چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

امکان الزام ارائه ایمیل های بین ریپل و SEC به دادگاه

شاکی اصلی در پرونده دعوای حقوقی ریپل از این شرکت می خواهد که ارتباطات ایمیل خود با SEC را ارائه دهد.
به گزارش سکه نیوز به نقل از یو تودی، در اقدامی که اخیراً مطرح شد، بردلی سوستاک، شاکی اصلی در یک دعوای حقوقی علیه ریپل، از دادگاه می خواهد که این شرکت بلاک چین را مجبور کند ارتباطات ایمیل خود را با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ارائه و اسناد خود را تحویل دهد.
علاوه بر این، سوستاک می خواهد ریپل به غیر از مواردی که برای امتیاز گیری مجدد تغییر داده شده، تغییرات موجود در اسناد خود را حذف کند. شاکی اظهار داشت که ادعا های حقوقی خوانده باید صریح و مشخص باشد.
بیشتر بخوانید: ریپل چیست ؟
امتناع ریپل از ارائه گزارش این نغییرات به عنوان شگرد و تخلف خالص توصیف شده است زیرا آنها ملزم به شفاف سازی ماهیت قسمت های تغییر یافته طبق قانون فدرال هستند.
شاکی ادعا می کند که کلیه تغییرات نادرست که مربوط به حریم خصوصی، رازداری و غیره است، باید حذف شوند.
جلسه دادگاه درباره این درخواست برای 25 مارس 2021 تعیین شده است.
مذاکرات ریپل با SEC
به گفته مدیر عامل شرکت براد گارلینگهاوس قبل از اجرای اعلامیه دعوی SEC در اواخر دسامبر، ریپل به طور ناموفق سعی در توافق با این رگولاتور را داشت.
در حالی که ریپل ادعا می کند تقدیم این ارتباطات با SEC به دادگاه غیر ضروری است، اما سوستاک از قاضی می خواهد شرکت را مجبور به ارائه آنها کند.
در این بیانیه پیشنهادی آمده است كه ایمیل های بین SEC و ریپل از این جهت حائز اهمیت هستند كه با همان موضوعی كه در قلب دادخواست سوستاک قرار دارد سروكار دارند یعنی وضعیت XRP به عنوان یک اوراق بهادار.
بردلی سوستاک ریپل را به نمایندگی از سایر سرمایه گذاران خرد XRP در ماه مه 2018 به دادگاه کشاند و این شرکت را به ارائه غیرقانونی توکن ثبت نشده متهم کرد.
همانطور که توسط یو تودی گزارش شد، یک دادخواست حقوقی مشابه توسط خریدار مستقر در فلوریدا، تایلر تومی، در ماه ژانویه تشکیل شد.

مطالب مرتبط

ریپل SEC را متهم به ایجاد اختلال در بازار کرد

دفاع ریپل از فروش XRP در مقابل اتهامات وارده توسط SEC

افشای جزئیاتی از دفاعیه ریپل در مقابل SEC

بیشتر بخوانید

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

پرده برداری از واقعیت زندگی مجازی

  مفهوم نظریه زندگی مجازی به رابطه پیچیده بین واقعیت های دیجیتال و آگاهی انسان می پردازد. همانطور که علم در درک پیچیدگی های ذهن...

مطالب داغ هفته