جمعه 10 فروردین 1403

نرخ هش شبکه بیت کوین مجددا رکورد شکست

از ابتدای سال میلادی کنونی، قیمت بیت کوین 199 درصد رشد داشته و علیرغم چند بار کاهشی که تجربه کرده، قیمت آن هنوز حدود 11 هزار دلار است. این افزایش شدید قیمت‌ها باعث شده شاهد ثبت رکوردهای مختلفی توسط بیت کوین باشیم. افزایش قیمت بیت کوین، عامل رشد شدید نرخ هش است..

یکی از رکوردهایی که امسال چند بار تغییر کرده، نرخ هش شبکه بیت کوین است که بار دیگر از بالاترین مقدار خود عبور کرد و این بار به 74.54 میلیون ترا هش بر ثانیه رسید. طبق اخبار بلاک چین و رمزارز حدوداً یک ماه است که نرخ هش این شبکه روندی افزایشی دارد. این عدد، نشانگر میزان امنیت شبکه بیت کوین است و نسبت به سال گذشته، 140 درصد بیشتر شده است. حدوداً ده روز پیش بود که نرخ هش بیت کوین رکورد قبلی خود را شکست. 

نرخ هش شبکه بیت کوین مجددا رکورد شکست

افزایش قیمت بیت کوین، عامل اصلی این رشد شدید نرخ هش است. در حال حاضر ارزش بازار این طلای دیجیتال 199.9 میلیارد دلار و قیمت هر بیت کوین 11228 دلار است. 

هرقدر به زمان نصف شدن پاداش بلوک بیت کوین نزدیک می‌شویم، سایر معیارهای فعالیت این شبکه نیز به افزایش خود ادامه می‌دهند.  برای نمونه، میزان سختی این دارایی، در تاریخ ششم جولای، 7.93 T بود. 

نرخ هش شبکه بیت کوین مجددا رکورد شکست

یکی دیگر از پارامترهایی که روند رو به افزایش داشته، درآمد حاصل از ماینینگ است که در حال حاضر به 25.96 میلیون دلار رسیده است. 

نرخ هش شبکه بیت کوین مجددا رکورد شکست

سه ماه دوم سال 2019 بازه بسیار خوبی برای بیت کوین بود و خروجی تراکنش‌های خرج نشده (UTXO) به بالاترین مقدار خود رسید. 

نرخ هش شبکه بیت کوین مجددا رکورد شکست

این رکوردشکنی نرخ هش بیت کوین در حالی رخ می‌دهد که هاردفورک این سکه، یعنی بیت کوین کش (BCH) نرخ هش بسیار پایینی دارد. در واقع، بیت کوین در تمام جنبه‌ها از BCH و BSV عملکرد بهتری دارد. 

نرخ هش شبکه بیت کوین مجددا رکورد شکست

منبع : ambcrypto

بیشتر بخوانید

بیت بوی کریپتو: آماده پایان رشد قیمت بیت‌کوین باشید

تحلیلگر و تریدر رمزارز، بن آرمسترانگ پس از افزایش قیمت های اخیر بیت کوین اعلام کرده است که معامله گران باید آماده پایان روند...

بیت کوین چیست؟ هرآنچه که باید بدانید

بیت کوین یک ارز رمزپایه است و اولین و بزرگترین نمونه از آن محسوب می شود. در اصل، این پدیده نوظهور شکل جدیدی از...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

شباهت رمزارزها و بانک ها: سقوط بیت کوین به 4،000 دلار

اقتصاد مدرن بر مبنای بانک ها است. سرتاسر دنیا در کشورهای مختلف هزاران هزار بانک وجود دارند و چرخ های اقتصاد جهانی را به...

مطالب داغ هفته