جمعه 31 فروردین 1403

سورامیتسو، شرکت بلاک چین ژاپنی، ارز دیجیتال جدید خود به نام وایت تایگر (White Tiger) را آزمایش می کند

سورامیتسو، شرکت بلاک چین ژاپنی، ارز دیجیتال جدید خود به نام وایت تایگر (White Tiger) را آزمایش می کند سورامیتسو، شرکت بلاک چین ژاپنی اعلام کرد ارز دیجیتال جدید خود به نام وایت تایگر (White Tiger) را برای خرده فروشان در دانشگاه آیزو در فوکوشیما راه اندازی خواهد کرد.

قرار است ارز دیجیتال این شرکت ژاپنی در بستر بلاک چین سارامیتسو طراحی شود. این دارایی دیجیتال به صورت آزمایشی در کافه تریا و فروشگاه های دانشگاه آیزو در 300 کیلومتری شمال توکیو مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

ارز دیجیتال وایت تایگر بخشی از “پویش ملی شهر هوشمند” در ژاپن محسوب می شود. فروشگاه هایی که در این طرح شرکت می کنند می توانند در مناطق با جمعیت بالغ بر 120 هزار نفر، پرداخت های دیجیتال خود را از طریق گوشی های هوشمند و یا کارت های اعتباری دریافت کنند.

نهاد سورامیتسو که در توکیو مستقر است یکی از استارتاپ های توسعه دهنده پروژه ارز دیجیتال بانک مرکزی در کامبوج محسوب می شود.

کونوس پلتفرم

کونوس پلتفرم؛ درگاه ورود به عصر دارایی های هوشمند

پلتفرم کونوس از جمله شناخته شده ترین پلتفرم های غیر متمرکز مبتنی بر تکنولوژی بلاک چین در جهان رمزارزها محسوب می شود.

این پلتفرم نام آشنا با معرفی انواع رمزارزهای پایدار و ارائه انواع خدمات مالی توانسته است در سالیان اخیر سهم بسزایی در نهادینه سازی تکنولوژی بلاک چین در سطوح جهانی داشته باشد.

اخیراً وب سایت کوین مارکت کپ دو سکه کونوس ایکس (Counos X) و کونوس کوین (Counos Coin) پلتفرم کونوس را در میان 100 سکه رمزارز برتر جهان قرار داده است و این خود به خوبی نشان می دهد که پلتفرم کونوس توانسته است جایگاه ویژه ای در جهان رمزارزها به خود اختصاص دهد.

یکی از ویژگی های منحصر بفرد پلتفرم کونوس، امنیت بسیار بالای درگاه های مالی این شرکت است، به نحوی که تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر رخنه بدافزارها و باج افزارها در بسترهای رسمی پلتفرم کونوس گزارش نشده است.

پلتفرم کونوس برای جلوگیری از سوءاستفاده کلاهبرداران و سوداگران بازار سرمایه از به روزترین تکنولوژی های امنیتی استفاده می کند.

تکنولوژی کیف پول چند امضایی و تکنولوژی احراز هویت بیومتریک از جمله تکنولوژی های امنیت سایبری شرکت کونوس است که عملاً امکان هرگونه سوء استفاده را از بین برده است.

پلتفرم کونوس به دلیل برخورداری از پشتوانه مالی قدرتمند، تحت تاثیر نوسانات بازار رمزارزها قرار نمی گیرد و کاربران می توانند با اطمینان از بابت حفظ ارزش دارایی های مالی خود، در بستر این پلتفرم غیر متمرکز سرمایه گذاری کنند.

سکه های رمزارز و همچنین رمزارزهای پایدار پلتفرم کونوس در انواع مختلف و مبتنی بر نیاز کاربران و سرمایه گذاران طراحی شده است.

شما می توانید با مراجعه به صرافی های معتبر کونوس پلتفرم انواع رمزارزها را حتی با پول فیات (ریال، دلار، یورو و غیره) خرید و فروش کنید.

پلتفرم کونوس برای کاربران خود این امکان را فراهم کرده است تا با استفاده از رمزارزهای پایدار کونوس، کالاها و خدمات را از سراسر جهان و بدون نیاز به واسطه های بانکی خریداری کنند.

پلتفرم کونوس دارای مجوزهای رسمی از اتحادیه اروپا می باشد و با برخورداری از تیم متخصص در امور حقوق جزای بین الملل و وکلای حقوقی در سراسر جهان، تلاش می کند یک فضای امن مالی برای سرمایه گذاران ایجاد کند.

شما می توانید با مراجعه به سایت رسمی کونوس (https://www.counos.io) اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.    

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

پرده برداری از واقعیت زندگی مجازی

  مفهوم نظریه زندگی مجازی به رابطه پیچیده بین واقعیت های دیجیتال و آگاهی انسان می پردازد. همانطور که علم در درک پیچیدگی های ذهن...

مطالب داغ هفته