکیشن های غیرمتمرکز را فراهم می کند. در این مطلب بر اساس اطلاعات موجود در وبسایت مرجع ارز های دیجیتال Coinmarketcap.com به معرفی این راهکار و توکن آن می پردازیم.

موارد استفاده از CTSI

CTSI یک توکن کاربردی است که به عنوان سوختی برای نواتر (Noether) کار می کند.

  • سهم گذاران با استیکینگ (سهم گذاری) توکن های خود و شرکت در شبکه، جوایز CTSI را دریافت می کنند.
  • اجرا کنندگان نود به طور تصادفی بر اساس اثبات سهام انتخاب می شوند و حق ایجاد بلوک بعدی را به دست می آورند.
  • کاربران شبکه، کارمزد های CTSI را برای درج داده ها در زنجیره جانبی پرداخت می کنند.
  • CTSI توسط اپلیکیشن های غیرمتمرکز برای برون سپاری اجرای محاسبات قابل تأیید و قابل اجرا به اشخاصی که نود های دکارت را اجرا می کنند، استفاده خواهد شد.

چه چیزی کارتسی را منحصر به فرد می کند؟

آنچه که به کارتسی به عنوان یک راه حل لایه 2 و اپتیمیستیک ویژگی رقابتی می دهد، این است که به توسعه دهندگان اجازه می دهد قراردادهای هوشمند و اپ های غیرمتمرکز خود را مستقیماً با مولفه های نرم افزاری جریان اصلی و منابع سیستم عامل لینوکس کدگذاری کنند. این چیزی بیش از یک پیشرفت تدریجی در اپ های غیرمتمرکز است. این یک گام ضروری به سمت بلوغ کل اکوسیستم بلاک چین است. اجازه دادن به برنامه ریزی جریان اصلی به این معنی است که توسعه دهندگان اپ های غیرمتمرکز قدرت بیان کاملاً جدیدی دارند و می توانند قراردادهای هوشمند ساده تا پیچیده ایجاد کنند. این همچنین به معنای باز کردن درها برای پذیرش گسترده توسعه دهندگانی است که هرگز برای بلاک چین برنامه نویسی نکرده اند، زیرا آنها اپ های غیرمتمرکز را با تجربه کدگذاری مشابه دسک تاپ یا وب ایجاد می کنند.

نکات مهم

کارتسی یک زیرساخت لایه 2 برای بلاک چین ها است که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا قراردادهای هوشمند بسیار مقیاس پذیر را با پشته های نرم افزاری جریان اصلی در Linux VM کدگذاری کنند. کارتسی از ترکیبی از پشته ها و زنجیرهای جانبی استفاده می کند.

قابلیت برنامه نویسی جریان اصلی: توسعه دهندگان قراردادهای هوشمندی را با پشته های نرم افزاری جریان اصلی ایجاد می کنند، و از برنامه نویسی محدود ماشین های مجازی مختص بلاک چین جهش مثبتی تا کدگذاری با مولفه های نرم افزاری پشتیبانی شده توسط لینوکس را انجام می دهند.

مقیاس پذیری بزرگ: کارتسی مقیاس پذیری محاسباتی میلیون برابری، در دسترس بودن داده های فایل های بزرگ و هزینه های تراکنش کم را امکان پذیر می کند. همه در حالی که ضمانت های امنیتی قوی بلاک چین بنیادی را حفظ می کنید.

تضمین حریم خصوصی: کارتسی امکان بازی های غیرمتمرکز را فراهم می کند که در آن بازیکنان داده های خود و اپ های سازمانی را که روی داده های حساس اجرا می شوند پنهان می کنند و حریم خصوصی خود را در اپ های غیرمتمرکز حفظ می کنند.

قابل حمل بودن: کارتسی بر روی مهمترین زنجیره ها کار خواهد کرد. پیاده سازی های فعلی عبازتند از اتریوم، بایننس اسمارت چین، و پولیگان، و به زودی الراند نیز ارائه می شود.

بنیانگذاران کارتسی چه کسانی هستند؟

مهمترین دارایی کارتسی تیمی متشکل از متخصصان، محققان و مهندسان بسیار قدرتمند است که از ایجاد و اجرای چیز های جدید در فضای بلاک چین بسیار هیجان زده هستند.

کارتسی از تیمی تشکیل شده است که دارای پس زمینه های بسیار برجسته، تجربه دنیای واقعی در شرکت های برتر مانند مایکروسافت و مدارک دکترا از دانشگاه های برتر برخوردار هستند.

کارتسی (CTSI) را از کجا می توانید خریداری کنید؟

شما می توانید کارتسی (CTSI) را از هر صرافی پشتیبانی شده خریداری کنید. بهترین صرافی ها برای معاملات این توکن شامل بایننس، هوبی گلوبال، آپ بیت، کوین بیس پرو، و گیت آیو هستند.

توجه به این نکته مهم است که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال مانند هر فرصت سرمایه گذاری دیگر با خطراتی همراه است.

بیشتر بخوانید

بررسی عادات انسان از جنبه روانشناسی

عادات انسانی رفتارهایی عمیقاً ریشه دار هستند که نقش مهمی در شکل دادن به زندگی افراد و جامعه را دارند. درک روانشناسی پشت این...

نگاهی به مدل حکمرانی کشور سوئیس

  نوشته دکتر پویان قمری، ایده پرداز و نویسنده سوئیسی     مدل حکمرانی سوئیس نشان‌دهنده تلفیقی جذاب از دموکراسی مستقیم و سیستم شورای فدرال مبتنی بر اجماع...

نوآوری های هوش مصنوعی در حوزه استخراج طلا

  در چشم انداز همیشه در حال تحول استخراج طلا، ادغام هوش مصنوعی (AI) نوید دهنده عصر جدیدی از پیشرفت ها در کشف، کارایی عملیاتی،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

بررسی عادات انسان از جنبه روانشناسی

عادات انسانی رفتارهایی عمیقاً ریشه دار هستند که نقش مهمی در شکل دادن به زندگی افراد و جامعه را دارند. درک روانشناسی پشت این...

مطالب داغ هفته