پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

احتمال رسیدن بیت کوین به 100 هزار دلار وجود دارد

بسیاری از سرمایه‌گذاران بیت کوین نگران قیمت آن در آینده هستند و بعضی از آن‌ها فکر می‌کنند که این رمزارز رشد بیشتری نخواهد داشت. متخصصان اعتقاد دارند که احتمال رسیدن بیت کوین به 100 هزار دلار وجود دارد

ازآنجایی‌که بیت کوین تسلطی کامل روی بازار رمزارزها دارد، اکثر سرمایه‌گذارها فقط روی آن متمرکز هستند زیرا ازنظر آن‌ها هر اتفاقی که برای بیت کوین رخ دهد برای سایر رمزارزها نیز رخ خواهد داد و به گفته یکی از مدیران ارشد بایننس، بیت کوین هنوز جای پیشرفت زیادی دارد و احتمال رشد 750 درصدی هم وجود دارد.

احتمال رسیدن بیت کوین به عددی شش‌رقمی

جین چائو (Gin Chao)، مدیر ارشد استراتژی صرافی بایننس در مصاحبه‌ای با خبرگزاری بلاک تی‌ویدر بخش اخبار رمزارز در مورد پتانسیل احتمالی بیت کوین صحبت کرد.

او تأیید کرد که قیمت بیت کوین یا بایننس کوین (BNB) تأثیری روی استراتژی بایننس ندارد ولی معتقد بود که با توجه به روندهای قبلی، بازار رمزارز جای پیشرفت بسیار زیادی دارد.

اگر روند حرکت مشابه سه‌چرخه قبلی باشد، قیمت بیت کوین می‌تواند به عددی بین 50 تا 100 هزار دلار برسد یعنی می‌تواند تا 10 برابر قیمت فعلی خود افزایش پیدا کند.

دلیل این موضوع ازنظر چائو این است که نقطه عطفی در میزان استفاده از دارایی‌های دیجیتال وجود دارد و سرمایه‌گذاران به‌زودی می‌توانند دارایی‌های دیجیتال بد را از خوب تشخیص دهند و مشخص است که بیت کوین در دسته سرمایه‌گذاری‌های خوب قرار دارد.

چائو تنها فردی نیست که پیش‌بینی می‌کند احتمال رسیدن بیت کوین به 100 هزار دلار در سال های آتی وجود دارد. برای نمونه، تعیم اسلام یکی از متخصصان دیگر حوزه بیت کوین اعلام کرده که اگر این رمزارز بتواند از متوسط 242 روز خود بالاتر بماند، احتمال افت قیمت آن کم خواهد بود.

به نظر او می‌توانیم در کوتاه‌مدت انتظار داشته باشیم که قیمت به 20 هزار دلار برسد و رسیدن آن به عددی بین 60 تا 100 هزار دلار نیز در میان‌مدت امکان‌پذیر است.

البته این اعداد مبنای علمی دارند. جاش راجر، یکی از متخصصان شرکت Level در این رابطه می‌گوید، میزان رشد قیمت بیت کوین در هر یک از سه‌چرخه صعودی‌ای که تاکنون طی کرده است، هر بار 80 درصد کمتر شده. این پدیده یکی از اصول علم اقتصاد است که قانون بازده نزولی نامیده می‌شود.

طبق بررسی‌های راجر، چرخه صعودی سال 2011، منجر به 320،000 درصد سود شد؛ در سال 2014 شاهد 58500 درصد رشد بودیم و در 2017، حدود 12،000 درصد افزایش قیمت داشتیم. بنابراین، در چرخه صعودی فعلی می‌توان انتظار داشت که قیمت تا نزدیک 80 هزار دلار برسد.

برخی افراد حتی از این هم خوش‌بین‌تر هستند ولی درهرصورت به نظر می‌رسد که بیت کوین آینده روشنی دارد و اگر شبکه بیت کوین دچار مشکلی نشود، می‌توان اطمینان داشت که سود به‌دست‌آمده در این چرخه صعودی بسیار بیشتر از چرخه‌های قبلی خواهد بود.

منبع : newsbtc

بیشتر بخوانید

بیت بوی کریپتو: آماده پایان رشد قیمت بیت‌کوین باشید

تحلیلگر و تریدر رمزارز، بن آرمسترانگ پس از افزایش قیمت های اخیر بیت کوین اعلام کرده است که معامله گران باید آماده پایان روند...

بیت کوین چیست؟ هرآنچه که باید بدانید

بیت کوین یک ارز رمزپایه است و اولین و بزرگترین نمونه از آن محسوب می شود. در اصل، این پدیده نوظهور شکل جدیدی از...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته