جمعه 10 فروردین 1403

بیت‌مین به بورس آمریکا وارد می‌شود

گفته می‌شود که شرکت بیت‌مین، بزرگ‌ترین شرکت تولید‌کننده سخت‌افزارهای استخراج رمزارز ، قصد دارد به جای بورس هنگ کنگ، وارد بورس آمریکا شود.

بلومبرگ در بخش اخبار بلاک چین به نقل از افراد آگاه اعلام کرده که بیت‌مین، بزرگ‌ترین شرکت تولید‌کننده سخت‌افزارهای استخراج رمزارز، در حال مشاوره با افراد و سازمان‌های مختلف است تا بتواند در نیمه دوم سال 2019 سهام خود در بورس آمریکا را عرضه کند. به گفته این منابع، این شرکت ماه آینده مدارک خود را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ارائه خواهد داد.

سپتامبر سال گذشته بود که بیت‌مین درخواست عرضه اولیه سهامش در بورس هنگ کنگ را ثبت کرد ولی به نظر می‌رسید که مقاومت‌هایی در این زمینه وجود دارد و در نهایت ماه مارس بود که این شرکت از ثبت سهامش در بورس هنگ کنگ انصراف داد.

به گفته یکی از منابع بلومبرگ، بیت‌مین می‌خواهد با ارائه سهامش در بورس آمریکا، عددی بین 300 تا 500 میلیون دلار سرمایه به دست آورد. هرچند این عدد هنوز قطعی نیست ولی فاصله زیادی با 3 میلیارد دلاری دارد که قرار بود با ورود به بورس هنگ کنگ نصیب این شرکت شود.

بلومبرگ اعلام کرده که اقدامات بیت‌مین برای ورود به بورس هنوز در اولین مراحل خود هستند و به احتمال زیاد تغییر خواهند کرد.

شرکت بیت‌مین حاضر به اظهار نظر در این رابطه نشده است.

منبع : coindesk

بیشتر بخوانید

استخراج رمزارز ممنوع شد!

به گزارش سکه نیوز و به نقل از ایسنا، حسن روحانی در جلسه امروز (چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰) بیان کرد در موضوع قطعی برق...

کشف ۲۷ دستگاه ماینر در یک مرغداری در استان یزد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر اعلام کرد که ۲۷ دستگاه استخراج غیرمجاز رمزارز در یکی از واحد های مرغداری این شهرستان کشف شده...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

پرده برداری از واقعیت زندگی مجازی

  مفهوم نظریه زندگی مجازی به رابطه پیچیده بین واقعیت های دیجیتال و آگاهی انسان می پردازد. همانطور که علم در درک پیچیدگی های ذهن...

مطالب داغ هفته