چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

تولید کننده ابزار استخراج رمزارز وارد بورس «نزدک»می‌شود

با توجه به افزایش توجهات به رمزارزها، یک تولید کننده سخت افزار استخراج رمزارز مشغول آماده سازی برای عرضه اولیه سهام خود در بورس نزدک است.

به گزارش سکه نیوز ، به نقل از کوین نانس، به گفته منابع نزدیک به MicroBT، این شرکت چینی مشغول آماده سازی برای عرضه اولیه عمومی سهامی خود است تا درهفته های آینده در بورس «نزدک» حضور یابد.

عرضه اولیه سهام شرکت مذکور در حقیقت نقطه عطفی برای بخش استخراج رمزارز به حساب می آید و امکان سرمایه گذاری در سهام این شرکت چینی را فراهم می کند.

البته این رویه چندان جدید نیست و دراصل MicroBT تصمیم دارد مسیر تولید کنندگان دیگر از جمله بیت مین، کنان کریتیو و ایبانک اینترنشنال هولدینگ را دنبال کند که در این اواخر برای نخستین بار سهام خود را عرضه کرده اند. از سوی دیگر این تصمیم در حالی گرفته می شود که تقاضا برای تجهیزات استخراج بالا است.

با وجود چالش های روازفزون بخش استخراج رمزارز و نیاز بالا به منابع طبیعی برای فرایند استخراج، رشد قیمت رمزارزها و رسیدن آن به رکودی جدید، تقاضا برای ابزار تجهیزات استخراج را افزایش داده است.

به طور همزمان کمبود تجهیزات استخراج رمزارز در سطح جهانی قیمت سخت افزارهای تولید شده در شرکت هایی مانند MicroBT را افزایش داده و شرکت ها پیش بینی می کنند در آینده با توجه به رشد قیمت رمزارزها، فرصت های تجاری بیشتری برای آنها به وجود می آید.

سال گذشته اعلام شد، کوین بیس صرافی رمزارز بزرگ آمریکایی پیش نویس درخواست ثبت خود را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ارائه کرده است.

این اقدام مهر تاییدی بر گزارش هایی بود از عرضه اولیه سهام این شرکت حکایت داشتند. تحلیلگران تخمین می زنند ارزش عرضه اولیه سهام کوین بیس بالغ بر 28 میلیارددلار شود. این اخبار در حالی منتشر می شود که تمایل سرمایه گذاران به بیت کوین و رمزارزهای دیگر در دوره شیوع ویروس کرونا به رکوردهای جدیدی رسیده است.

بیشتر بخوانید

استخراج رمزارز ممنوع شد!

به گزارش سکه نیوز و به نقل از ایسنا، حسن روحانی در جلسه امروز (چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰) بیان کرد در موضوع قطعی برق...

کشف ۲۷ دستگاه ماینر در یک مرغداری در استان یزد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر اعلام کرد که ۲۷ دستگاه استخراج غیرمجاز رمزارز در یکی از واحد های مرغداری این شهرستان کشف شده...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

دستور معاون قضایی دادستان به برخورد با مراکز غیر مجاز استخراج رمزارز

طبق این گزارش، رضا خشنودی، معاون قضايی دادستان كل كشور در حقوق عامه، پس از خاموشی ها اخیر و مشکلات قطعی برق، طی یک نامه خطاب به دادستان‌های عمومی سراسر كشور، خواهان برخورد قاطع با مراكز غيرمجاز استخراج رمزارز و همكاری با وزارت نيرو در جهت کنترل مصرف برق و جلوگیری از قطعی برق شد.

مطالب داغ هفته