پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

خالی کردن 515 میلیون دلار بیت کوین توسط نهنگ ها

نهنگ ناشناخته ای طی امروز با کیف پول «زاپو» 515 میلیون دلار بیت کوین جا به جا کرده است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از یوتودی، سرویس ردیابی «وال آلرت» مقدار هنگفتی انتقال بیت کوین (22،529بیت کوین) را طی امروز ردیابی کرده است.

وال آلرت دو معامله هنگفت را گزارش کرده که فاصله ی آن ها  کمتر از یک ساعت بوده است. این نقل و انتقالات برابر  22،529 بیت کوین معادل 515.1 میلیون دلار فیات امریکا  بود.

اولین تراکنش را یک نهنگ ناشناخته انجام داده و به یک کیف پول با آدرس عجیب واریز کرده است. با توجه به اطلاعات ردیاب رمزارز، معامله بعدی، این پول را بیشتر از طریق آن آدرس به شرکت نگهداری رمزارز زاپو منتقل کرده است.

بنا به اعلام «کوین مارکت کپ» طی دو روز گذشته، این رمزارز مطرح کمی پایین تر یا بالاتر از 23000 دلار معامله شد درصورتی که بالاترین رقمی که تا به حال به آن رسیده 23،586 دلار بوده است.

بالاترین خروج طی 16 ماه گذشته

در همین راستا، «گلاس نود» گزارش داده که مقدار بیت کوین خارج شده از صرافی رمزارز طی شانزده ماه گذشته به بالاترین حد خود رسیده است.

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

هاوینگ (Halving) چیست؟

میزان تولید شبکه بیت کوین هر چهار سال یک بار طی یک رویداد ویژه به نام "Halving" نصف می شود. هاوینگ در لغت نیز...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

شباهت رمزارزها و بانک ها: سقوط بیت کوین به 4،000 دلار

اقتصاد مدرن بر مبنای بانک ها است. سرتاسر دنیا در کشورهای مختلف هزاران هزار بانک وجود دارند و چرخ های اقتصاد جهانی را به...

مطالب داغ هفته