جمعه 10 فروردین 1403

تلاش مدیران ریپل برای جلوگیری از بررسی سوابق بانکی‌شان

برد گارلینگهاوس و کریس لارسن در تلاش برای جلوگیری از بررسی سوابق بانکی خود توسط SEC هستند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از یو تودی، بلومبرگ اعلام کرد، مدیرعامل ریپل، برد گارلینگهاوس و بنیانگذار کریس لارسن، در تلاش هستند تا مانع دسترسی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به امور مالی شخصی خود شوند.


ریپل چیست؟


در اوایل این هفته، SEC تعدادی برگ درخواست را به شش موسسه بانکی ارسال کرد تا سوابق بانکی این دو مدیر برجسته را در 8 سال گذشته بررسی کنند.

گارلینگهاوس و لارسن که به عنوان متهمان دادخواست SEC علیه ریپل معرفی شده اند، به فروش غیر مجاز توکن های XRP متهم شده اند.

در نامه ای به قاضی آنالیسا تورس از دادگاه منطقه ای ایالات متحده در منطقه جنوب نیویورک، وکلای آنها ادعا می کنند که سوابق مالی شخصی دو مدیر، مانند خرید مواد غذایی آنها، مربوط به پرونده نیست، و رگولاتوری را به دسترسی بیش از حد متهم می کنند.

به گفته آنها: «SEC توضیحی منسجم در مورد دلیل برخورداری از این اطلاعات ارائه نکرده و نمی تواند ارائه دهد.»

SEC با نامه های درخواست از دادگاه ریپل مخالفت می کند

همانطور که توسط یو تودی گزارش شد، هر دو گارلینگهاوس و لارسن نامه های جداگانه ای را به قاضی ارسال کردند تا میل خود را برای خاتمه این پرونده اعلام کنند.

در تاریخ 10 مارس، SEC به متهمان پاسخ داد و ادعا کرد که به هر دو آنها بارها و بارها هشدار داده شده که XRP دارای ویژگی هایی مانند یک اوراق بهادار است. در واقع، لارسن چنین یادداشت های قانونی را در سال 2012 دریافت کرد:
بنا بر اعلام SEC: «در سال 2012، دو یادداشت حقوقی به لارسن هشدار دادند كه اگر XRP تحت شرایط خاصی عرضه و فروخته شود، می تواند به عنوان یك اوراق بهادار در نظر گرفته شود و به او توصیه كردند كه برای جستجوی شفافیت بیشتر در مورد وضعیت حقوقی XRP ، با SEC تماس بگیرد.»

با این وجود، مدیران شرکت به فروش بسیار سودآور این توکن ها علیرغم خطرات قابل توجه ادامه دادند.

کد خبر: 1399122213MGMMMF

مطالب مرتبط:

ایجاد بلاک چین خصوصی ریپل برای ساخت CBDC

ریپل به دنبال استفاده از XRP در ارزهای دیجیتال بانک مرکزی

بیشتر بخوانید

SEC در برابر ریپل: مخالفت دادگاه با درخواست ریپل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مجاز است از طریق درخواست ایجاد تفاهم نامه، به دریافت اسناد از صرافی های خارجی و شرکای تجاری...

SEC نماینده دارندگان XRP را به ترویج خشونت متهم کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، با انتشار یک یادداشت پاسخ قانونی دیگر، به مخالفت با دخالت دارندگان XRP در پرونده علیه...

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

پرده برداری از واقعیت زندگی مجازی

  مفهوم نظریه زندگی مجازی به رابطه پیچیده بین واقعیت های دیجیتال و آگاهی انسان می پردازد. همانطور که علم در درک پیچیدگی های ذهن...

مطالب داغ هفته