جمعه 31 فروردین 1403

بررسی ارز دیجیتال B6X

 

این روزها توکن ها و ارزهای دیجیتال زیادی هر روزه وارد بازار رمزارزها می شوند. سوالی که ممکن است برای شما پیش آمده باشد این است که وجه تمایز این ارزها چیست؟ چطور تشخیص دهیم که آیا یک ارز دیجیتال به طور حقیقی ارزشمند است؟

یک راه حل مناسب برای یافتن پاسخ این سوالات، سکه و توکن های خود صرافی ها هستند. ارز B6X هم دقیقا همین نوع ارز دیجیتال به حساب می آید.

B6X ارز اختصاصی صرافی رمزارزی BTC6X می باشد. و دقیقا به همین دلیل است که این سکه را می توان جزو سکه های بسیار ارزشمند تلقی کرد. در ادامه به بررسی دقیق تر این ارز و صرافی پشت آن خواهیم پرداخت.

 

ویژگی های B6X

همانطور که پیشتر به آن اشاره شد B6X رمزارز صرافی BT6X است. در حال حاضر B6X یک توکن به حساب می آید به این خاطر که بر روی شبکه بلاکچین دیگری توسعه داده شده است. در حقیقت، این ارز روی شبکه بلاکچین کونوس اچ توسعه پیدا کرده.

این امر با کمک پروتکل Counos Layer ممکن شده است که خود یک پروتکل بر روی شبکه بلاکچین کونوس اچ می باشد. این پروتکل اجازه می دهد تا بتوانید به راحتی روی این شبکه بلاکچین اقدام به توسعه توکن های مختلف نمایید.

بنابراین در حال حاضر ارز B6X یک توکن به حساب می آید و علاوه بر این تعداد کل سکه های این ارز 150،000،000 می باشد. یکی دیگر از مهمترین ویژگی های این ارز این است که هر 6 ماه یک بار توکن سوزی دارد.

فرایند توکن سوزی به فرایندی در دنیای رمزارزها اشاره دارد که در آن به طور عمد سکه و یا توکن هایی، گاها به تعداد بسیار بالا، به والت هایی ارسال می شوند که اصطلاحا والت های مرده به آن ها می گویند. بدین شکل در نتیجه فرایند توکن سوزی، تعداد زیادی از این توکن ها از گردش خارج شده و همین مسئله باعث می شود که ارزش آن بیشتر شود. دلیل این امر مربوط به قاعده بنیادین عرضه و تقاضا می باشد. با پایین آوردن میزان قابل عرضه از یک دارایی مشخص می توان ارزش آن را در بازار بالا برد.

با این حال، کماکان مهمترین ویژگی ارز B6X این است که پشت آن یک سیستم مالی در حقیقت همان صرافی BTC6X وجود دارد. این موضوع به طور خاص باعث ارزشمند شدن این ارز می شود.

در انتها به دو ویژگی بسیار مهم صرافی BTC6X می خواهیم اشاره کنیم. نخستین مورد مربوط به برنامه ایردراپ این صرافی است که از طریق آن تمامی کاربران پس از ثبت نام 10،000 توکن رایگان دریافت خواهند کرد.

مورد بعدی برنامه ریفرال است که از طریق آن می توانید با لینک ریفرال اختصاصی خود از دوستان خود بخواهید تا در صرافی ثبت نام کنند و بدین طریق پاداش دریافت کنید. پاداش برنامه ریفرال یکی از راه هایی است که می توانید ارز B6X دریافت کنید. به این شکل که 5 تا 15 درصد از کارمزد تمام معاملات کاربرانی را که به صرافی دعوت کرده اید دریافت خواهید کرد.

در آخر، شایان ذکر است بهترین و سریع ترین شیوه خرید ارز B6X مراجعه به وبسایت صرافی به آدرس www.BTC6X.com است.

بیشتر بخوانید

پلی میان انسانیت، نوآوری و عدالت محوری

  در عصری که مرزهای بین واقعیت و تفکر گمانه‌زنی به طور فزاینده‌ای محو می‌شود، این ایده جذاب که انسان‌ها در اصل می‌توانند شبیه ماشین‌های...

فراتر از مرزهای تخیل: انسانیت، رباتیک، و تلاش برای برابری

    این ایده که انسان‌ها ممکن است شبیه ربات‌های پیشرفته باشند، به‌طور بالقوه توسط هوش‌های برتر از جهان‌های دور یا گوشه‌های مخفی سیاره‌ی خودمان مهندسی...

بررسی استفاده از هوش مصنوعی در سیستم نظارتی مدرن حاکم بر جوامع

در عصری که مرزهای بین حوزه عمومی و خصوصی به طور فزاینده‌ای محو می‌شود، مفهوم زندگی در یک آکواریوم واقعی، که مانند شرکت‌کنندگان در...

نگاهی به تاریخچه ارز: از داد و ستد ماقبل تاریخ تا ارزهای دیجیتال

  روایت ارز، اودیسه ای فریبنده است که تلاش بی وقفه بشریت برای نبوغ اقتصادی و ارتباط متقابل را ترسیم می کند. از سیستم‌های مبادله...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

پرده برداری از واقعیت زندگی مجازی

  مفهوم نظریه زندگی مجازی به رابطه پیچیده بین واقعیت های دیجیتال و آگاهی انسان می پردازد. همانطور که علم در درک پیچیدگی های ذهن...

مطالب داغ هفته