سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

اپلیکیشن اندروید صرافی BTC6X در گوگل پلی

با انتشار اپلیکیشن صرافی رمزارزی BTC6X در گوگل پلی از این پس کاربران قادر خواهند بود تا با کمک این اپلیکیشن به راحتی و با سرعت بالاتر به خدمات این صرافی دسترسی داشته باشند.

شما می توانید این اپلیکیشن را به آسانی از گوگل پلی دانلود کنید.

صرافی BTC6X ویژگی هایی به کاربران خود ارائه می دهد که این صرافی را از دیگر صرافی های موجود متمایز می سازد. از جمله این ویژگی ها می توان به ارائه خدمات این وبسایت در چندین زبان از جمله زبان فارسی اشاره کرد. برای بسیاری از کاربران، خصوصا کاربران ایرانی، داشتن دسترسی به خدمات رمزارزی و بلاکچینی به زبان فارسی موضوعی بسیار مهم و باارزش است. از این رو با توجه به درخواست های کاربران این وبسایت زبان فارسی را به مجموعه زبان های پشتیبانی شده خود اضافه کرده است.

به علاوه، موارد دیگری نیز وجود دارند که کاربران این صرافی می توانند از آن بهره ببرند؛ از جمله کارمزد پایین معاملات، سکه اختصاصی صرافی به نام B6X که می تواند گزینه بسیار ارزشمندی برای سرمایه گذاری باشد، تعداد زیاد جفت های رمزارزی برای معاملات سریع و آسان، امنیت بالا و همچنین پشتیبانی سریع و 24 ساعته.

اما می توان گفت برجسته ترین و مهمترین ویژگی این صرافی برای کاربران خود برنامه ایردراپ باشد. از طریق برنامه ایردراپ می توانید 10 هزار توکن BTCX به ارزش 1000 دلار پس از ثبت نام دریافت کنید.

هدف برنامه ایردراپ این صرافی ایجاد یک اجتماع واقعی از کاربران است. این توکن ها برای کاربران و اعضای این اجتماع کاربری های فراوانی ایجاد خواهند کرد، به این دلیل که توکن های BTCX در حقیقت توکن های Utility (توکن کاربردی یا سودمند) هستند.

توکن های utility را نباید با دیگر کوین ها و توکن ها اشتباه گرفت. ویژگی خاص این توکن ها این است که کاربری های واقعی برای دارندگان خود فراهم می کنند. به عنوان مثال کاربران می توانند با استفاده از این توکن ها در خرید برخی محصولات تخفیف ویژه دریافت کنند و یا با استفاده از این توکن ها از برخی دیگر از خدمات ارائه شده بهره مند گردند.

اولین سری این کاربری ها پس از ثبت نام 50 هزار کاربر در این صرافی به کاربران ارائه خواهد شد. سپس میزان توکن های ارائه شده از طریق برنامه ایردراپ به مرور کاهش خواهد یافت؛ به این شکل که از 50 هزار تا 200 هزار ثبت نام، هر کاربر 7500 توکن، و از 200 هزار تا 600 هزار ثبت نام، هر کاربر 5000 توکن دریافت خواهد کرد.

همانطور که پیشتر به آن اشاره شد صرافی BTC6X مواردی را برای کاربران خود در نظر گرفته تا از رقبای خود در بازار پیشی بگیرد. به غیر از برنامه ایردراپ، کاربران همچنین می توانند از طریق برنامه ریفرال پاداش دریافت کنند.

به این شکل که می توانید با کمک لینک ریفرال خود، که از قسمت پنل کاربری تان می توانید بردارید، دوستان خود را به این صرافی دعوت کنید. سپس قادر خواهید بود 5 تا 15 درصد از کارمزد تمام معاملات کاربران جدید را که با لینک شما ثبت نام کرده اند دریافت کنید.

به علاوه، در قیمت پنل کاربری می توانید تمامی کاربرانی را که به صرافی دعوت کرده اید مشاهده کنید و با دعوت هر 1000 کاربر واقعی به صرافی، مبلغ 200 دلار به شکل سکه کونوس ایکس دریافت خواهید کرد.

در نظر داشته باشید تاکید این صرافی بر دعوت کاربران واقعی است و کاربران فیک و تقلبی باعث خواهد شد که هیچ پاداشی دریافت نکنید.

حالا با انتشار اپلیکیشن این صرافی در گوگل پلی می توانید به راحتی تمامی این خدمات را از طریق تلفن همراه خود دریافت نمایید.

بیشتر بخوانید

فراتر از زمین: بررسی کاوش های کیهانی

  جذابیت خیره شدن به ستارگان، هزاران سال است که تخیل انسان را مجذوب خود کرده است و کنجکاوی عمیقی را در مورد کیهان مرموز...

نگاهی به آینده پیشرفت های فناوری

  پیشرفت سریع نوآوری و فناوری های آینده در سال‌های اخیر، سرعت نوآوری‌های فن‌آوری شتاب بی‌سابقه‌ای را تجربه کرده است که ناشی از پیشرفت‌های چشمگیر در...

پلی میان انسانیت، نوآوری و عدالت محوری

  در عصری که مرزهای بین واقعیت و تفکر گمانه‌زنی به طور فزاینده‌ای محو می‌شود، این ایده جذاب که انسان‌ها در اصل می‌توانند شبیه ماشین‌های...

فراتر از مرزهای تخیل: انسانیت، رباتیک، و تلاش برای برابری

    این ایده که انسان‌ها ممکن است شبیه ربات‌های پیشرفته باشند، به‌طور بالقوه توسط هوش‌های برتر از جهان‌های دور یا گوشه‌های مخفی سیاره‌ی خودمان مهندسی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

پرده برداری از واقعیت زندگی مجازی

  مفهوم نظریه زندگی مجازی به رابطه پیچیده بین واقعیت های دیجیتال و آگاهی انسان می پردازد. همانطور که علم در درک پیچیدگی های ذهن...

مطالب داغ هفته