جمعه 7 اردیبهشت 1403

آث‌میلان و تلاش برای رسیدن به 450 میلیون هوادار از طریق بلاک چین

سرخ پوشان شهر میلان نیز سوار بر قطار بلاک چین شدند و به زودی توکن هواداری خود را بر روی بلاک چین «چیلیز» (CHZ) عرضه خواهند کرد.

به گزارش سکه نیوز ، به نقل از کوین تلگراف، با وعده شروع در هفته های آینده، دارندگان توکن هواداری باشگاه آ ث میلان می توانند از آن برای دریافت پاداش های انحصاری گوناگون و همچنین شرکت در فعالیت های باشگاه و بازیکنان استفاده کنند.

با اضافه شدن آث میلان، تعداد سازمان های ورزشی بر روی بلاک چین چیلیز به عدد 20 رسید. باشگاه های فوتبال بزرگی مانند بارسلونا، پاریس سن ژرمن، آ اس رم، و اتلتیکو مادرید به همراه تیم های ورزشی مختلف در این بلاک چین فعال هستند.

در گذشته، هواداران فوتبال از توکن های ارز دیجیتال به عنوان راهی برای مشارکت با باشگاه محبوبشان از طرق مختلف استفاده کرده اند. به عنوان نمونه هواداران باشگاه قبرسی آپولون اولین حریف خود برای دیدار دوستانه و کیت های خانگی و دوم تیمشان را انتخاب می کنند.

هواداران بارسلونا از این توکن ها برای انتخاب تصاویر طراحی شده توسط هوادران جهت نصب در رختکن تیم ها استفاده کردند، در حالی که هواداران یوونتوس از آن برای انتخاب سرود جدید پیروزی استفاده می کنند. دارندگان توکن هواداری آ اس رم حتی می توانند هنگام کنفرانس مطبوعاتی از سرمربی تیم سوالاتی بپرسند.

«کسپر استیلسویگ» رییس مالی آ ث میلان اعلام کرد که انگیزه آنها برای به کار گیری فناوری بلاک چین رسیدن تعداد هواداران جهانی این باشگاه به 450 میلیون نفر است.

«الکساندر دریفوس» مدیر عامل چیلیز و وبسایت Socios.com می گوید که امیدوار است توکن های هواداری به ابزار اصلی هواداران تبدیل و باعث افزایش درآمد در حوزه ورزش شود.

به گفته وی: «هوادارن رسونری (آ ث میلان) قادر خواهند بود که از ارتباط با تیم مورد علاقه خود، مشارکت در انتخابات باشگاه، پاداش های اختصاصی، تالار های چت و بسیاری از چیز های دیگر لذت ببرند.»

وبسایت Socios مدعی است از زمان شروع به کار این بلاک چین یعنی دوازده ماه اخیر 30 میلیون دلار درآمد برای باشگاه ها و شرکا به ارمغان داشته است.

در ژوئن 2020 یک میلیون و دویست هزار توکن هواداری باشگاه بارسلونا فقط در دو ساعت به فروش رسید، در حالی که درجه معاملات یوونتوس و پاریس سن ژرمن پس از چند روز از مرز 300 میلیون دلار گذشت.

برای مطالعه آخرین اخبار بلاک چین کلیک کنید

بیشتر بخوانید

رفع شکاف بین اپلیکیشن های غیرمتمرکز و مشاغل با فناوری بلاک چین

فناوری بلاک چین انقلابی در نحوه تعامل، معامله و اشتراک اطلاعات ما ایجاد می کند، و بسیاری از کارشناسان پیش بینی می کنند که...

تأثیر بلاک چین بر رأی گیری چیست؟

همکاری صحیح بین بلاک چین و بیومتریک (زیست‌سنجشی یا بیومتریک به نوع خاصی از روش‌های امنیتی گفته می‌شود که در آن برای کنترل دسترسی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته