شنبه 1 اردیبهشت 1403

کیف پول الکترونیکی کونوس | نسخه 1.8.0

کیف پول الکترونیکی کونوس اپلیکیشنی می باشد برای گوشی های اندرویدی و آی او اس که کاربران را قادر می سازد تا به راحتی و به طور امن رمزارز ارسال و دریافت کنند.

عملکرد این سیستم بسیار ساده است. نخست در این برنامه ثبت نام می کنید، آدرس سکه های مختلف که توسط این برنامه پشتیبانی می شوند را دریافت کنید، و می توانید به سادگی از حساب خود برداشت کرده و برای شریک تجاری خود از طریق اسکن کد QR ارسال نمایید.

کیف پول الکترونیکی کونوس یکی از بهترین برنامه هایی است که کاربران را قادر می سازد تا به تبادل رمزارز بپردازند. این برنامه یک پلتفرم آنلاین نظیر به نظیر است که خدمات متنوع مالی ارائه می دهد که پاسخگوی تمام نیازهای مالی آنلاین کاربران کونوس می باشد. این والت مجموعه ای از بهترین رمزارزها از جمله بیت کوین، لایت کوین، دش و اتریوم را ساپورت می کند. شما می توانید جدیدترین اخبار رمزارز و بلاکچین را در سکه نیوز دنبال کنید

الگوریتم اثبات کار:

کیف پول الکترونیکی کونوس یک الگوریتم اثبات کار ارائه می دهد. این الگوریتم یک چالش محاسباتی ایجاد می کند که برای تایید بلوک تراکنش ها باید توسط کامپیوترهای موجود در یک شبکه حل شود.

یکی دیگر از ویژگی های کونوس استانداردهای ایمنی قابل قبول آن است.

زمان تایید تراکنش:

زمان تایید تراکنش ارائه شده توسط کونوس حدود 2.5 دقیقه به طور متوسط است.

استانداردهای امنیتی:

با ارائه سیاست ثبات قیمت، کونوس ارزش چشمگیری را برای کاربران به ارمغان می آورد، که باعث می شود رمزارزهای آن رقیب خوبی برای ارزهای فیات باشند. کاربران می توانند به راحتی در بازار دیجیتال به امور مالی خود بپردازند. این برنامه در یک پلتفرم جامع خدمات مالی و پرداختی مختلفی را به کمک فناوری بلاک چین ارائه می دهد. این برنامه همچنین می تواند نهایت ایمنی را برای کاربران در پرداخت های آنلاین ارائه دهد.

به علاوه، کیف پول الکترونیکی کونوس سیستم اثر انگشت را نیز ساپورت می کند تا از این طریق و همچنین از طریق رمزعبور ثانوی از دسترسی غیرمجاز به پرداخت های امن جلوگیری کند.

دسترسی سریع تر

استانداردهای امنیتی به کار رفته در پلتفرم کونوس به گونه ای هستند که کاربران را قادر می سازند تا دسترسی سریعتری به امور مالی خود داشته باشند، بخصوص در مواقعی که زمان هائز اهمیت است. تکنولوژی و نوآوری به کار رفته در کونوس برای آسایش کاربران بوده و اینکه آنها در تبادل رمرزارزها احساس راحتی داشته باشند.

والت کونوس چگونه کار می کند؟

اگر به تازگی با سکه های کونوس آشنا شده اید و نمی دانید چگونه به کیف پول الکترونیکی کونوس دسترسی پیدا کنید، این گام ها را دنبال کنید:

  1. می توانید کیف پول الکترونیکی کونوس را از وبسایت رسمی آن به آدرس counos.io دانلود کرده و یا آن را از گوگل پلی یا اپ استور دریافت نمایید.
  2. در برنامه والت کونوس ثبت نام کرده و رمزعبور خود را انتخاب کنید. هر دفعه که وارد می شوید باید رمزعبور خود را وارد کنید.
  3. اگر می خواهید رمزارزی را ارسال کنید باید یکی از آنها را انتخاب کرده و روی گزینه send بزنید و سپس مقدار رمزارز ارسالی و همچنین آدرس کیف پول الکترونیکی دریافت کننده را وارد نمایید.
  4. برای دریافت رمزارز می توانید آدرس کیف پول الکترونیکی خود را برای هر کدام از رمزارزها به راحتی بدست آورید، برای اینکار می توانید وارد آن رمزارز شده و از قسمت receive آدرس را کپی کرده و در اختیار فرد مورد نظر قرار دهید و یا در صورت امکان می توانید از او بخواهید تا کد QR آن رمزارز را اسکن کند.

نکته: هرگز رمزعبور یا کلید شخصی خود را به کسی نشان ندهید. همیشه از کلید عمومی استفاده کنید.

والت کونوس چه رمزارزهایی را ساپورت می کند؟

کونوس مجموعه ای از رمزارزهای مهم را ساپورت می کند، مانند بیت کوین، لایت کوین، دش و اتریوم، به گونه ای که با نصب این والت، دیگر نیازی نیست والت دیگری را نصب کنید.

والت موبایل کونوس در یک برنامه ساده تمامی رمزارزهای بیت کوین، لایت کوین، دش و اتریوم را ساپورت می کند. والت کونوس یک والت آنلاین است و اگر به اینترنت دسترسی داشته باشید می توانید از آن استفاده کنید.

این برنامه خدمات بسیار گسترده ای را ارائه می دهد تا پاسخگوی تمام نیازهای آنلاین مالی کاربران باشد. این برنامه همچنین برخی از نوآورترین رمزارزها در دنیا را ارائه می دهد.

تازه های نسخه جدید

کونوس به سرعت در حال رشد است. کونوس برای والت چند امضایی خود سرویس اسکرو نیز ارائه می دهد که طریقه تبادل رمزارزها را بهبود می بخشد و همچنین یک درگاه پرداخت در اختیار قرار می دهد. والت کونوس سکه هایی را ارائه می دهد که بر اساس سورس کد لایت کوین توسعه یافته اند و در یک شبکه کاملا مستقل فعالیت می کنند.

پیش از این کونوس یک سری ویژگی های مهم را نداشت اما حال به یکی از بهترین والت های رمزارزی در جهان بدل شده است:

  • بهبودهای کلی در عملکرد برنامه و سادگی کاربرد.
  • بهبودهای بسیار زیاد در UI و UX
  • بهبود امنیت والت
  • قابلیت ریست کردن رمز عبور. این ویژگی توسط بسیاری از کاربران درخواست شده بود. در نهایت این ویژگی به این والت اضافه شد و از این پس قادر خواهید بود در صورت فراموش کردن رمز عبورتان آن را ریست کنید.
  • دسترسی سریع به منوها و بخش های مهم برنامه از طریق تب بار پایین.
  • اضافه شدن ویژگی دفترچه آدرس ها برای آدرس های والت پرکاربرد
  • اضافه شدن ویژگی سوییپ کردن والت کاغذی
  • اضافه شدن لیست صرافی هایی که رمزارزهای کونوس را ساپورت می کنند
  • اضافه شدن قابلیت تبادل رمزارزها با یکدیگر (از طریق کونوس DEX)

منبع: counos.io

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

پرده برداری از واقعیت زندگی مجازی

  مفهوم نظریه زندگی مجازی به رابطه پیچیده بین واقعیت های دیجیتال و آگاهی انسان می پردازد. همانطور که علم در درک پیچیدگی های ذهن...

مطالب داغ هفته