پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

احتمال افزایش قیمت بیت‌کوین تا 80 هزار دلار

متخصصان و تحلیل‌گران واکنش‌های متعددی به افزایش‌های متوالی قیمت بیت کوین در طی هفته گذشته داشته‌اند؛ بعضی معتقدند قیمت بیت‌کوین تا 80 هزار دلار فراتر می‌روند و بعضی پیش‌بینی می‌کنند که به زیر 6 هزار دلار افت می‌کند.

علیرغم اینکه فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها در چند هفته اخیر با میزانی فشار همراه بوده است، شکی نیست که این بازار روندی رو به رشد دارد و طی چند هفته توانسته به بالاترین قیمت خود در سال 2019 برسد. این روند افزایشی تمام نشانه‌های بازار گاوی را دارد و تحلیل‌گران مختلفی معتقدند که بازار رمزارز در آینده نزدیک رشد بسیار زیادی خواهد داشت.

کاهش ناچیز پس از جهش ناگهانی

با نگاه به داده‌های تاریخی بیت کوین مشخص می‌شود که این ارز دیجیتال پتانسیل رشد زیادی دارد و قیمت آن می‌تواند در سال‌های آتی تا 78500 دلار نیز رسد.

در حال حاضر بیت کوین حدود 2 درصد رشد قیمت داشته و به 7870 دلار رسیده است ولی در 24 ساعت گذشته تا 8300 دلار نیز بالا رفت.

جهش بسیارسریع قیمت بیت کوین تا 8000 دلار باعث شده بود که تحلیل‌گران فکر کنند قیمت آن به زودی وارد کانال 10 هزار دلار می‌شود ولی این پیش‌بینی به واقعیت تبدیل نشد. بنابراین باید برای رد شدن از سد روانی 10 هزار دلار کمی بیشتر صبر کنیم.

یکی از تحلیل‌گران معروف بیت کوین به نام Moon Overlord به تازگی در توییتی گفته است که اگر روند صعودی بیت کوین معکوس شود، امکان ریزش قیمت تا 5800 دلار وجود دارد.

احتمال افزایش قیمت بیت‌کوین تا 80 هزار دلار

هرچند نمی‌توان در کوتاه مدت مشخص کرد که قیمت بیت کوین از 10 هزار دلار بالاتر خواهد رفت یا خیر، وقتی به روندهای بلندمدت نگاه می‌کنیم، احتمال زیادی وجود دارد که این رمزارز در آینده نزدیک افزایش قیمت بسیار زیادی تجربه کند.

Josh Rager یکی دیگر از تحلیل‌گران بیت کوین، با تحلیل داده‌های تاریخی بیت کوین اعلام کرده است که چرخه افزایش قیمت بعدی می‌تواند باعث جهش 2392 درصدی قیمت شود.

منبع : newsbtc

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

شاخص ترس و طمع چیست؟

بازارهای مالی بر مدار عوامل مختلفی می گردند که به روندهای آن شکل داده و قیمت دارایی ها را تعیین می کنند. بخشی از...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

شباهت رمزارزها و بانک ها: سقوط بیت کوین به 4،000 دلار

اقتصاد مدرن بر مبنای بانک ها است. سرتاسر دنیا در کشورهای مختلف هزاران هزار بانک وجود دارند و چرخ های اقتصاد جهانی را به...

مطالب داغ هفته