پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

صرافی بزرگ بایننس ۲۶ میلیون دلار از توکن‌های BNB تیمش را از بین برد

صرافی بزرگ بایننس در راستای تعهدش در مقاله سفید بایننس کوین، ۸۰۸۸۸۸ عدد معادل ۲۶ میلیون دلار از توکن‌های BNB اختصاص‌یافته به تیمش را از بین برده است.

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی جهان از لحاظ حجم معاملات می‌گوید هشتمین دور از «سوزاندن» فصلی توکن‌های بایننس کوین (BNB) را کامل کرده است.

این صرافی روز جمعه در مطلبی اعلام کرد که این سوزاندن (عبارت مورد استفاده در صنعت رمزارز برای نابود کردن توکن‌ها) مطابق مقاله سفید بایننس کوین انجام شده و شامل ۸۰۸۸۸۸ BNB بوده که قبلا به تیم بایننس اختصاص یافته بودند.

به گفته بایننس در اخبار بلاک چین و رمزارز ارزش این توکن‌ها ۲۳.۸ میلیون دلار بوده است، البته CoinDesk هنگام نوشتن این مطلب ارزش توکن‌ها را بیشتر و معادل ۲۶.۴ میلیون دلار برآورد کرد. براساس اطلاعات CoinMarketCap، هنگام اعلام این خبر قیمت BNB تقریبا ۳۲ دلار یعنی ۵.۹۵ درصد بیشتر از ۲۴ ساعت قبل بود.

تراکنش سوزاندن را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

بایننس ۲۶ میلیون دلار از توکن‌های BNB تیمش را از بین برد

این صرافی گفته است:

«با این دور از سوزاندن، شروع به واگذاری توکن‌های BNB اختصاص‌یافته به تیم بایننس در راستای تعهدمان به سوزاندن ۱۰۰ میلیون BNB می‌کنیم.»

بایننس اظهار داشته که ۸۰ میلیون BNB اختصاص‌یافته شامل ۴۰ درصد از کل منابع BNB می‌شود.

این شرکت در مطلب بلاگی در مورد این سوزاندن آورده بود که توکن‌ها «پاداش تلاش تیم برای ایجاد اکوسیستم بایننس» بوده‌اند.

بایننس می‌گوید:

«منابع BNB در نهایت باید ۱۰۰ میلیون توکن باشند. منابع فعلی BNB ۱۸۹ میلیون توکن است که یعنی هنوز باید ۸۹ میلیون توکن دیگر سوزانده شوند».

این شرکت در ادامه افزود:

«تیم ابتدا ۸۰ میلیون BNB تخصیصی را می‌سوزاند و ۹ میلیون BNB باقیمانده را صرافی Binance.com از بین می‌برد.»

CoinDesk از مسئولان بایننس پرسید که آیا این واگذاری میلیونی به نحوی برای تیم جبران می‌شود یا خیر، که چانگ‌پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیر عامل صرافی بزرگ بایننس گفت:

«بایننس همچنان درآمد کسب می‌کند و سازمانی سودآور است. برای جبران اعضای تیم به‌مرور BNB دریافت خواهند کرد.»

منبع : coindesk

بیشتر بخوانید

ایردراپ (Airdrop)چیست؟

مقدمه در حال حاضر بیش از 9,000 سکه دیجیتال در سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) ثبت شده است، این بدان معناست که پروژه های جدید...

سازمان نصر: مسدودیت صرافی ها تاثیر معکوس خواهد داشت

رئیس کمیسیون رمزارز و بلاک چین سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به انتقاد از نامه رئیس مجلس جهت مسدود سازی درگاه های پرداخت...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

فراتر از زمین: بررسی کاوش های کیهانی

  جذابیت خیره شدن به ستارگان، هزاران سال است که تخیل انسان را مجذوب خود کرده است و کنجکاوی عمیقی را در مورد کیهان مرموز...

مطالب داغ هفته