پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

قیمت بیت‌کوین تا 13 هزار دلار افزایش پیدا می کند؟

به نظر می‌رسد که فراتر رفتن قیمت بیت کوین از یکی از موانع اصلی، باعث شده بتوان انتظار افزایش قیمت بیت‌کوین تا 13 هزار دلار را نیز داشت.

روز گذشته قیمت بیت کوین 12061 دلار بود و روند افزایشی آن نشان داد که پیش‌بینی نزولی شدن بازار اشتباه بوده است. 

نکته مهم‌تر این است که به نظر می‌آید این افزایش جدید قیمت‌ها، پایدار باشد زیرا نرخ سلطه بیت کوین در بازار به 64 درصد رسیده که بیشترین مقدار آن از آوریل 2017 است. 

قیمت بیت کوین به 13 هزار دلار می‌رسد؟

افزایش قیمت همزمان با افزایش تسلط بیت کوین بر بازار حاکی از آن است که سرمایه‌گذاران در حال وارد کردن پول به بازار بیت کوین هستند و دید بلند مدتی دارند یعنی به دنبال این نیستند که بخواهند آلت کوین‌های به نسبت ارزان را خریداری کنند. 

به عبارت دیگر، افزایش تسلط بیت کوین بر بازار، باعث شدت گرفتن روند صعودی فعلی خواهد شد و در نتیجه احتمال رسیدن به 13880 دلار به وجود خواهد آمد. 

در حال حاضر، قیمت بیت کوین حدود 12600 دلار است که افزایشی 7.55 درصدی نسبت به روز گذشته داشته. 

قیمت بیت کوین به 13 هزار دلار می‌رسد؟

نمودار روزانه

همانطور که گفتیم، زمانی که بیت کوین مرز 12 هزار دلار را رد کرد، فرضیه ورود به بازار نزولی رد شد و علاوه بر آن، تمامی شاخص‌های نشان‌دهنده فشار خرید، مثبت هستند. 

در بیست و چهار ساعت آینده از قیمت بیت‌کوین تا 13 هزار دلار رسیده و شاید آنرا هم رد کند و در کوتاه مدت به 13880 دلار برسد. 

قیمت بیت کوین به 13 هزار دلار می‌رسد؟

نمودار ساعتی 

در حال حاضر بیت کوین از روند نزولی خارج شده و کمترین مقدار آن به 12700 می‌رسد.گذر از 12700 دلار باعث تقویت روند صعودی خواهد شد و امکان عبور از 13 هزار دلار را نیز فراهم می‌کند که نمودار روزانه نیز همین موضوع را نشان می‌دهد. 

منبع : coindesk

بیشتر بخوانید

بیت بوی کریپتو: آماده پایان رشد قیمت بیت‌کوین باشید

تحلیلگر و تریدر رمزارز، بن آرمسترانگ پس از افزایش قیمت های اخیر بیت کوین اعلام کرده است که معامله گران باید آماده پایان روند...

بیت کوین چیست؟ هرآنچه که باید بدانید

بیت کوین یک ارز رمزپایه است و اولین و بزرگترین نمونه از آن محسوب می شود. در اصل، این پدیده نوظهور شکل جدیدی از...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

شباهت رمزارزها و بانک ها: سقوط بیت کوین به 4،000 دلار

اقتصاد مدرن بر مبنای بانک ها است. سرتاسر دنیا در کشورهای مختلف هزاران هزار بانک وجود دارند و چرخ های اقتصاد جهانی را به...

مطالب داغ هفته