سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

صرافی بیترکس استفاده از چند رمزارز را ممنوع کرد

صرافی بیترکس هفته گذشته اعلام کرده بود که دسترسی کاربران 29 کشور از جمله ایالات متحده را به 32 نوع کوین و توکن مختلف محدود خواهد کرد.

صرافی بیترکس (Bittrex) با انتشار خبری در وبلاگ خود، اعلام کرده که کاربران آمریکایی این پلتفرم، به زودی نمی‌توانند 32 نوع رمزارز مختلف را خرید و فروش کنند.

طبق آنچه در این بیانیه آمده، از بیست و یکم ماه ژوئن، خرید و فروش و دسترسی کاربران ساکنان آمریکا به کوین‌های مختلفی از جمله QTUM و STORJ ممنوع خواهد بود.

بیترکس به زودی ایمیلی به کاربران خود در این کشور ارسال خواهد کرد و اطلاعات کاملی در مورد فعالیت‌های مجاز و غیرمجاز برای افراد ساکن آمریکا را در اختیارشان قرار خواهد داد.  

پس از اینکه این تغییر اجرایی شود، کاربران آمریکایی امکان خرید و فروش کوین‌های ذکر شده را ندارند و سفارش‌های به اتمام نرسیده نیز لغو خواهند شد. با این حال، چند امکان محدود، در اختیار این کاربران قرار داده خواهد شد و دارایی‌های معلق نیز به پلتفرم بین‌المللی بیترکس انتقال خواهند یافت:  

«کاربران ساکن آمریکا می‌توانند کوین‌ها و توکن‌های دارای محدودیت را قبل از موعد تعیین شده از حساب خود خارج کنند یا اینکه تا زمانی که پلتفرم بین‌المللی بیترکس امکان تبادل آن‌ها را دارد، توکن‌ها را در کیف پولشان نگه دارند.»

بیترکس اولین عرضه اولیه صرافی (IEO) خود که قرار بود روی پلتفرم بین‌المللی این شرکت برگزار شود را در اواسط ماه مارس لغو کرد.

طبق گزارش‌هایی که هفته گذشته منتشر شد، این صرافی دسترسی کاربران 29 کشور از جمله ایالات متحده را محدود خواهد کرد.

به گزارش کوین‌تلگراف، حجم خرید و فروش بیت کوین در صرافی کوین‌بیس طی این هفته به بالاترین سطح خود رسید و مرز 263000 بیت کوین را رد کرد. این میزان تبادل از اوایل فوریه 2018، بی‌سابقه بوده است.

منبع : cointelegraph

بیشتر بخوانید

فراتر از زمین: بررسی کاوش های کیهانی

  جذابیت خیره شدن به ستارگان، هزاران سال است که تخیل انسان را مجذوب خود کرده است و کنجکاوی عمیقی را در مورد کیهان مرموز...

نگاهی به آینده پیشرفت های فناوری

  پیشرفت سریع نوآوری و فناوری های آینده در سال‌های اخیر، سرعت نوآوری‌های فن‌آوری شتاب بی‌سابقه‌ای را تجربه کرده است که ناشی از پیشرفت‌های چشمگیر در...

پلی میان انسانیت، نوآوری و عدالت محوری

  در عصری که مرزهای بین واقعیت و تفکر گمانه‌زنی به طور فزاینده‌ای محو می‌شود، این ایده جذاب که انسان‌ها در اصل می‌توانند شبیه ماشین‌های...

فراتر از مرزهای تخیل: انسانیت، رباتیک، و تلاش برای برابری

    این ایده که انسان‌ها ممکن است شبیه ربات‌های پیشرفته باشند، به‌طور بالقوه توسط هوش‌های برتر از جهان‌های دور یا گوشه‌های مخفی سیاره‌ی خودمان مهندسی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته