جمعه 31 فروردین 1403

شبکه اجتماعی Voice مبتنی بر بلاک چین توسط Block.one راه‌اندازی می‌شود

شرکت Block.one  که شرکت مادر Eos است، قصد دارد شبکه‌ای اجتماعی مبتنی بر بلاک چین، به نام Voice ایجاد کند. رعایت حریم خصوصی و محافظت از منافع کاربران اهمیت ویژه‌ای در این شبکه خواهند داشت.

براساس بیانیه‌ای که روز گذشته منتشر شد، Block.one شرکت مادر Eos اعلام کرد قصد دارد شبکه‌ای اجتماعی مبتنی بر بلاک چین، به نام Voice ایجاد کند.

این شرکت مدعی است که این پلتفرم از بلاک چین Eos برای افزایش شفافیت فعالیت‌هایش استفاده می‌کند و‌ هیچ الگوریتم پنهان یا سازوکارهای تبلیغ محتوایی ندارد که کاربر از آن آگاه نباشد.

برندن بلومر، مدیر عامل Block.one در بیانیه رسانه‌ای با مقایسه Voice و پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مرسوم می‌گوید:

«حقیقت این است که پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی کنونی برای سوءاستفاده از کاربران طراحی شده‌اند. فقط کافیست به مدل کسب‌وکارشان توجه کنید. محتوا، داده و توجه کاربران، فوق‌العاده ارزشمند هستند اما در حال حاضر همه سود و منافع پلتفرم‌هایی می‌رسد که این شبکه‌ها را اداره می‌کنند و به کاربر منفعتی نمی‌رسد.»

همچنین در این گزارش آمده است که Block.one به‌تازگی به برنامه Coinbase Earn، برنامه آموزشی پلتفرم بزرگ رمزارز کوین‌بیس ملحق شده است. این برنامه به کاربران این امکان را می‌دهد که در دوره‌های آموزشی رمزارزی خاص شرکت کنند و در ازای آن مبلغ کمی به همان رمزارز پرداخت کنند.

همان‌طور که Cointelegraph پیش از این گزارش داد، Eos به‌تازگی با تتر توافق کرده تا استیبل کوین USDT این شرکت را به بستر بلاکچین Eos بیاورد. آن‌طور که از گزارش‌ها برمی‌آید، طراحی اثبات سهم تفویضی Tether EOS، آن را به پلتفرمی مناسب برای تراکنش‌های خرد همتابه‌همتا تبدیل می‌کند.

براساس مطالعه جدید Diar، رمزارز فیسبوک با نام Globalcoin با چالش‌های جمعیت‌شناختی مواجه خواهد شد زیرا پایگاه کاربران این پلتفرم در حال پیرتر شدن هستند.

منبع : cointelegraph

بیشتر بخوانید

پلی میان انسانیت، نوآوری و عدالت محوری

  در عصری که مرزهای بین واقعیت و تفکر گمانه‌زنی به طور فزاینده‌ای محو می‌شود، این ایده جذاب که انسان‌ها در اصل می‌توانند شبیه ماشین‌های...

فراتر از مرزهای تخیل: انسانیت، رباتیک، و تلاش برای برابری

    این ایده که انسان‌ها ممکن است شبیه ربات‌های پیشرفته باشند، به‌طور بالقوه توسط هوش‌های برتر از جهان‌های دور یا گوشه‌های مخفی سیاره‌ی خودمان مهندسی...

بررسی استفاده از هوش مصنوعی در سیستم نظارتی مدرن حاکم بر جوامع

در عصری که مرزهای بین حوزه عمومی و خصوصی به طور فزاینده‌ای محو می‌شود، مفهوم زندگی در یک آکواریوم واقعی، که مانند شرکت‌کنندگان در...

نگاهی به تاریخچه ارز: از داد و ستد ماقبل تاریخ تا ارزهای دیجیتال

  روایت ارز، اودیسه ای فریبنده است که تلاش بی وقفه بشریت برای نبوغ اقتصادی و ارتباط متقابل را ترسیم می کند. از سیستم‌های مبادله...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته