پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

کانادا و قوانین جدید برای استخراج رمزارز

کانادا که یکی از کشورهای پیشرو در زمینه ارز دیجیتال است، اعلام کرده که به شرکت‌های فعال در استخراج رمزارز، برق کم‌هزینه اختصاص می‌دهد.

Régie de l’énergie سازمان تنظیم‌کننده انرژی در استان کبک کانادا، قوانین جدید برای استخراج رمزارز وضع کرده است. در بیانیه این سازمان آمده است: «تحت مقررات جدید، Régie de l’énergie  به شرکت تولیدکننده برق Hydro-Quebec دستور می‌دهد که ۳۰۰ مگاوات به صنعت بلاک‌چین اختصاص دهد. این ۳۰۰ مگاوات علاوه بر 158 مگاواتی است که در حال حاضر نیز به مشتریان تأیید شده Hydro-Quebec داده می‌شود و 210 مگاواتی که توزیع‌کنندگان موردتأیید شهرداری دریافت می‌کنند.

شرکت‌ها برای دریافت این امتیازهای ویژه، باید فرآیند گزینشی را طی کنند که آن‌ها را براساس چهار معیار تعداد مشاغل ایجاد شده در کبک، حقوق کلی مشاغل مستقیم، ارزش سرمایه‌گذاری‌ها و بازیابی گرما طبقه‌بندی می‌کند. Hydro-Quebec می‌گوید این قوانین جدید این سازمان را قادر خواهد ساخت که از نرخ‌های پایینی که به مشتریان ارائه می‌دهد، حفاظت کند.

کانادا به خاطر نوآوری‌های متعدد، کم بودن هزینه انرژی، سرعت اینترنت بالا و رژیم قانون گذاری مطلوبش، به عنوان یکی از کشورهای برتر در زمینه رمزارز شناخته می‌شود. در اواخر ژوئیه سال گذشته، Hydro-Quebec  اعلام کرد که این استان مازاد انرژی‌ای معادل ۱۰۰ تتاوات در عرض ۱۰ سال دارد و کم‌ترین نرخ برق را در آمریکای شمالی ارائه می‌دهد.

ژوئن گذشته، شرکت Hydro-Quebec  قوانین جدیدی را پیشنهاد کرد که تحت آن شرکت‌های وابسته به صنعت بلاک‌چین را مجبور می‌کرد برای دریافت برق اعلام کنند به ازای هر مگاوات چند شغل ایجاد می‌کنند و چه سرمایه‌ای جذب خواهند کرد.

منبع : cointelegraph

بیشتر بخوانید

استخراج رمزارز ممنوع شد!

به گزارش سکه نیوز و به نقل از ایسنا، حسن روحانی در جلسه امروز (چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰) بیان کرد در موضوع قطعی برق...

آشنایی با ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

سندباکس که در سال 2011 راه اندازی شد، یک دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین است که به کاربران امکان می دهد دارایی های...

آشنایی با ارز دیجیتال استراتیس (STRAX)

استراتیس یک پلتفرم بلاک چین به عنوان یک سرویس است که چندین محصول و خدمات را برای شرکتها ارائه می دهد، از جمله راه...

توکن و استاندارد ERC20 چیست؟

ERC-20 مجموعه ‌ای از قوانینی است که باید روی یک توکن پیاده‌ سازی شود تا امکان فعالیت روی شبکه اتریوم برای آن ایجاد شود. ERC-20ها...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته