جمعه 31 فروردین 1403

مدیر عامل Circle : لیبرا قوانین جدید تولید خواهد کرد

مدیر عامل شرکت Circle در اظهارنظری، اعلام کرده که پروژه لیبرا نیازمند قانون‌های جدید است و این قوانین به واسطه پیشرفت این پروژه به وجود خواهند آمد.

جرمی آلیر، هم‌بنیان‌گذار و مدیر عامل Circle ، در مصاحبه‌‍ای با بلومبرگ بیان کرده که پروژه لیبرای فیسبوک به قانون‌گذاری خاص نیاز دارد زیرا روال کسب مجوز (permission) آن، به صورت یک حلقه بسته است. 

او به این نکته اشاره کرده که استیبل کوین‌های مختلف، پیاده‌سازی‌های مختلفی برای مکانیزم‌های قانون‌گذاری دارند: 

«تفاوت زیادی بین استیبل کوین‌هایی وجود دارد که به صورت حلقه بسته عمل می‌کنند (مثل لیبرا) و آن‌هایی که به صورت عمومی روی اینترنت قرار دارند.» 

آلیر اشاره کرد که USDCoin یکی از استیبل کوین‌هایی است که از روش عمومی استفاده کند. این استیبل کوین محصول مشارکت Circle و صرافی کوین بیس است. او در ادامه صحبت‌های خود ابراز امیدواری کرد که لیبرا باعث به وجود آمدن سیاست‌هایی مرتبط با دارایی‌های دیجیتال خواهد شد. او گفت: 

«دیدگاه ما این است که کریپتو و بلاک چین به نوعی زیربنای قرن 21 را تشکیل خواهند داد و این فرصت وجود دارد که بتوانم سیاست‌هایی را اجرا کنیم که امکان رشد در مقیاس بزرگ را فراهم می‌کنند؛ همان طور که سیاست‌های مناسب مربوط به اواسط و اواخر دهه 1990، امکان رشد اینترنت را فراهم کردند. 

آن طور که کوین تلگراف در ماه می گزارش داد، آلیر قبلا نیز جزو افرادی بود که معتقد بود فضای کریپتو به تعریف قوانین مناسب نیاز دارد و قوانین فعلی بیش از حد گسترده هستند. 

آلیر همچنین در طول مصاحبه گفت که انتظار دارد راهکارهای غیرحکومتی ذخیره ارزش مثل بیت کوین (BTC) فراگیر شوند ولی پیش‌بینی می‌کند که شاهد افزایش میزان استفاده از استیبل کوین‌ها نیز خواهیم بود. 

منبع : cointelegraph

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال ترو یو اس دی (TUSD)

ترو یو اس دی یک استیبل کوین با پشتوانه دلار آمریکا است که با نرخ 1: 1 به دلار آمریکل متصل می شود. ترو...

آشنایی با ارز دیجیتال کرو دائو (CRV)

کرو یک صرافی غیرمتمرکز برای استیبل کوین ها است که از یک بازارگردان خودکار (AMM) برای مدیریت نقدینگی استفاده می کند. در این مطلب...

آشنایی با ارز دیجیتال پکسوس استاندارد (PAX)

پکسوس استاندارد که در سپتامبر سال 2018 تاسیس شد، یک استیبل کوین با ضمانت ارز فیات است. استیبل کوین ها ارزهای دیجیتالی هستند که...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته