شنبه 1 اردیبهشت 1403

دو سالگی بایننس : نگاهی به تک‌شاخ جوان دنیای کریپتو

تقریباً دو سال پیش بود که صرافی جدیدی به نام بایننس وارد بازار کریپتو شد و در حدود شش ماه توانست هم سودآور باشد و هم جایگاه تک‌شاخ بودن را به دست آورد. هفته آینده تولد دو سالگی بایننس است.
صرافی بایننس هفته آینده دو سالگی بایننس را جشن خواهد گرفت. داستان رشد این صرافی جوان الهام‌بخش کارآفرین‌های زیادی شده و شاید بتوان گفت تنها رشد بیت کوین و تسلط آن بر بازار است که شگفت‌انگیزتر از پیشرفت‌های این صرافی بوده. 

این شرکت توانست در بازه زمانی بسیار کوتاهی، در بازار نوظهور رمزارزها که به سرعت در حال تغییر است، به یک میلیارد دلار ارزش مالی دست یابد و لقب تک‌شاخ را از آن خود کند. بایننس رکورد سریع‌ترین رشد در بازار رمزارزها را در اختیار دارد و زودتر از هر شرکت دیگری در این بازار، تک‌شاخ شده. اکنون زمان مناسبی است که به بررسی روند حرکتی این صرافی بپردازیم و ببینیم چه عواملی باعث موفقیت چشم‌گیر بایننس شده است. 

بایننس: تک‌شاخی که هیچ تمایلی به توقف ندارد

بایننس از همان روز اول با سروصدای زیادی وارد عرصه رمزارز شد و در 14 جولای 2017 مراسم افتتاح آن برگزار شد. این شرکت توانست با نوآوری در تمام حوزه‌های فعالیت خود توانست با سرعتی شگفت‌انگیز به ارزش یک میلیارد دلاری برسد. 

زمان شروع به کار بایننس بسیار مناسب بود. در آن زمان، بازار نزولی بیت کوین تقریباً رو به اتمام بود و این رمزارز داشت وارد فاز تجمع مجدد (re-accumulation) می‌شد. سرمایه‌گذاران هم متوجه شده بودند که بازار در حال گرفتن روند صعودی به خود بود. 

در همین شرایط بود که بایننس توانست همراستا با صعود نجومی بیت کوین، به سرعت رشد کند و از بازار صعودی سال 2017 و حباب رمزارزها بیشترین مزیت را به دست آورد به طوری که بایننس توانست در سه ماه دوم فعالیت خود در سه ماه نهایی سال 2017، حدود 200 میلیون دلار سود به دست آورد. سود این صرافی در سال 2018، زمانی که بازار روند نزولی و رکود داشت و علاقه افراد به رمزارزها کاهش پیدا کرده بود، به 446 میلیون دلار رسید. 

گفته می‌شود که بایننس، سریع‌ترین استارتاپ در تاریخ است که توانسته همزمان با سودآور بودن، به ارزش یک میلیارد دلاری دست پیدا کند. 

بایننس مدتی پیش، رمزارز اختصاصی خود را ایجاد کرد که موفقیت بسیار زیادی داشت. این شرکت در کل صنعت کریپتو به عنوان رهبر تمام عرصه‌ها شناخته می‌شود. 

منبع : newsbtc

بیشتر بخوانید

سازمان نصر: مسدودیت صرافی ها تاثیر معکوس خواهد داشت

رئیس کمیسیون رمزارز و بلاک چین سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به انتقاد از نامه رئیس مجلس جهت مسدود سازی درگاه های پرداخت...

هیچ مجوزی برای صرافی های داخلی وجود ندارد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ می گوید صرافی‌ های داخل کشور مجوزی برای معاملات رمزارزها ندارند. به گزارش سکه نیوز به نقل از تسنیم،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته