پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

سختی استخراج شبکه اتریوم رکورد جدیدی ثبت کرد

دشواری استخراج شبکه اتریوم به بالاترین سطح 5،950،622،727،915،080 رسید و ATH قبلی با 5،946،888،973،277،870 شکسته شد. افزایش سختی استخراج در شرایطی اتفاق می افتد که بحث های زیادی در مورد افزایش هزینه گاز (کارمزد) اتریوم و روی آوردن معامله گران به پلتفرم های دیگر وجود دارد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین گیپ، معیارهای مربوط به اتریوم بسیار قوی به نظر می رسند در حالیکه تقاضا برای اتر در حدود 1800 دلار کاملاً قابل توجه بوده است. جدا از تقاضای فزاینده، افزایش حجم اتر قفل شده در شبکه اصلی ETH 2.0 همچنین می تواند منجر به بحران عرضه شود و در زمانی که عرضه سازمانی آن تازه آغاز شده است، بحران عرضه می تواند به افزایش قیمت آن کمک بیشتری کند.


اتریوم چیست و چگونه کار می‌کند؟


نمودار

ارزش بازار آلت کوین ها نزدیک به یک ATH هستند

ATH اخیر بازار آلت کوین ها آن را به همان سطح سال 2017 رسانده است و اگر از حرکات قبلی بازار تقلید کند، ارزش بازار می تواند رشد چشمگیری داشته باشد. با توجه به این واقعیت که اتریوم و بسیاری از آلت کوین های دیگر قبلاً ATH های جدیدی را ثبت کرده اند، چرخه صعودی بعدی می تواند افزایش این آلت کوین ها را بیشتر کند.

Rekt Capital ، یک تحلیلگر رمزارز به ATH اخیر بازار آلت کوین ها و تشابه آن با سطح سال 2016 که ارزش بازار به 473 میلیارد دلار رسیده بود اشاره کرد. بالاترین رقم 2017 برای اولین بار در اوایل فوریه نقض شد و تا پایان ماه دوباره آزمایش شد. در ماه مارس، 200 میلیارد دلار به ارزش بازار آلت کوین ها اضافه شد و به بالاترین قیمت خود در سال 2017 رسید.

کد خبر: 1400010108MGMCMF

مطالب مرتبط:

گس (Gas) در اتریوم چیست؟

اتریوم ٢ چیست؟ هر آنچه باید بدانید

استفاده از پی اس ۵ برای استخراج اتریوم

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال زی کی سواپ (ZKS)

زی کی سواپ یک صرافی غیر متمرکز لایه 2 است که از مدل بازارگردان خودکار (AMM) و فناوری zk-Rollup استفاده می کند. این صرافی...

آشنایی با ارز دیجیتال سینگل کولترال دای (SAI)

سینگل کولترال دای (SAI) یک استیبل کوین وابسته به دلار آمریکا است که روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است و هیچ متولی متمرکزی...

آشنایی با ارز دیجیتال اسکیل نتورک (SKL)

اسکیل نتورک (SKL) به عنوان یک شبکه انعطاف پذیر توصیف شده است که برای ایجاد مقیاس پذیری در اتریوم طراحی شده است. این پروژه...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

دستور معاون قضایی دادستان به برخورد با مراکز غیر مجاز استخراج رمزارز

طبق این گزارش، رضا خشنودی، معاون قضايی دادستان كل كشور در حقوق عامه، پس از خاموشی ها اخیر و مشکلات قطعی برق، طی یک نامه خطاب به دادستان‌های عمومی سراسر كشور، خواهان برخورد قاطع با مراكز غيرمجاز استخراج رمزارز و همكاری با وزارت نيرو در جهت کنترل مصرف برق و جلوگیری از قطعی برق شد.

مطالب داغ هفته