شنبه 11 فروردین 1403

آشنایی با ارز دیجیتال کونوس U

توانایی پرداخت با استفاده از یک ارز و در عین حال دریافت سود برای آن مسئله ای است که هرگز تا کنون واقعیت نداشته است.اما حال می توان این کار را با استفاده از کونوس یو انجام داد و طولی نخواهد کشید که این ارز دنیا را دربرگیرد.

کونوس یو صد در صد توسط دلار پشتیبانی میشود و ارزش ثابتی برابر با ۱۰۰ دلار آمریکا دارد.
برای ضمانت این موضوع سازوکاری وجود دارد که شامل ۴ معتمد مالی، یک بانک سوئیسی و ۷ وکیل می‌باشد.
این وکلا و بانک به این دلیل تشکیل شده اند تا ۱۰۰ درصد تضمین دهند که به ازای هر سکه کونوس کوین ۱۰۰ دلار در صندوق سرمایه گذاری ذخیره می شود، برخلاف رمزارز تتر (USDT) که تنها 74 درصد توسط دلار پشتیبانی می شود.

اما موضوع به اینجا ختم نمی شود، برای تمام سکه های کونوس یو که کاربر بیش از یک سال آنها را نگه دارد سود ۳.۹ درصدی تعلق خواهد گرفت.

همچنین می توانید با استفاده از شماره ISIN سوئیس این رمزارز (استیبل کوین) را به طور مستقیم از بانک محلی خود خریداری کنید.

کونوس یو

ویژگی های کونوس u  :

• خرید و فروش مستقیم از طریق بانک محلی‌تان
• ارزش ثابت به میزان ۱۰۰ دلار آمریکا
• سود سالانه ۳.۹ درصد
• تبادل ساده با دلار، فرانک سوئیس، یورو و دیگر ارزها و رمزارزها
• انتقال به هر نقطه از دنیا در هر زمان از شبانه روز
• الگوریتم های امنیتی سطح اول دنیا
• سرعت بسیار بالا

کونوس یو

نخستین سکه بانک پذیر دنیا

کونوس پلتفرم نخستین شرکتی‌ است که سکه ای ایجاد کرده که می توانید آن را از بانک محل خود مستقیما خریداری کنید.

در هر جای دنیا و از هر بانکی استفاده می کنید، با مشاور خود صحبت کرده و با استفاده از شماره ISIN سوئیس کونوس یو را خریداری کنید.

می توانید شماره ISIN را از اینجا پیدا کنید و سپس پول به یک بانک سوئیس ارسال شده و دارایی های شما محفوظ می شوند.

کونوس U

تبدیل ساده کونوس u به دلار، فرانک سوئیس، یورو و بالعکس

با کمک صرافی غیرمتمرکز کونوس (کونوس دکس) و نماینده های این صرافی، تبادل کونوس یو با ارزهای فیات و بالعکس در هر جای دنیا ساده خواهد بود.

به این ترتیب می توانید در هر لحظه از شبانه روز به طور ایمن به سراسر دنیا پول ارسال کنید. هزینه های تراکنش نیز بسیار ناچیز و قابل چشم پوشی هستند.

شبکه بلاک چین کونوس یو تنها در عرض ۲.۵ دقیقه تراکنش را تایید می کند و از آنجایی که کونوس یو یک سکه است و نه یک توکن، این زمان بیشتر نخواهد شد.

کونوس یو

نقل و انتقال پول با کونوس U چگونه صورت می گیرد؟

نقل و انتقال پول با کونوس یو به همان میزان که نوآور است ساده نیز می باشد. به عنوان مثال، بیایید فرض کنیم شخصی می خواهد از آمریکا به دبی دلار ارسال کند.

این شخص می تواند از یک نماینده کونوس در آمریکا کونوس یو خریداری کند. سپس از طریق کیف پول الکترونیکی کونوس یو را به سرعت و سادگی منتقل می کند و سپس یک نماینده می تواند کونوس یو را در دبی به دلار تبدیل کند.

از آنجایی که برای انجام چنین کاری نیاز به تایید بانک نیست، هر ثانیه از شبانه روز می توان این عمل را انجام داد.
پرداخت در قبال کالا و خدمات

یک راه بسیار ایمن و سریع برای استفاده از کونوس یو استفاده از آن برای پرداخت در ازای کالاها و خدمات می باشد.

به عنوان مثال، اگر در آمریکا زندگی می کنید و از سوئیس یک ساعت رولکس سفارش دهید، می توانید از سرویس اسکروی کونوس استفاده کرده و آنچه را که می خواهید با کونوس یو خریداری کنید.

فروشنده می بیند که پرداخت از پیش انجام شده و می تواند به طور ایمن ساعت رولکس را به آمریکا ارسال کند.

سپس فروشنده می تواند کونوس یو دریافتی را به فرانک سوئیس یا یورو تبدیل کرده و یا آن را نگه داشته و سود سالانه ۳.۹ درصد دریافت کند.

کونوس یو

برتری کونوس یو

بسیاری از تبادل کنندگان یا حتی افراد عادی می خواهند دارایی های خود را یک شبه محفوظ کنند. برای این کار می‌توانید رمزارز های خود را که ثبات قیمت ندارد از طریق هر صرافی که کونوس یو ارائه می هد به این استیبل کوین تبدیل کنید تا امنیت دارایی های خود را تضمین نمایید.

اگر می خواهید برداشت انجام دهید می توانید این کار را به طور مستقیم و بدون رجوع به بانک از طریق صرافی انجام داده و کونوس یو برداشت کنید.

کد خبر: 1400011006HFMCMF

مطالب مرتبط:

آینده روشن رمزارز کونوس

ارز دیجیتال کونوس H چیست؟

کیف پول آنلاین کونوس چیست ؟

بیشتر بخوانید

استیکینگ هوشمند پلتفرم کونوس چیست؟

یکی از شبکه های غیر متمرکز موفق در زمینه سپرده گذاری رمزارز - استکینگ رمزارز پلتفرم جامع کونوس است. شرکت کونوس به عنوان یک نهاد خدمات مالی رمزارز در سال 2017 در کشور سوئیس تاسیس شد. شرکت کونوس به دلیل برخورداری از پشتوانه مالی قدرتمند و همچنین استفاده از افراد متخصص در زمینه حقوق جزای بین الملل توانسته است در سالیان اخیر جایگاه ممتازی در بین بهترین پلتفرم های بلاک چین جهان به خود اختصاص دهد.

آشنایی با ارز دیجیتال کونوس بیت (CBit)

کونوس بیت، هارد فورک جدید بیت کوین است که توسط پلتفرم کونوس معرفی شده است. این رمزارز ادامه زنجیره بیت کوین است و شامل...

آشنایی با ارز دیجیتال کونوس کوین (CCA)

کونوس کوین یک ارز رمزنگاری شده است که در یک شبکه کاملاً مستقل فعالیت می کند. این سکه از الگوریتم مبتنی بر اسکریپت (SCRYPT)...

آشنایی کامل با پلتفرم کونوس

فناوری بلاکچین تقریباً به همه جنبه های اقتصاد، صنعت و بسیاری از حوزه های دیگر راه یافته است. برخی از کشورها در حال بررسی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

تفاوت سفارش های استاپ و لیمیت چیست؟ انواع سفارش های خرید و فروش در بازار رمزارز

گستردگی بازار ارزهای دیجیتال باعث شده است امکانات متنوعی از سوی ارائه کنندگان خدمات در اختیار کاربران قرار گیرد. این خدمات با توجه به...

مطالب داغ هفته