سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

مارک موبیوس: اگر قیمت بیت کوین بالاتر برود حاضرم اقدام به خرید آن کنم

مارک موبیوس ، سرمایه‌گذار افسانه‌ای آمریکایی ، در مصاحبه‌ای با بلومبرگ اعلام کرده که اگر بیت کوین روند افزایشی خود را ادامه دهد، حاضر است روی آن سرمایه‌گذاری کند.

مارک موبیوس که از او با نام سرمایه‌گذار افسانه‌ای آمریکایی یاد می شود، در مصاحبه‌ای تلویزیونی با شبکه بلومبرگ اعلام کرده که بیت کوین دیگر قابل چشم‌ پوشی نیست و اگر روند صعودی آن ادامه پیدا کند، حاضر است روی آن سرمایه‌گذاری کند. او قبلا یکی از منتقدان بیت کوین بود. 

موبیوس که سابقه زیادی در زمینه سرمایه‌گذاری و تأمین مالی دارد، هنوز در مورد سرمایه‌گذاری روی رمزارزهای مختلف مطمئن نیست ولی دیدگاهش نسبت به افرادی مثل وارن بافت و جیمی دیمون (مدیر عامل بانک جی‌پی مورگان چیس) بسیار مثبت‌تر است. 

با این وجود، او باز هم حرف‌های جنجالی خود در مورد بیت کوین و دیگر رمزارزها را تکرار کرده و به فعالیت‌های غیرقانونی متعددی که با کمک این رمزارزها انجام می‌شود اشاره داشت. 

این در حالی است که داده‌های موجود و پژوهش‌های متعددی که انجام شده‌اند، حاکی از آن هستند که پول نقد هنوز هم برای کارهای غیرقانونی بیشترین استفاده را دارد. 

موبیوس در ادامه صحبت‌های خود گفت:

«مردم باید به کارایی رمزارزها اعتقاد داشته باشند تا این ارزهای دیجیتال بتوانند کارایی داشته باشند همین موضوع در مورد ارزهای فیات هم صدق می‌کند ولی بیت کوین اینگونه نیست و فقط بر اساس یک مدل ریاضی به کار خود ادامه می‌دهد.» 

موبیوس در پایان صحبت‌هایش اعلام کرد که حاضر است در آینده، بیت کوین را به پورتفلیوی سرمایه‌گذاری خود اضافه کند: 

«در حال حاضر افراد بسیار زیادی وجود دارند که به بیت کوین اعتقاد دارند و اگر رشد این رمزارز ادامه پیدا کند، احتمالاً من هم اقدام به خرید بیت کوین خواهم کرد و وارد این حوزه خواهم شد.» 

حدوداً دو ماه پیش بود که موبیوس در اظهار نظری در اخبار بلاک چین و رمزارز گفته بود ساده بودن انتقال پول از طریق بیت کوین، باعث ماندگار شدن این رمزارز خواهد شد. 

او در سال 2017، زمانی که قیمت بیت کوین حدود 20 هزار دلار بود، مدعی شده بود که این ارز دیجیتال، ارزش ذاتی ندارد ولی به نظر می‌رسد که نظر خود را تغییر داده است. 

منبع : cointelegraph

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته