جمعه 10 فروردین 1403

خودنمایی ارائه خدمات رمزارز در برنامه بزرگترین بانک مغولستان

بانک توسعه و تجارت مغولستان که بزرگترین بانک این کشور محسوب می شود به زودی خدمات رمزارز خود را به شهروندان این کشور ارائه خواهد کرد. این خدمات شامل سپرده گذاری رمزارز، پرداخت های الکترونیکی درون شبکه ای، مدیریت دارایی های دیجیتال و خدمات قرضه می شود.

بانک توسعه و تجارت مغولستان بیش از 50 شعبه در سرتاسر این کشور دارد و از لحاظ میزان دارایی کل، در رتبه دوم از میان 17 بانک مرجع مغولستان قرار گرفته است. بانک توسعه و تجارت مغولستان با بیش از 400 شرکت و کمپانی بزرگ این کشور مراودات گسترده مالی دارد.

همکاری و هم افزایی بانک توسعه و تجارت مغولستان با نهادهای بزرگ فناوری

قرار است بانک توسعه و تجارت مغولستان با همکاری و هم افزایی دیگر شرکت های بزرگ فناوری این کشور، خدمات رمزارز خود را در سطوح گسترده به شهروندان ارائه کند. به گفته یکی از مقامات ارشد این بانک، هنوز تاریخ دقیقی در ارتباط با ارائه خدمات رمزارز به شهروندان مشخص نشده است.

بانک مرکزی مغولستان از رمزارزهای پایدار برای ارتقای سطح پرداخت های مالی و ارائه تسهیلات دولتی استفاده خواهند کرد

رئیس بانک مرکزی مغولستان نیز در مصاحبه اخیر خود از آمادگی کامل نهادهای بانکداری این کشور برای ورود به صنعت غیر متمرکز دارایی های دیجیتال خبر داد. در سال 2019 مقامات ارشد بانک مرکزی مغولستان طی امضای توافق نامه تجاری با نهادهای فناوری کره جنوبی اعلام کردند از رمزارزهای پایدار برای ارتقای سطح پرداخت های مالی و ارائه تسهیلات دولتی استفاده خواهند کرد.

در سال 2018 بزرگترین اپراتور تلفن همراه مغولستان با اخذ مجوزهای قضایی از دولت این کشور، ارز دیجیتال خود را در سطوح کلان ملی صادر کرد.

کشور مغولستان از سال 2018 فعالیت جدی خود را در حوزه ارزهای دیجیتال و صنعت بلاک چین آغاز کرد. در سال 2018 بزرگترین اپراتور تلفن همراه مغولستان با اخذ مجوزهای قضایی از دولت این کشور، ارز دیجیتال خود را در سطوح کلان ملی صادر کرد.

منبع: کوین تلگراف.

شاید پرسیده باشید: بلاک چین چیست؟!

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته