سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

CFTC در مورد فعالیت های تجاری بایننس تحقیق می‌کند

صرافی ارز دیجیتال بایننس توسط کمیسیون معاملات آتی آمریکا مورد تحقیقات قرار گرفت.

به گزارش سکه نیوز به نقل از بلاک کریپتو، گزارش شده که صرافی رمزارز بایننس توسط کمیسیون معاملات آتی کالاهای ایالات متحده درباره فعالیت کاربران آمریکایی در این پلتفرم، مورد بررسی قرار گرفته است.


ارز دیجیتال چیست؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمزار زو ارز مجازی


طبق گزارش بلومبرگ در روز جمعه، به استناد از منابع ناشناس، CFTC در تلاش است تا مشخص کند که آیا بایننس به ساکنان ایالات متحده اجازه داده است تا محصولات مشتقات رمزارز را خرید و فروش کنند، در حالی که تحت نظارت نهاد های دولتی ثبت نشده بود.

اندکی پس از انتشار این خبر، BNB، توکن بومی این صرافی، 6 درصد کاهش یافت.

بایننس به درخواست خبرنگاران برای نظر پاسخ نداده است. اما چانگپنگ ژائو، بنیانگذار و مدیر عامل بایننس، این اخبار را در توییتر بالا کشید و گفت این ها همه یک FUD است (ترس، عدم اطمینان و تردید).

وی پس از انتشار این خبر در توئیتر گفت: «هیچ بازار صعودی بدون FUD وجود ندارد. این FUD را نادیده بگیرید و به نگهداری ادامه دهید.»

این خبر فقط یک روز پس از آن اعلام شد که بایننس ماکس باوکوس را که دهه ها در سنای آمریکا و بعداً به عنوان سفیر در چین خدمت کرده است، استخدام کرده تا به این شرکت برای حرکت در فضای رگولاتوری ایالات متحده کمک کند.

بایننس روز پنجشنبه گفت که باوکوس به این صرافی رهنمود های مربوط به سیاستگذاری را ارائه می دهد و به عنوان رابط بین بایننس و نهادهای رگولاتوری عمل می کند.

از سال 2014 تا 2017، باوکوس همچنین به عنوان سفیر باراک اوباما رئیس جمهور سابق در چین خدمت می کرد.

کد خبر: 1399122214MGMMMF

مطالب مرتبط:

دلیل رشد قیمت بایننس کوین (BNB) چیست؟

از BNB تا HT: راهنمای کامل توکن‌های صرافی

بیشتر بخوانید

صرافی ارز دیجیتال (Exchange) چیست؟

اولین تجربه کاربران در خرید ارزهای دیجیتال احتمالاً شامل یک بستر تبادل ارز رمزنگاری شده خواهد بود. صرافی ارز دیجیتال یا Exchange یک بستر...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته